TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

Dat viel dus even mee zo vlak voor de vakantie, en de chagrijnige bui was meteen over :smiley:

@MK: Meestal na 12 uur en als je mazzel hebt en je een kamer krijgt van iemand die vroeg vertrokken is en hij is al klaar dan kun je er meteen in.

@MK: Precies:vak02:

Wij hebben eigenlijk nooit hoeven wachten op de kamer. We zijn er rond de middag en voor we ingesjekt zijn daar duurt ook wel even. Dus zou moeten lukken

Ik zal in ieder geval een gevulde strandtas in mijn koffer leggen, dan kan ik die zo pakken als we nog niet in de kamer terecht kunnen.

Ik ga naar boven, ik spreek jullie weer.

@Toos
Tot 22 mei kon je reageren. Ze hebben er echt een hele serie aangeschreven. Ik stond als 17e. Nu gaan ze 1 voor 1 het huis bezichtigen, nummer 1 begint natuurlijk. Wil die het niet dan nummer 2. Vorige week woensdag heb ik gebeld en begreep toen dat er nog 6 voor mij waren. Kleine kans he?

@MK
Klopt, iedereen heeft 3 werkdagen om te reageren. En dat kost ook een hoop tijd he. Maar vind toch zowiezo dat ze er wel heel veel aanschrijven.
Hubs met de kids op pad morgen. Dat is wel het beste. Ze willen zo graag helpen, zo was het hier tenminste altijd, alleen het schiet dan niet echt op.
Een strak plan die strandtas!! Kan je in ieder geval al het water in als je nog niet op de kamer kan.

@Marion: Je weet maar nooit, wie weet vinden ze het alle 6 helemaal niks
@MK: Als we daar aankomen en de kamer is nog niet klaar is ook niet erg. Het is rond etenstijd, dus eerst aanschuiven en dan plat op een strandbed

Ik ga ook richting mn mandje, heb het wel gehad voor vandaag. Slaap lekker:slapen: en tot morgen:dag:

Truste meiden :slapen:

Zo wij ook weer op de kamer. Was gezellig. Ook met de heren die heerlijk met elkaar in gesprek waren, alleen hubs zat een btje apart.

Kamers: wij en ook vandaag Roanna en Raak moesten eerst gaan lunchen, en daarna de kamers gekregen. Jullie zijn er rond 12 uur…(zijn wij nog op de markt, sorry, kunnen jullie niet binnen halen…) eten va 12.30 dus…kan alle kanten op…

NU SLAPEN!!!
Tot morgen :dag:

Zo, ik weer thuis, en iedereen al naar bed.
Dinnetje weer thuis, lekker hoor. Gaat wel over 2 weken al weer terug, maar kan er nu even van genieten.
*D’r paps gaat redelijk, met thuiszorg enzo is het nu wel geregeld, maar hij kan nog steeds niks zelf. *
@ Marion, zal ook voor je huissie duimen
@ MK sterkte met inpakken, altijd hele klus met die kleintjes
@ Toos, kom lekker tot rust meis, even voorgenieten, en dan lekker gaan
@ Viva, al weer aan t pakken?
@@@@@Allemaal daar…nou ja, wat moet ik zeggen??? Niet te dronken worden!! Haha
Ik ga nog een wijntje nemen, en de woeffies uitlaten, en dan ook lekker ronddobberen in m’n bedje.
Slaap lekker allemaal

En een nieuwe dag start,…gelukkig geen extra bedjes hoeven leggen, de 6 die ik nu doe is al moeite genoeg…

:turkey:Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juniADR:TURKEY:
:turkey:Toos: 20 juni 15 dagen ADR:TURKEY:
:turkey:MK: 20 juni 15 dagen ADR:TURKEY:

**
Miere011:** 28 juli- 6 augustus: Adana
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Beps,6 bedjes…Je bent er maar druk mee.Je hubbie een beetje apart gezeten,wilde die ff rust?

Crazy,over 2 weken al weer terug naar Marmaris lekker hoor,wanneer precies kan ze weer in het lijstje.

Toos,gaat iets beter,maar nog steeds wel op en af hoor.

Fijne dag allemaal

Toos : hoop dat je hoofdpijn snel over is hier
MK : transavia kun je met kids niet de stoelen kiezen wel online inchecken.
dan kan je naar aparte kofferbalie, ging bij ons supersnel.
Viva : nou helaas hier ook geen zon en alleen maar onvriendelijke mensen:frown:
hahahahahaha
Ik zit dus nu voor mijn deur, stap zo het zwembad in (of val er 's avonds in):wub:ga nu douchen en ontbijten,ben een beetje laat want had 48 uur niet geslapen.dan gaan Roanna en ikke naar de spa (vind ik ook eigenlijk al nix an) dus…achterblijvers sorry wilde dat ik daar ook was.(en liegen doe ik ook nooooooit hahahahahahahaha. 't is hier echt zo fantastisch !!!:kus:

Goede morgen …
Een beetje vreemd weer hier. Aan de ene kant de zon en aan de andere kant een hele donkere lucht. Eens kijken wie van de 2 er gaat winnen, zo te zien de zon maar this is holland he … you’ll never know.
Vandaag mag ik rustig opstarten want hoef om 12.15 pas te beginnen. Tenminste, als er niet gebeld wordt voor inval. Ik heb het rijk alleen dus maar eens in de toko aan de slag.

@Beps
Een gezellige avond gehad. Hubs een beetje apart gaan zitten? Waren jullie zo erg dan?
In ieder geval heb jij je taak weer volbracht … de bedjes zijn weer gespreid.

@MIere
Thanks meis :kus:
Het is me wat als die ā€˜oudjes’ gaan vallen. Het geneest allemaal langzamer en het duurt een tijd voordat ze weer op de been zijn. Hopelijk houdt hij er niets aan over.

@TRL
Kocaman öpücük :kus:

@Raak
Heerlijk he, wat wil je nog meer dan de zon een zwembad voor de deur? Vandaag naar hamam-arie? Geniet er van!!!

Goedemorgen meiden.

Moest gewoon een beetje bijlezen zeg

Mk de koffers van zolder.
Toos vakantie ingeluid met een hapje en een borrel
Beps heeft genoeg aan 6 bedjes
Raak vind er niets aan
Marion ik duim echt heel hard voor jou dat het mag lukken met het huisje
Tlr. kon niet online inchecken
Ik sta morgenochtend vroeg op hoor om in te checken kijk wel waar ik kom te zitten…vind vooraan goed en achteraan ook vind het wat minder om op de vleugels te zitten…zie je niets.

@Viva
Ook voor jou een kus :kus:
Nog genoeg te doen op het werk om de morgen door te komen? Of heb je alles al weer weg gewerkt?

Ja hier nog genoeg te doen, maar beter dan zit ik hier niet voor niets Marion, straks ook nog naar paps, en naar de kapper en dan morgenochtend nog 4 uurtjes.
Buurvrouwtje is vanochtend oma geworden van een kleindochtertje…Joline…