TTT 121: We zijn straks allemaal weg: Tot ziens in ADR

:portugal:Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal:portugal:

Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Beps : alweer aan het werk
Toos : welverdiend een beetje proberen te slapen
Viva : ook ingebouwd wekkertje he, hier flauw zonnetje
Bloem : ik heb ook Rodenstock met cilinder, duurt altijd minimaal een week hoor, nog ff geduld he
Marion : wil ook graag haar potje wat gevulder hebben, dus aan het werk
Trl : jij ook weer vroeg uit de veren om voor kleine C te zorgen:kus:

Goedemorgen ladies op deze hemelvaartsdag.

Allemaal al terug van het dauwtrappen? Da’s snel.

@Bpes en Toos: Daar zit ik ook dus tussen te twijfelen. Meekleurende of toch weer apart brillen. Ga het hier en daar nog eens rond vragen. Heb best een mooie, op sterkte zonnebrilletje, maar dacht je nu dat ik die gister kom vinden en had dus mijn oude ( ook nog wel goede) opgedaan, maar voelde me net momfer de mol. :retard: Geen porem.

Ja, wij zijn julie allemaal vroeg op. Oke, Beps moet werken maar de anderen…??? Tja, waarschijnlijk dan toch die bioklok.

Ga zo nu eindelijk maar eens even mijn haar in de verf zetten. Ben nu toch alleen thuis en heb de hele ochtend de tijd.

Hier ook nog een heel mager zonnetje. Kan er amper doorkomen.

Voor de werkenden… werkse nog even. :dag:

>>> Maar ik ga op vakantie!!!

@Raak: Jij ook op je werk? Meis toch!!! :kus:

>>> Al gauw he?

Roanna : ik zit niet op mijn werk hoor, ben gewoon lekker 4 daagjes thuis
Wil vandaag en morgen wel wat gezelligs gaan doen maar zit nog te bedenken wat haha. Hubs komt nu net pas naar beneden. Enne zaterdag heb ik geloof ik wel een afspraak staan ???Ga jij op vakantie ? Leuk, vertel waarheen dan enne wanneer>>>

@roanna
Volgens mij zijn de tuincentra ook open.

@Raak: Oh ik dacht dat ik dat ergens las. Maarja, zie wel vaker dingen die er niet zijn. Ha, ha.

Ja, wij gaan binnenkort op vakantie met het >>>. Weet alleen niet meer waarheen, maar we zien we wel waar we uitkomen.

Afspraak zaterdag? Hmmm…Heb jij best wel vaak he? :wereld:

Ik ga nu even mijn haar in de verf zetten, anders komt er weer niks van en wel toch wel een bietje op mijn hemelvaartsdag eruit zien vandaag.

Laterssssssssss :dag:

MK : ga jij ook nog wat leuks doen met de kids ?

Oh MK… jaaaaaaaaaaaaaa dat is ook zo. Bedankt voor de tip. Er zit hier in de buurt een hele grote intr*tuin, dus… zal ff kijken of die vandaag open is. Bedankt. :kus: :kus:

@MK: Ik heb net even gekeken en hij is open hoor. Zo, probleem weer opgelost, alhoewel die bonbons bij de pomp ook wel een optie was, maar vind een bloemetje/plantje net een tikkeltje leuker om te geven.

Ik ga. :dag:

@raak
Geen echte plannen, straks even langs het tuincentrum en als het wat warmer is een stukje fietsen ofzo, we zien wel.

En het is rustig…

MK : hier begint het nu lekker te worden hoor en alle vogeltjes fluiten, dus lekker fietsen moet lukken, fijne dag
Beps : bij jou ook lekker rustig op het werk
Roanna : kijk eens aan kun je toch een bloemetje meenemen he dat is idd iets persoonlijker

Zo gebadderd en de boel recht getrokken, hubs in de tuin bezig, straks zoon en schoondochter op visite…

Dames heb een nachtje Marche en famenne geboekt dus ga me snel showeren en weg. Iedereen fijne dagen :dag:

Klaar voor vandaag! Op de huishoudelijke dingen na dan.

@TRL
:kus: Nog plannen voor vandaag?

@meekleurende brillenglazen
Heb ik nooit gehad, lijkt me echt lastig. Mijn vriendin heeft ze ook en loop je vanuit de zon naar binnen duurt het een eeuwigheid voordat ze bijgekleurd zijn.

@Roanna
Och ja … dauwtrappen. Echt jeugdsentiment, dan moesten we er vroeger altijd met de drumband/harmonie op uit. En wat hadden we een hekel aan dat vroege opstaan maar je moest he want je was tenslotte bij de club. Alleen in de bebouwde kom was het grappig, net iets harder rammen op de trommel, en dan die chaggie gezichten uit de raam.
En … zitten de haartjes weer goed? Ben je weer mooi vandaag.

@Raak
Wil iets gezelligs gaan doen vandaag. Heb je al een idee wat.

@MK
Gaat de fiets op en naar het tuincentrum.

@Beps
Rustig op het werk, kan je hier de boel mooi bij houden he!

@Viva
Al klaar in de toko. Nu de zon in meis, ff relaxen. En dan straks gezellig beppen met zoon en schoondochter.

@Raak
Je hebt al iets gezelligs gevonden … VEEL PLEZIER!!

Nou weinig zon hier…grijs geen zon…zoals gewoonlijk he als je vrij bent.

@Viva
Pechvogel!! Hier schijnt ie wel, vanmorgen vroeg al trouwens.

Je gaat volgende week de zon in, niet klagen :wink: :slight_smile:

Ach ja, het is hier goed vol te houden, maar dan ga je zitten kletsen, en dan bellen die muppets natuurlijk allemaal haha!!!
Nou goed, straks lekker hapje eten!!