TTT 121: We zijn straks allemaal weg: Tot ziens in ADR

Ik heb mijn lenzen nu in, een bril ik wordt er kriegel van…
Tja vogel weg, ik heb nog gezocht maar hij is groen, en bij mijn vader buiten is alles groen, dus niet te vinden…paps was wel in een goede bui.
Wil nog steeds met zijn vriendin op vakantie…ik kan er nog ff niet aan wennen.
Hoop dat die mensen verzekerd zijn, maar denk het zo wel hoor het zijn keurige mensen, straks maar eens voorzichtig vragen hoe en wat. Kan natuurlijk niet zeggen dat ik het gezien heb, maar het is wel gezien in de buurt, maar wil ook de vertellers niet verraden.

Kijk de auto is allrisk verzekerd daar niet van, kan hem zo laten maken maar toch.

Leuke actie via de mail binnen van Corend*n…rondreis 179 euro

Raak; pff 13 uur… Ik wordt al gek van 1 uur… Al had ik vorig jaar ook 8 uur vertraging… :frowning:
Maar mijn collega vliegt met een lijndienst, het toestel was ook vanmorgen om 06.37 al op Amsterdam… en daarna niet gebruikt… Dus ik denk dat er iets stuk is ofzo… Toestel staat ook niet bij de gate… :frowning:

Ik ga morgen shoppen in a’dam… Mams en paps willen dat ook wel… dus ik vermaak me wel morgen :wink:

Cyn : dat toestel was ook kapot
Viva : ja wordt wel weer betaald maar is toch vervelend
Ik heb deze reis toch gemaakt Viva !!

hahahah ja weet ik Raak, hij komt nu op de mail van Corennie

zo ik nok af hier ga ff wat doen Ik meld me weer.

@viva
Lekker een kras, gelukkig dat je wel weet wie het heeft gedaan.
En de vogel weg, hoe vindt je vader het?

@cyn
Vreselijk vertraging, als ze nu bonnen krijgen om te eten dan zal het idd nog wel even gaan duren.

@roanna
Nog geen crematie, wat erg!

@bloem
Nog een bril, balen hoor. Je had idd lekker kunnen wennen in dit superweekend en hem natuurlijk showen. Helaas het gaat allemaal niet door.

Jeeh de gate is closing… Toch “maar” 2.5 uur vertraagd…

Goedenmiddag.

Zo dat was kort maar krachtig, zullen we maar zeggen. Hele korte dienst met 1 toespraak en wat prachtige muziek, daarna de standaard koffie met cake en toen weer naar huis. Dochter meegegaan met ons en zijn we vanmiddag even wezen stadten. Maar mensen… wat een rust in de winkels. Zou dat door het mooie weer komen of houden de mensen echt de hand op de knip?

Krijg zo nog wel ff bezoek van familie die onderweg terug waren van Amsterdam, maar ergens hier in de buurt in de file staan en daarom ff hier willen komen, om vanavond alsnog naar A’dam terug te gaan.

@Viva: Wij vorige keer ook zo. Terug van vakantie een hele diepe kras op de bumper en de kenteken plaat krom en stuk. (staat onder de carrpoort met de neus naar de straat). Natuurlijk hebben we wel een idee hoe het gekomen is en wie het zijn… ook kinders uit de buurt… maargoed… niemand had het gezien, dus doe je er ook niks tegen en geen bewijs.

Kokkie nu ff dochter wegbrengen en ik zo ff koffie zetten voor de visite.

Laterssssssss :dag:

We halen alleen de koffie uit de (pool)bar hoor. Gaan echt om die tijd niet binnen zitten, maar het heet er nu eenmaal zo waar de koffie staat om die tijd… :smiley: Maar je kan er ook fris krijgen en cocktails. Ha, ha.

