@beps/toos: ben zaterdag naar die film geweest, vond m echt mooi
Zodan allemaal mega updates ik sluit me er maar voor het gemak bij aan.
Vanmiddag dus even aan de deur geweest bij de buren verderop, meneer deed open, ik mijn verhaal gedaan, hij mee naar de auto even gekeken en hij zou het er met zijn kinderen en vrouw over hebben. Hij net weer weg, keurige mensen, zoontje gaf het gelijk toe dat hij met de fiets tegen de auto was gevallen. Dus hij gaat het melden bij zijn verzekering, en dan horen we wel hoe en wat. Dus dat valt dus reuze mee.
@TRL: Ik kreeg ook iedere keer de melding dat ik de nieuwste versie kon downloaden, maar heb eerst advies aan mijn buurman gevraagd ( ik digibeet) en hij zei ook al van… niet eerst doen. Ik had 6.0 er nog op staan, maar dat schijnt al verouderd te zijn en kom je niet meer op sommige sites. Nu heeft hij er voor mij 7.0 opgezet en my happy nu.
@Linda: Hoest met de verkering? Nog steeds aan?
@Cynthia: Jee, dat lijkt me ook raar zo onverwachts weer even wat van hem te horen. Je bent dus nog lang niet uit zijn gedachten. :wub:
@Toos: En word je terrasje al mooi? Is het voor de winter klaar? :dag: Werkse nog 1 nacht.
@Viva: Paps z’n vogel weg? Heeft hij er nog wat van gehoord uit de buurt ofzo? Wel vreemd hoor! Gelukkig dat hij er niet zo rouwig om is, heb ik begrepen uit je verhaal?.
@Beps: Werken nu? Weet het even niet meer!!
@Bloem: Ook al geen ballen zin meer. Here the same!!! Jammer van je brilletje. Het zou mooi geweest zijn als je hem al had, maarja … je hebt zo’n tijd zonder gedaan… dus heel ff geduld nog. Wij zien 'm in ADR dan wel. :retard:
@MK en Marion: Tja, bizar he!!! Kunnen we volgende week weer die kant op. :tssk:
En toen, en toen???
http://www.wereldwijzer.nl/44042-albums716-picture9703.jpg
kijk daar baal ik dus van zo’n kras…maar goed het wordt gemaakt.
Nee paps was er niet rouwig om, valt me weer mee. Jammer van het beest want die red het niet buiten.
mams had laatst ook de spiegel eraf gereden, die begon ook al van, ik zoek zn nummer op en dan weet ik waar ie woont… ik zei: doe rustig, wacht het eerst ff af. mams gebeld en jongen had aangeboden om alles te vergoeden, zo 30 pleurie gegeven (hoefde ie niet te claimen) en alles goed… sommige mensen zijn wel eerlijk en daar ben je voor verzekerd (tis niet minder balen natuurlijk)
@Viva: Zoiets hadden wij er toen ook op, alleen nog een stuk langer.
Oh gelukkig maar dat hij er niet om rouwt, anders had jij dat probleem er ook nog bij. Nee, die vogel red het niet als hij niet opgevangen is/wordt door anderen. Best jammer eigenlijk. Maarja, het zij zo.
Heb ooit een briefje onder me ruitenwisser gehad,dat ze tegen me bumper hadden gezeten,ze hadden gekeken,maar zagen niets,mocht ik toch wat zien kon ik ze bellen vond ik wel erg netjes.
Zeker weten, ik was verbaasd hoor dat ze het zo netjes opnamen, ik heb het zelf niet zien gebeuren, hoorde het van andere kinderen, en later ook nog van de buurvrouw. Heb de vader aangesproken en gevraagd of hij het aan zijn zoontje wilde vragen (7 jaar) het ventje gaf het gelijk toe wist ook waar en welke auto dus het klopte wel.
Hij geeft het door aan zijn WAverzekering vrijdag, ik hoor wel hoe of wat, volgens mij moet ik er niet een schadeformulier voor in te vullen maar ik hoor het allemaal wel.
Wat mij betreft mag ik nu wel een keer in rustiger vaarwater komen ben het helemaal zat al dat gedoe.
zo ik met hubbie bankhangen…welterusten allemaal.
Zo is dat Viva.
Ik ga de boel ook dichtdoen hier. Ik heb het wel weer een bietje gehad voor vandaag. Ik vond het zo’n rare dag vandaag. We gaan morgenmiddag dus naar mijn nicht in Arnhem op bezoek en heb helemaal vergeten een bloemetje of zoiets dergelijks te halen, dus dan morgen maar even langs een benzinepomp, want de rest zal wel dicht zijn. Pfff… DDDDDDDDDD:tssk:
Weltrusten all en een mooie :zon02: hemelvaarsdag morgen. :dag:
:slapen:
zo dames… ik vind het ook wel welletjes geweest…
@ roanna, waarom kijk je niet of er ergens nog een supermarkt open is voor een doos merci of een toeristenwinkeltje ofzo (ik vind de bloemen van de pomp altijd zo naar benzine stinken) hahah of haal een doos merci bij de benzine pomp hahahah
truste!
