Viva: nee kan ik niet…
TRL: schiphol kan opeens schemawijzigingen doorgeven…dus een klein beetje hoop houden ![]()
Tlr, ik zou hem bij het inchecken op schiphol al een fruithapje ofzo geven, met een beetje drinken, dan bij het boarden een lange vinger…Dan zou hij het vol moeten houden tot dat je gaat stijgen.
Viva,om half 6 krijgt hij zijn groentehap dus denk dat ik dan gelijk erna een deel van zijn fles geeft.Zal wel zien,en er het beste van hopen.
Ik ga zeker weten lekker naar Portugal:wub:…maar ik wilde niet alleen aan mezelf denken:kus:…en dit nummer is pre ADR dus vandaar.
Nee ik tel heftig af 12 dagen zijn zo om hoor>>>…Dat is het voorgerecht zeg maar…of het hoofdgerecht en ADR het toetje…daar ben ik nog niet uit.:vak02:
Ach welja Tlr, je bent niet de enige met een baby aan boord…gaat hij huilen nou ja jammer dan. Gaat wel weer over.
Ik volg al heel lang de temperaturen in praia de rocha, nu gaan ze eindelijk goed oplopen…he he.
Hihi(
wat kan mij die tempraturen in portugal schelen…HIER moet het zonnetje schijnen…En in ADR hahahaha
Het is voor ons natuurlijk heel vreemd, 2 weken portugal dan terugkomen van maandag op dinsdag nacht, woensdag allemaal weer werken/donderdag werken/vrijdag werken. Zaterdag weer naar turkije…je zou er een jetlag van krijgen…uurtje naar voren uurtje naar achteren uurtje naar achteren en een uurtje naar voren.
:frown::paranoid:
Buurtjes van ons zitten nu in Gumbet, het is niet stabiel met het weer, veel bewolking maar wel warm.
we gaan pas over 3 weken en ik maak me niet druk…het is eind mei… we gaan half juni…(en dan wordt het HEET!!!)
Lekkel lekkel lekkel!! Ik kan na Bangkok wel weer wat warmte gebruiken!!
Wij waren ooit half mei al met zomervakantie, eerste 2 dagen koud, niet echt lekker zonneweer…laatste dagen een airco bijgehuurd,…zoooooooo zeg, we smolten…:retard:
zo dames… ik ben ff aan het werk en hoppa…
@ viva, je meent toch niet dat je die 2 dg daartussen gaat werken he?!?
@ beps en jij denkt elke avond even lekker op de laptop te kleppen op TTT…?? dream on… je klopt maar op de deur ![]()
@Bloemmie: niet met jou, met de thuisblijvers haha
Beps: haha dan zul je wel niet veel te kleppen hebben haha ![]()
Beps,valt niet veel te beppen hier dan …![]()
@ viva, je meent toch niet dat je die 2 dg daartussen gaat werken he?!?
Ja echt wel, ik werk ertussen in 2 en een halve dag…
JAAAA ik ga vrijdagavond naar de film… hihihihihihihi(net kaartjes gereserveerd voor Angels & Demons, the Berninistory)
Die week die vliegt voorbij moet je maar denken, en tussen alle bedrijven door, moet ik dan ook nog de was doen, naar paps dus ben denk ik half gekookt en gaar als ik in ADR aankom…maar wij hebben een welkomscommissie.