TTT 121: We zijn straks allemaal weg: Tot ziens in ADR

nog heel ffies en dan ga ik er vandoor…maandag de hele dag nog werken en dinsdag tot een uurtje of half 2 en dan heb ik VAKANTIE…

Zo ik ben weg, ik meld me weer…allemaal genieten van het zonnetje, morgen is hij waarschijnlijk weer verdwenen/foetsie/met de noorderzon vertrokken/weg…grrrrr.

Ladies het gaat gebeuren…ik ga naar boven, zonnebankje en dan douchen en weg…
Tot vanaaf of morgen…(ohh bah…ik moet juist morgen werken :crybaby:)

Ik ga morgen maar naar A’dam ofzo… Geen idee nog… :frowning:

Goedemiddag dames, gefeliciteerd met nieuw deeltje. Kijk dat zijn de deeltes die ik graag zie :vak02:
Ga nu eerst ff bijlezen, heb vanmiddag wel meer tijd:dag:

Zo met een gloedje en schoon…zo eerst de schapjes en dan naar mn zus. We blijven er eten…dus tot morgen!!!

Beps: :dag: tot vrijdag!!! :kus:

@Cyn:
Tot vrijdag(zit ik ook op het werk hoor!!!)

Zo schapjes in huis, hubbie kleed zich om, aiji uitlaten en dan zijn we echt weg
:dag:

:tssk: net de parel gebeld… ik mag blij zijn als ik mn bril VOLGENDE week heb :tssk:

Bloem: zo dat duurt lang! Moeten ze je glazen bestellen ofzo? Mijn bril is altijd binnen 5 dagen klaar… (mits de glazen op voorraad zijn)

Aaaah collega heeft al 2 uur vertraging… :frowning:

niet dus… ze zeiden ongeveer een week… bril lag op het hoofdkantoor…maar de glazen… werd echt een beetje pissig van z’n domme reactie, maar goed… kan er nix aan doen dan? “hij is klaar als we je bellen” :tssk:

Hallo, heb ik een keertje tijd is er niemand

Bloem : :dag: is beetje balen he, moet je nog een week wachten

Ik ben er hoor Raak, weer terug van paps…vanmorgen zijn papagaai weggevlogen (had hem er al zo vaak voor gewaarschuwd). En de boodschapjes weer in huis…moet hier nog wel wat doen…was en zo en annie moet nog uitgepakt worden.

Bloem lekker dan, blij met een dode mus…1 weekje nog met oogjes op steeltjes lopen dus.

Bah…hele diepe kras op mijn auto, kinderen met een fietsje ertegenaan geknald, heb even rond gevraagd…de dader weet ik nu, maar daar was niemand thuis, dus straks maar even aan de bel…

Viva : dat is mooi balen zeg, hoop dat ze verzekerd zijn.En is de papagaai echt weg nu?Paps beetje goeie bui vandaag?

Viva: oh dat is balen zeg!!! Wij een keer een giga deuk in de auto… had ook “niemand” gedaan… Hebben wel de dader weten te vinden, in een straat wordt een hoop geroddeld…

Aah collega krijgt lunch-bonnen… Heb zomaar het idee dat het wel even gaat duren voor ze vertrekt… :frowning:

ja baal wel een beetje… neem nie voor nix een bril en dan had ik em zaterdag aan iedereen kunnen showen :stuck_out_tongue: en zelf tijdens hemelvaart weekend ff kunnen wennen…

Cyn : van mijn groep van de week vlogen er een aantal met sky : 13 uur vertraging geloof ik. Op Antalya. Dat is balen he
Bloem : was eigenlijk ook wel benieuwd. Ik ben een echt brillenmens, draag me lenzen bijna nooit