Ik sluit me ook bij alles aan vanavond. Begin echt lui te worden he?
Truste meiden … tot morgen!!!
Goedemorgen op deze hemelvaartdag. Mijn interne wekkertje ging gewoon dus om 5.45 af en kon toen niet meer slapen:evil:
Roanna : is wel heel rare week voor jullie nu he, binnenkort sta je er idd weer
Viva : gelukkig opgelost en alles wordt netjes afgehandeld en nu maar hopen dat het rustiger wordt voor jou
Cyn : wow dat was zekers ff schrikken. Wel bijzonder dat ie toch eerst met jou wilde delen dat zijn diensttijd er op zit. Is heel zware tijd hoor
Bloem: nog steeds moe en lusteloos, is zooo verveld he als je aktief wilt zijn en het lukt niet
Marion : Jaja, lui meisje hahaha:kus:
Trl : gelukkig kun je weer op ww komen nu
Beps : heel fijn dag
Toos : gelukkig lekker kunnen slapen en ondertussen terras weer mooi aangelegd, nu genieten van je vrije dagen
Linda : al naar de bios geweest
Zo meiden ik ook thuis(en al geslapen hoor haha)
Zo naar t werk en ik meld me daar nog wel
Gister pupsel gezien, echt een troellie!!!
@Bloemmie: Glazen zijn van Rodenstock, liggen niet op voorraad, door je cillinder. 1 Glas maken neemt 4 dgn!!!(met uitharden, coaten ed!) Hier ook 2 weken, en dat deed Hans er ook over, en trouwens eigenlijk elke brillenwinkel die we tot nu tot bezocht hebben, sommige zelfs wel 4!!!
@Toos: mooi dat alles werkt, en je daardoor minder verrot bent. En Bloemmie, hubbie en ik ook naar die film morgen!!!(vrijdag!)
En toen…BLANK!!!(sorry)
Snel spullen pakken en pleitte!!
Tot laters
Goeiemorgen,
Ik ook weer thuis en niet geslapen, zelfs niet even stiekem. Gelukkig een laatste rustig nachtje en ben zooooo blij dat ik het weer heb gehad. Zit aan mn favoriete ontbijtje, griekse yoghurt met honing en als toetje een zopi.
@Raak: Al vroeg uit de veren, heb je tenminste nog wat aan je dag. Nog plannen vandaag?
Ze zijn nog maar net begonnen met het terras, volgende week is alles klaar, is de bedoeling tenminste
@Beps: Ben nu wel redelijk verrot hoor, heb weer een blok van 48 uur onder de crocks gehad. Ben tenslotte ook geen 20 meer. Ben benieuwd naar de film, schoonzoon heeft hem al gezien en vond hem geweldig. Werk ze vandaag
@Bloem: Bij mij duurde de glazen bij parel ook een week of 2 . Heb ook een cilinder, ontspiegeld enz enz. Mijn volgende bril wordt er een met meekleurende glazen, ga binnenkort eens kijken naar een leuk montuurtje
Ik ga naar mn mandje toe. Een hele mooie hemelvaartdag met hopelijk mooi weer
Goedemorgen meiden…ook mijn interne wekkertje liep weer af, om 6 uur klaarwakker heb het nog een uurtje uitgehouden in bed maar nu er uit.
Hier een beetje onbestendig weer een vaag zonnetje.
Toos welterusten lekker slapen
Beps aan het werk, werkse meis…en een troellie van een hondje geknuffeld.
Iedereen een fijne hemelvaartsdag.
Dat vond ik zooo irritant… even wat zon(zelfs bewolkt) en ik had donkere glazen. Gingen we foto’s voor mn ouders maken btje zon, ikke een Jules de Korte-bril op… niet grappig.
Nu dus 2 brillen…:nod:
Goede morgen …
@Raak
Wakker geworden door de ingebouwde wekker
@Beps
Al weer aan het werk … vroege vogel!!
@Toos
Ligt lekker te slapen na een lekker ontbijtje. Gelukkig, de rotdiensten zitten er weer op.
@Viva
Balen van die kras op je auto. Gelukkig ouders die opdraaien voor de schade, voor hetzelfde geld zeggen ze ‘dat heeft mijn kind niet gedaan’.
En nu ook aan het werk, mijn potje moet ook weer wat voller worden he!!