TTT 124 dit deel is voor de achterblijvers

Beps hoor dat het weer een dolle boel is daar in turkije…
jou hubbie een beetje afzijdig, ach iedereen moet elkaar nog een beetje beter
leren kennen denk ik…maar het zal heus wel gezellie zijn nietwaar.
Roanna en Raak naar de hamam-arie, ja Roanna had nog een beurt tegoed toch…
gewonnen verleden jaar bij de bingo toch!!!
Bloem en Cyn al weer nuchter of lopen ze op alcohol???

@Viva
Nog genoeg te doen dan als je afgewerkt bent. Was jou haar ook zo hard gegroeid in Portugal? Ik was net van te voren geweest, ik zei doe maar niet te kort want mijn haar groeit voor geen meter. Daar groeide het als kool dus. N heeft mijn pony daar bijgeknipt want hij was veeeeel te lang. Niet te hebben als die in je ogen hangt.

En nu maar eens aan de slag hier.

Marion, ik moet iedere 3 weken naar de kapper om mijn model terug te krijgen, het was totaal verknipt he een paar maanden geleden…dus dat is vandaag 3 weken geleden, nu komt gelukkig het model weer terug. Maar idd in het zonnetje groeien je nagels en haar heel hard.

Niet te hebben als die in je ogen hangt.

daar kan ik dus ook echt niet tegen, wordt er gewoon sch**t chagerijnig van.

Toos meissie al wakker??? Of nog in katzwijm in bed???

Iedere 3 weken :retard: ? Ik normaal gesproken zo 1 maal per 7-8 weken.

Tijd om aan het werk te gaan, tot straks meiden!!

Het is hier zoooo stil.

Ik ben al bij paps geweest, en naar de kapper…dus dat is ook weer gebeurd. Morgenochtend nog ff werken. Vanavond wordt Jessy weggebracht naar de oppas. Dus morgenmiddag even de toko rechttrekken. En dan zijn we er weer klaar voor.

Nou wij zijn nog niet klaar voor de invasie…(want dan moeten we al weer bijna naar huis…al over…6 dgn…:crybaby:)

Heerlijk weer, iedereen genoten
Wij ffies de ‘aardappels afgieten’ (tukkie doen) en straks met zn allen borreltje. De meiden gaan naar Gumbet vanaaf, dus het is bejaardenavond…(OHHHH Shitttt vergeet steeds dat Raak ook nog meeleest :slight_smile: :wink: ) Gelukkig zijn wij het jeugdige koppel tussen die ouwe l*llen…(:lol:)

@In het vliegtuig: Maakt me niet uit waar we zitten, al het maar aan het gangpad is, dan heb je ruimte…
@MK: Wij kunnen nooit voor paps en mams veranderen, omdat mams invalide is en een toegewezen plaats krijgt net als met kinderen idd…

EN NU… oogjes dicht en snaveltje toe…

@beps
Leuk hoor dat je iedere dag toch even langskomt, zo blijven we een beetje op de hoogte.
Hier druk bezig met de voorbereidingen, nu draait het laatste wasje. Vanavond de eerste spullen bij elkaar zoeken en dan morgenmiddag de rest. Morgenavond de broodjes smeren, nog een paar uurtjes proberen te slapen en dan… GAAN WE OP PAD!

Nou MK: Neem maar factor 50 mee voor de kleintjes…pfffff geen wind en zooo warm. Vandaag gewoon bijna 40 gr…

Heb ik het op de foto’s goed gezien dat ze boven het kinderbad een zonnescherm hebben?
Dan zal je vanavond geen vestje nodig hebben.
Heerlijk dat de meiden lekker gaan stappen, zijn ze daar al veel ‘oude’ bekenden tegengekomen.

:dag: Klaar is Kees!! En heb wel even tijd voor een bakkie …

@Viva
Je hebt de ronde weer gehad voor vandaag. Hoe was het met paps?

@Beps
Alweer tijd voor je schoonheidsslaapje. Maar eerst ff hier verslag uit brengen. Trouwens … hoe is het animatieteam?

@MK
Begint nu echt op te schieten he?

Ja, morgenochtend voor dat en dauw het bed uit om in te checken, nog een paar uurtjes naar kantoor en dan kan het feest beginnen.

Animatieteam is toppie, het is ze zelfs gelukt(of waren het Roanna en Raak) om me in het water te krijgen voor het aquagym…jaja…

Nee geen vestje nodig nu, en ja boven het kinderbad is een groot scherm. Echt gaaf zo…voor die kleintjes echt veel bescherming dus…
Nu douchen…0over een uutje aan de DRANK(ihihihihi)

Ik heb echt zoveel zin!!!
Ga maar lekker douchen, je moet natuurlijk wel een beetje fris verschijnen voor de borrel. Doe je iedereen de groetjes.

Heerlijk, jij hebt nog 2 wkn voor de boeg…pffff wij hebben er ook zo naar uitgekeken…en hebben de helft er al opzitten…GRRRRR(;))

*Zo, ik al thuis, vanmiddag vrij, i.p.v. morgenmiddag. *
*Het verhaal van mijn ticket heeft al weer een staartje gekregen. Ik was net op Schiphol, dacht ga m’n ticket maar alvast halen, je kan het maar in je zak hebben, niet waar? Blijkt dat de heenvlucht geannuleerd is. Lekker dan. Ook leuk dat je daar even bericht van krijgt. *
Kon kiezen, via amsterdam naar antalya, van antalya naar istanbul en dan van istanbul naar adana. Haha, hoe verzinnen ze het. Nu ga ik later weg, woensdagochtend i.p.v. dinsdagavond en kom dus ook ongeveer 12 uur later in Adana, nu 10 uur 's avonds, i.p.v. half 10 's morgens. Voordeel is wel dat ik niet de hele nacht op Sabiha Gokcen hoef te bivakkeren. Nou ja, ik heb het ticket in m’n zak, en ik GA!!!
@ Beps aan de aquagym, en alle anderen ook?? Ga het steeds meer jammer vinden dat ik niet even om een hoekje kan kijken!
@ Viva haartjes weer in de plooi, ik hoop het uit te kunnen zingen tot ik daar ben, ga ik naar m’n “eigen” kapper, die werkt nu in Adana, i.p.v. in Marmaris. Wel grappig, eigenlijk.
@ MK druk, druk, ik denk dat je blij zal zijn als je eindelijk in dat vliegtuig zit.
@ Marion, nog geen nieuws van het huizenfront?
@ Toossie, waar ben je??
Groetjes allemaal…

Beps…neem een borrel vanavond op ons…bij de oude l*llen…proost van ons allemaal.

Mk hier ook de was weer in de machien…jij vanavond de koffers vullen…ik aan de strijk.
Gelukkig heb ik de koffers al klaar. Ik sta morgenochtend ook vroeg op om in te checken…
Dan nog een paar uurtjes naar kantoor…En nee wij gaan niet slapen…probeer het wel in het vliegtuig en als dat niet genoeg is, dan maar zaterdagmiddag verder op een strandbed.

Met paps gaat het goed, is helemaal blij met zijn vriendin, nu blijkt het de moeder te zijn van mijn oude buurvrouwtje, we hebben 7 jaar bij elkaar gewoond en ik heb altijd op haar kinderen gepast, dus heb die moeder van haar vaak genoeg gezien, tijdens verjaardagen ect. De wereld is soms echt te klein.