TTT 121: We zijn straks allemaal weg: Tot ziens in ADR

@ cyn schaf je toch gewoon een nieuwe aan? of een echt koffie machien…

enneuhmm op 5h hoop ik nog in de zon te liggen…

Ik heb thuis ook nog een senseo staan die eigenlijk terug moet, nou ik doe het ook niet…

Bloem hier op het balkon bij de school is het bloedje heet in de zon en uit de wind…heerlijk, maar ik hoop dat het de komende dagen ook zo blijft maar volgens de berichten…zon/wind/buien/hagel…dus het zal wel weer niet.

Bloem: waarom een nieuwe kopen? Deze is nog vrij nieuw… Beetje zonde van de centjes :wink:

nieuws…

**Patricia Paay gaat scheiden na overspel **

Uitgegeven:19 mei 2009 23:07Laatst gewijzigd:20 mei 2009 10:39
**AMSTERDAM - Patricia Paay (60) en Adam Curry (44) gaan na een huwelijk van meer dan twintig jaar scheiden. Curry biechtte vorige week op een affaire te hebben met actrice Micky Hoogendijk (38), zo onthult Paay deze week in Story. **

“Ik ben werkelijk verbijsterd. Adam is verliefd op iemand die hij nog maar zes weken kent. Nu hij weggaat voel ik mij als een weduwe die zojuist haar man heeft begraven”, zo zegt de zangeres en tv-persoonlijkheid in het weekblad.
Curry wil met Hoogendijk in Amerika gaan samenwonen. Hij heeft inmiddels de echtelijke woning in Londen verlaten. Paay en hun dochter Christina (18) blijven daar wonen.

@ viva ik bedoel dat ik in ADR om 5h nog in de zon lig en dus niet in de poolbar koffie kom drinken

@ cyn uiteraard op kosten van senseo

hahahaha ik begreep er al niet zoveel van…5 uur in de poolbar in het zonnetje…oooo het klinkt als muziek in de oren…maar ik ga eerst voorproeven op het strand in portugal…kan ik goed een vergelijk doen.

En kom nog steeds niet vooruit haha

Beps dan ga je achteruit…misschien dat dat helpt

ik ga even naar het balkon…ongezond doen…

Zo weer terug, en al aan een cappu.

Nog een klein uurtje en dan naar de supermarkt en paps.

Ik kom dan iig wel ergens :hihi:

hihihihi…o er is niets zo erg als je niet vooruit te branden bent…succes Beps, misschien dat het straks nog lukt

@Viva: Ik ga me niet meer druk maken, ga zo douchen, en dan naar mn zus, heeft er een hondje bijgehaald vanmorgen(was al een poosje zoekende ernaar!!) dus even kennis maken!!!

Nou Beps veel plezier met je kroelsessie wederom met een woeffie…

Bah wat gaat de tijd langzaam zeg!!! Al het werk is zo goed als af… :frowning:

wat raakt het werk langzaam op!! al de tijd is zo goed als gedaan…

:smiley:

Haha zo kan je het ook bekijken :wink:

Cyn troost je ik zit hier de hele ochtend al voor jan l*l…heb helemaal niets te doen.