Ach beppen tegen TRL, en Marion toch!
Beps lekker uit…heerlijk.
Tlr is ook nog even weg toch als jij al in ADR zit…Dus Marion en Linda blijven over.
TRL gaat 8 dgn, vertrekt op 2 juni… ik weet niet of je een rekenwonder bent(;)) maar volgens mij komt ze dan 10 juni terug…en dan vertrek ik…dus…ja nog 1 om tegen te kletsen…
Waar gaan jullie toch in vredesnaam allemaal naar toe?
>>>
Ik kom bij jou op de koffie…oh nee, jij bij mij(en Cyn en Bloemmie!!)
Hahaha… maar ik hou niet van koffie… Mijn klanten moeteen het ook de komende 2/3 weken zonder koffie doen… De senseo moest terug… Dus nu heb ik alleen thee… of water haha
Kom ik niet langs, Cyn ![]()
He das jammer!! ![]()
meiden ik ga eens iets doen. landen doe ik vandaag niet denk ik
straks naar mn zus, schapjes, en douchen, of andersom (:hihi:)
Heb niet gekeken hoelang Tlr wegging, ik dacht 10 dagen maar als het er 8 zijn ja dan is Tlr weer terug als jij vertrekt…nee en rekenen is niet mijn sterkste kan 1+1=3 toch???
Ja komop Beps uit je luie stoel…met of zonder landingsgestel…nu lang genoeg zitten beppen.
Cyn wat een karige bedoening thee of water…lekker luxe, nou ja het moet uit de lengte of uit de breedte komen nietwaar.
Jullie mogen allemaal s’middags tegen vijfen bij mij op de koffie komen in ADR, in de poolbar. Thee hebben ze ook. Lekkere koekjes erbij, gaat helemaal goed komen.
Meiden… even hier nu de koffie opdrinken. Kokkie inmiddels al thuis en gedoucht, dus gaan we zo maar.
Werkse allemaal nog en een fijne dag . Gelukig is het:zon02: weer.
:dag:
tsja de Senseo moest terug naar de fabriek… dan houdt het op he…
Roanna sterkte meis.
@Roanna: Stertke meis…
Van mij eigenlijk ook, maar begin er niet aan. Veel teveel gedoe.
Als die stuk gaat, koop ik wel een nieuwe en zo’n vaart zal het niet lopen, denk ik.
Ja, dank jullie wel :kus: ( komt ook goed) en tot laters :dag:
Roanna: Sterkte :kus:
O ik zit hier de hele ochtend al te niksen…gadver…