Eens ff denken … ik heb nog een minuut of 5
Ik heb ook nog pizza voor de liefhebbers …
Of een broodje shoarma, het is niet heel erg groot maar ja … tis ff niet anders.
Dürümmetje misschien?
Maar goed … mijn tijd is op!!! Pak maar wat je lust he
!!!
Hoe komt Marion de pauze door he
?
Gürüsürüz!
HAHAHAHAHAHA
Ik denk: TWEE PAGINA’S!!! jaja…Marion in de bocht!!!(viva kan er nog wat van leren!!!)
Vanavond gaan we Toos verjaardag vieren, eten in het ‘speciale restaurant’ met zn allen, incl MK en de kids…(en hubbie en moeder natuurlijk :lol:)
Dus nu douchen, omkleden, of toch eerst een tukkie…
Marion,doe voor mij de durum maar…
Beps,gezellig met z’n allen de verjaardag van Toos vieren,heeft ze dubbel feest want het zal zondag ook nog wel een keer dunnetjes over gedaan worden.Veel plezier en de groetjes aan allemaal.
@TRL
Heb je lekker van de Dürüm gesmikkeld?
@Beps
Het feestje van Toos vanavond, ze pakt flink uit, met de hele club naar het speciale restaurant :D;). Veel plezier!!!
Hihi…doet ze goed he…(Helft zit al selct die mogen er gratis heen,…ahahahah)Alleen mogen er geen andere gasten meer komen, restaurant is vol vanaaf hahaha
@Beps
Besloten feestje dus!
Zijn Kaylo en OmaCarla ook van de partij?
Marion,tis tussen de middag een simpel sneetje brood geworden en vanavond kip kerrie.
Beps en consorten maak er een leuk feestje van
Hier ook een simpel sneetje brood hoor. Vanavond de overgebleven chinees van gisteren op gegeten. Mams wilde dat ik alles mee nam. Had ik het makkelijk vanavond. Het is zo’n schat he.
En nu even aan het werk. Des te eerder ben ik klaar.
Haha, nou Marion, goed je best gedaan.
Ik kan op het werk helaas niet op WW, dus heb al jouw lekkers gemist. Maar ja, ik had zelf wel wat lekkers vandaag. Voor mijn gasten dan.
Vanavond biefstukkie met gebakken aardappeltjes en witlofsla gemaakt. Simpel en lekker.
Net oudste zoon hier geweest voor een bakkie, nu weer alleen.
En dat op de dag dat A en ik elkaar precies 1 jaar kennen…Nou ja, is niet anders.
**
Nou Toos heeft wel een superverjaardag zo, trouwens, wil IEMAND haar even feliciteren? Wist helemaal niet dat ze jarig was, moet toch eens wat beter op het lijstje letten!
**
Toos, van Harte met je verjaardag!
Grrrrr…jullie houden me voor de gek, ze is helemaal nog niet jarig!!!
Dooie boel hier…
Zal daar in ADR wel anders zijn…
Ha Marion, ben je daar???
Nou ik ga slaappie doen, xx tot morgen, hoop ik
@Miere
Hey … ik heb je net gemist. Ik was even met N aan de telefoon. Ik kan dan wel bijlezen tussendoor maar ook nog reageren wordt net iets teveel.
GEFELICITEERD!! Een jaar samen, nog heel veel mooie jaren erbij he!!!