TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

@marion
Vandaag de hele dag.
Morgen is in principe mijn vrije dag, maar als hubs thuis is, dan ga ik nog een tijdje.
En vrijdag wil ik 's morgens een paar uurtjes.

Ik zo weer naar huis…1e dagje zit er al weer op…zo lekker naar huis…

het is hier uitgestorven

Mk…lekker druk nog
Tlr…aan het werk
Marion stiekum even tussendoor geweest
Ik boodschapjes gehaald…wasje in de machine, en straks achter de pannen…
Toos…ben je al wakker???
MK en Toos waar checken we in… voor of achter in de plain…

Viva,jij blijft druk bezig he,gelukkig heb je niet zoveel boodschappen nodig voor die paar dagen.

De adr-ers die er zijn zitten lekker allemaal aan het zwembad ook Raak en Roanna al.

Ik ook weer thuis, eens kijken wat we gaan doen vanmiddag. Zo meteen eerst de boodschappen maar denk ik. We moeten tenslotte blijven eten he.

Tja gelukkig niet zoveel nodig, een paar dingetjes…en voor vanavond en morgenavond het eten al in huis

Maar even op de hollandse toer hoor, vanavond andijvie met een bal gehakt, en morgen witlof met ham en kaas, krieltjes en een karbonaatje.
Voordat we aan de kabab ect weer gaan…iihihihihihi

@viva
Ik denk dat ik geen keuze heb met kinderen, ik vermoed dat ze ons voorin plaatsen.

Wij vanavond opgebakken opperdoezer ronden (speciale aardappelen) met sla en een kipfiletje.
Morgen nog een keertje asperges voor het seizoen over is.

Zo de eerste cocktails gedronken met elkaar!!
Ze waren er optijd, en saampjes gegeten
Nu lekker douchen en op naar de avond…

Ohhh en dan zaterdag de laatste groep,…hahaha

En dan gaan jullie al weer bijna naar huis

.Dus een gezellige boel daar Beps,leuk hoor en laat de cocktails maar rijkelijk vloeien.

Kaylo en Carla ontmoet, leuk ze eens in t eggie te zien!!!
Maar het is toch anders dan met Roanna en Raak…
Leuk is ook dat Raak(en dat wist ze niet eens) ook de selectkamer heeft, dus eerst een borrel saam voor we gaan eten op ‘ons’ terras…(voor de selectgasten, MET internationale drankjes)

Nu haartjes drogen en op naar de borrel!!!

Beps,gezellig dus,en je ouders genieten ook?En Cyn en Bloem,of slapen die de hele dag hahaha

Mk…volgens mij kun jij ook gewoon online inchecken ook met kinderen, wij zaten in het vliegtuig van de week en door het hele vliegtuig heen zaten kindertjes.

Vorig jaar heb ik wel online ingecheckt, maar ik kon niet zelf onze stoelen kiezen. Omdat je met kinderen reist, kiezen zij de plekken. Misschien willen ze de kinderen verdelen door het vliegtuig. Geen idee.

Mk,bij ons zaten alle kinderen voorin het vliegtuig.

Bij ons vorig jaar ook, maar bij Viva dus weer niet. Ik mocht in ieder gaval niet kiezen.

Zo, het bijlezen is nu een eitje, haha

@TRL…oeps, Beps al weer bijna naar huis??? laat ze het maar niet zien, volgens mij wil ze er nog niet van horen…
@Viva nog even aan de arbeid, ach, breekt zo lekker de week, hè?
@MK bijna uitgewerkt, nog een paar daagjes en dan gaan jullie ook…
@Beps, hoe gaat het eigenlijk met de mannen?? Kunnen die het ook een beetje vinden met elkaar?
**
Ga nog ff wat te eten in mekaar flansen voor mezelf, en dan even naar Crazy, die is vannacht thuisgekomen, ook ff bij beppen…
**
XX Mar

Veel plezier bij Crazy.

Goeieavond,
Weinig bij te lezen vandaag. Vandaag bijna niet geslapen, batterijen zijn een eind leeg. Maaarrrr heb vakantie. Vanavond ergens een hapje gegeten en koffie met tia. Komt wel aan na zo weinig slaap

@Miere: Doe Crazy de groetjes
@MK::dag: