En Beps heeft nog een hele week hoor dus dat duurt nog wel ff voor ze thuis is.Ja de mannen hoe gaat het daarmee,trekken ze het een beetje met al die kippetjes daar…
Toos,jij eindelijk vakantie en lekker wezen uiteten nu de koffers tevoorschijn halen,want gaat ook opschieten voor jullie.
@toos
Als je weinig hebt geslapen en met de tia vanavond zal het slapen vannacht vast beter gaan.
Je moet natuurlijk wel weer fit worden, want de koffers moeten gevuld worden.
@MK: De koffers moeten zeker vol, ga ik morgen doen. Komt wel goed hoor. Ben jij er al aan begonnen? Je hebt heel wat meer mee te nemen dan ik @Trl: Hoe is het met jou?
@MK
Wij checken nooit online in en zitten of vrij ver vooraan, bij de vleugel of helemaal achterin. De kids dichtbij de nooduitgangen vermoed ik. In januari zaten we helemaal luxe op de voorste rij, 3 stoelen voor ons tweetjes en een zee van ruimte voor de benen. Enige nadeel is dat je weinig plek hebt voor je handbagage.
@Beps
Met het select gezelschap aan de borrel. En de dames? Moeten die van een afstand toekijken :lol:?
@Miere
Te laat voor de groeten aan Crazy. Hoe is het met haar vader nu?
@Toos
De vakantie goed begonnen met een etentje en een tia. Hopen dat je er goed op slaapt vannacht.
Ik vraag me af wat dan het voordeel is als je toch niet mag kiezen. Je moet even goed nog met je koffers in de rij staan. Je kan misschien iets later aan komen maar dat is dan ook het enige
De alcohol is alweer verdampt:D. Pffff was echt blij dat het erop zat vanmorgen. Er was geen bal te doen en had barstende hoofdpijn. Vandaag maar 2 uur geslapen dus zal vannacht wel goedkomen. @Marion: Nog steeds niks gehoord over het huis
@Toos
Jij ook al hoofdpijn. Ik ook al, en N klaagde er ook al over.
Het huis. Nee … nog steeds niets gehoord, ren iedere dag naar de brievenbus in de hoop op post. Maar nada … noppes. Maar ook nog niet toegewezen als ik de site mag geloven. Dus er is nog een steeds een beetje hoop.
Ja echt knallende koppijn, had het nodige aan molletjes weggewerkt, maar niks hielp. Mocht van het nachthoofd gaan liggen, maar had zoiets van maar gewoon doorgaan. Pas tegen de ochtend zakte het weg. Was str*ntchagerijnig vandaag, maar is ook weer over. @Marion: Wanneer is de uiterste dag dat er gereageert kan worden? Geeft toch een beetje hoop dat het nog niet weg is
@marion
Ja dat is ook weer zo, als we er maar inzitten.
Handbagage heb ik meestal voor me staan, anders moet ik 1000x gaan staan om de tas weer te pakken.
Balen dat het zo lang moet duren voordat je iets hoort van het huis. Misschien heeft iedereen die aangeschreven wordt een week om te reageren en als je er dan een aantal voor je hebt…
Ik morgenochtend werken en 's middags thuis met de kinderen. Ik heb hubs al gezegd dat hij na het avondeten mag gaan fietsen met de kinderen, dan kan ik mooi e.e.a. bij elkaar zoeken.
Dat bedoel ik, ben echt aan het aftellen. Morgen nog wat laatste dingen halen. O en vandaag nog een verrassing, de blauwe envelop zat in de bus en stond ook al op mn rekening. Ze kunnen het wel die blauwe enveloppendienst