Roanna: :dag:

Pffff ik net anoniem gebeld op mobiel… 1 x raden… Yasar… Hij was zojuist thuis gekomen na zijn 15 maanden dienst… Wist echt even niet wat ik moest zeggen… Was heel raar om zijn stem te horen na zo lang geen contact… Pfff ben er helemaal een beetje raar van (in mijn onderbuik) Nou ja ik ben in ieder geval wel blij voor hem dat hij klaar is met het leger…

Net sms van mijn collega… zit al ruim 1 uur in het toestel zonder airco en zijn nog niet vertrokken… Ze zijn nog aan het sleutelen aan de motor/vleugel… :frowning:

Ik ben weg!!!

tot vrijdag!!!

:dag: :kus:

Hey meiden … gefeliciteerd met het nieuwe deel!!!
En dat zal toch niet waar wezen dat ik hier als een soort van Remy achter ga blijven in de tijd dat jullie in ADR zitten

@Roanna
Jeetje zeg … al weer een crematie!

@Cyn
Geloof direct dat het vreemd was zijn stem weer te horen.

en ik ook weer terug
heb de laatste tijd geen zak zin… kom niet echt vooruit, kan niet harder of sneller of meer ofzo… maar ach… ik ben bezig

@ cyn jeetje, schrikken!! nam je per ongeluk op?? heb je iets gezegd over je vakantie? miste hij je ofzo… brbrb kan me voorstellen dat je wel van slag bent! (zou ik wel zijn…)

@ roanna, korte dienst dus… misschien valt er ook minder te zeggen als iemand al ‘op leeftijd’ is? wel lekker geshopt… ik denk dat het door het mooie weer komt, mensen een weekendje weg ofzo, dus nie shoppen…

uhm ben t kwijt… nu alweer… sjees…

Goeieavond,
Kom nog even aanwaaien. Weer een nieuw deel, gefeliciteert maar weer. Weer een superrustige nacht gehad, gelukkig nog maar een te gaan. Vandaag wel goed geslapen, vanmorgen even wakker geweest voor een sanitaire stop, daarna verder geknort tot half 4. De terraslegger is vanmiddag begonnen, maar heb niks gehoord. Morgenochtend om 7 uur begint mn lange weekend, morgenavond naar de bios, naar het beninimystery. Ben benieuwd, vond het boek geweldig. Merk trouwens nu echt het effect van de vitaminespuiten, kom redelijk de nachten door zonder echt total loss te zijn. Heb wel bijgelezen, is weinig blijven hangen
@Roanna: Gecondoleerd, is inderdaad bizar dat de zussen zo kort na elkaar gaan. Korte maar mooie dienst vandaag en ook nog wat wezen shoppen.
@Viva: Kras op de auto, zonde. Gelukkig weet je wie de dader is, hopen maar dat ze goed verzekerd zijn. Paps zn papagaai gevlogen, maar toch in een goeie bui.
@Bloem: Wanneer mag je weer voor een shot dope? Eigenlijk belachelijk dat je niet op gevoel mag prikken en een arts zegt dat je niks mankeert. Kun je de discussie niet nog eens aangaan.
Bril duurt nog een week, jammer kan ik je pas in ADR gebrilt zien
@Marion: Wens N. sterkte en voor jou een dikke :kus:
Toen was ik het weer helemaal kwijt

@ toos lekker geslapen dus?? wel prettig dan

je hebt nu ook meer rust na alle verkopen en overlijdens endergelijken… dat telt allicht ook mee…

doccie vindt altijd dat bloedwerk okey is… dus geen extra’s nodig… dat ik zo moe ben… tja daar moet ik maar mee leren leven dan he??!

ik ga lekker ff bankhangen adios!

Viva,balen kras op de auto,hoop niet dat de mensen al te moeilijk doen als je er aan de deur gaat.

Cyn,was zeker wel ff schrikken.Gaat hij weer in Bodrum werken?

Toos,gelukkig wel goed geslapen.

Bloem,weekje langer op bril wachten,wel balen.

Roanna,je plicht weer gedaan,maar er zijn leukere dingen om te doen.

Marion,ik ben er dan ook nog en halen we gewoon N er ook bij

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Zo ik kan weer op ww,had gisteren ie 8 gedownload,maar kwam dus hier niet meer op,gelukkig kunnen verwijderen.