TTT 121: We zijn straks allemaal weg: Tot ziens in ADR

Hier een klein zonnetje,ben nog niet buiten geweest.Straks misschien naar vrienden eten.C is niet zo lekker heeft zijn fruithapje uitgespuugd en is huilerig,dus even aankijken.

Raak,lekker weg,veel plezier.

Beps,aan het werk,druk of valt het mee.

Mk,lekker fietsen straks.

Roanna,op visite met een bloemetje.

Marion,een bijkom dagje voor je,nog plannen of rustig aan doen.

fijne dag allemaal

@TRL
He wat vervelend dat C niet lekker is. Hopen maar dat hij snel weer op knapt dan kan jij er ook nog even uit vandaag.
Ik heb geen plannen, hier de boel proberen recht te trekken en tussendoor wat luieren. Is toch even wennen als je opeens hele dagen van huis bent.

Ja, de haartjes weer in de kleur met hier en daar een licht plukje. Tis even werk, maar dan heb je ook wat en dat voor €4,99. :o

@TRL: He bah, wat vervelend voor C. en voor jou natuurlijk ook. Hopenlijk was het alleen nu even. Inderdaad maar even in de gaten houden.

@Raak: Nou, waar je heen gaat zegt me niets, maar het klinkt wel heel sejiek. :dag:Veel plezier.

@Marion: Wij vroeger ook altijd van school al zo vroeg op pad om te dauwtrappen. De buren hier aan de overkant doen het ieder jaar met hun hele rijtje en hebben een brief bij iedereen in de bus gedaan van de week, dat er vanavond wat overlast zal zijn, omdat ze het gaan vieren hierachter op het speelveldje i.v.m. dat het al de 30e keer is, dat ze dat doen met z’n allen. Nou, ben er denk ik dan toch nog niet, dus ze doen maar!

Hier ook een schamel zonnetje, maar het voelt wel goed buiten.

Viva de hut weer strak. Mooi zo. Is dat ook maar weer gedaan.

Beps: :dag: Zo kom je de tijd ook wel door toch?

Ik lees het al…geen meekleurende glazen nemen dus. :o

PS. Stond weer een reactie op VRW en weer een reden om WEL je eigen badlakens mee te nemen. Ha, ha.

Zo, even een broodje eten, op kokkie wachten en dan wegwezen.

Haha daar is Hubbie ook mee bezig… de toko rechttrekken, en ik werk wel haha

Dat doen we toch wel… dacht ik zo. Kleine handdoeken…en mijn lijf hahahaha:was:

zo mijn vrienden weer terug uit ADR!!!
Ze hadden select geboekt. Maar aten toch liever in de mainrestuarant!
Maar goed de sfeer was weer als vanouds!!! En ze zijn klaar voor juni en september!!hahaha lol

Nou ik ben vandaag officieel 10 kg kwijt in 4,5 maand!!
Op zich wel lekker hoor want er mocht wel wat af, maar ik doe er niets aan.
iedereen een fijne dag!!
Groetjes Jac

@Jac: Bedankt weer voor je berichtgeving wat betreft ADR. :vak02:

En dat je zoveel kwijt bent, kan natuurlijk met je altijd misselijkheid te maken hebben, daarom is het maar goed dat er binnenkort even naar gekeken wordt. Lijkt me niet verkeerd.

Das mooi meis… al is het jammer dat er van alles mis is waardoor het komt.
En wat ADR betreft… hahahaha… heb er zin an… >>> :vak02:

@Roanna
Een reden om lekker lang weg te blijven want geloof dat de buurtjes van plan zijn om er flink tegenaan te knallen vanavond.
Badlaken. Neem ik eigenlijk altijd 1 mee want dat gaat over de kleren in het koffer. Daarop de opladers, boeken, schoenen en dat soort spul. Ik heb dan toch het idee dat de kleren minder kreuken maar dat zal wel tussen de oren zitten. Iedere gek zijn gebrek he!

@Beps
ALS ik nog ooit een man zou willen zou ie best wat van jou hubs mogen hebben … zijn poetstalent!

@Jac
Jeetje … 10 kilo eraf, dat is heel wat. Alleen de manier waarop is minder he!

Hihihi helaas, hij heeft geen broer :smiley:

@Beps
:smiley: en dan moet die broer ook nog maar kunnen/willen poetsen

Ach iig kun je m dan plooien(hihi heb ik ook moeten doen hoor, deze deed ook niets. Deed zn moedertje altijd!!!)

@Beps
Ik kom tegen die tijd wel eens met je praten over de aanpak van het plooien :unibrow:
Wat ik ook probeerde, het is me in die 12.5 jaar niet gelukt.

Tipje van de sluier: Zelf ook niets doen hahahaha!!!(dan moeten ze wel)

Er zijn er bij die storen zich er nergens aan, zelfs niet als ze de nek breken over de rotzooi. Maar goed … ander onderwerp! De cocktailbar van ADR bijvoorbeeld. Of de meeting van zaterdag. Waar gaan jullie meeten?

Waar we al geweest zijn de vorige keer. Even de mannen elkaar laten ontmoeten(en mn ouders ook hihi!!!) Kijk er weer naar uit!

Volle bak dan daar en een heel gekakel, wordt zeker weten gezellig. Roanna kan maar beter haar koffer met tena’s meenemen.

ps. wilde een foto plaatsen maar durfde het niet zo goed aan :smiley:

mogguh dames
ik kon er weer eens niet uitkomen… was aan het verdrinken in de slaap… kun je je er wel tegen verzetten maar dan val je alleen maar harder…

dus…

meekleurende glazen: mn ouders hebben het jaaaaren gehad, maar sinds maart ofzo hebben ze een aparte zonnebril en ze zijn er helemaal lyrisch van!

@ marion, je hebt toch een mini-man rondlopen… plooiing begint al vroeg :smiley:

voor de rest ben ik t kwijt, weet dat raak ergens naartoe is, maar zegt me nix, dus dat mag ze bij terugkomst ff uitleggen :stuck_out_tongue:

mn vingers willen niet… pfpfppf

Die waar de voorkant eruit zag als een friettent,maar het eten zo goed was??? Of toch die andere??

Beps,weten je ouders ook gelijk bij wie ze terecht komen…En met de mannen zal het wel goed zitten toch

@Bloem
Lekker blijven liggen dan! Nu wel uitgerust of nog steeds moe?

@ marion, je hebt toch een mini-man rondlopen… plooiing begint al vroeg :smiley:

Dat is het 1e project wat van start gaat als ik in mijn nieuwe huisje woon :stuck_out_tongue: