@TRL
Hoe is het met C? Is hij al een beetje opgeknapt?
@ marion nee, mn vingers willen niet echt… alles is zwaar… mn lijf ligt nog in coma…
strax bij paps en mams eten…
Marion,nee helaas niet,vanmiddag de hele fles eruit gegooid.
@TRL: ja die: Zoooo goed was die!!!(toch!!!)
En nu ben ik lekker thuis…rusten zit op de klepdoos, want hubbie is de compie aan t doen(weer eea niet goed, dus ach doe maar!!!)
Nu even naar de bios, vast kaartjes ophalen
:dag:
Vond het lekker daar en je kon toch ook zelf wat uitzoeken dus voor elk wat wils…
daarom gaan we nog een x ![]()
En voor mij hoeft het niet eens anders…Zoooo had ik lekker gegeten…(ikke heb echt genoten toen!!!)
Nou meiden ik weet weer waarom ik hier nooit naar de bios ga!!! Ga ik heen om mn kaartjes op te halen: open 30 min voor voorstelling tot 15 min na voorstelling…voorstelling begonnen om 16 uur…DICHT!!!
Morgen nog een kans en anders gaan we ernaast eten!!!(hihi Döner!!!)en haal ik tussendoor wel de kaartjes haah
strak plan
mbt het eten, misschien dit keer voor 20 man hapjes en 3 personen van de kaart ofzo
whatever… zal morgen nog eens bellen om te bevestigen
nu ga ik naar paps en mams
eten… heb net mn ontbijt op maar okey
Veel plezier bloemmie!!!
Hi meiden.
Raak naar luxemburg, althans heb even gegoogled waar ze heen ging.
Tlr. C. ziekjes, beterschap voor ons kleine mannetje
Marion nieuw project J. plooiien…voor later
Bloemmie half in coma…
Beps weer voor niets naar de bios.
Roanna vanavond foetsie, gelukkig dus geen last van de herrie
Wij al gegeten en aan de koffie, zoon en schoondochter net weg.
Ik zo lekker haartjes verfen, en de wenkbrauwen modeleren, nagels ect…kortom ff tuttelen.
Iedereen een fijne avond.
Wij de logeerpuber hier… uds…meld me weer
@Bloem
Laat je maar lekker verwennen bij paps en mams. Hier het eten ook binnen, kip tandoori, was al lang geleden dat ik dat gemaakt had.
@TRL
Wat zijn ze zielig als ze ziek zijn he? Ik vond trouwens wel dat J vaker ziek was vanaf het moment dat hij naar het KDV ging. Een hoop van die kleintjes bij elkaar, heeft er 1 een virus te pakken dan volgt de rest al snel.
@Beps
Zekers was die goed. Ik vond het de beste waar we tot nu toe gegeten hadden. Jullie veel plezier met de logeerpuber.
@Viva
Aan de tuttel. Gooit iedereen zijn haar in de verf vandaag?
zo … ikke ook weer thuis
broer was er niet, dus lekker salade en biefstuk ![]()
ikke nie de haartjes verven hoor… gewoon lekker tv kijken… romantische film
Goedenavond.
Wij ook weer thuis van een gezellig middagje bijkletsen over de vroegere vakantie en de aankomende vakantie’s.
En inderdaad… een hoop herrie hier achter op het veldje. Ik heb Jannus en Imca Marina al langs horen komen, maarja, als ze maor leut hebben. Als ik straks mijn Zopy heb ingenomen, ben ik toch in coma, dus la ma gaan daar.
@TRL: Och jee, het kleine kereltje nog niet helemaal in orde. Nou, hopenlijk is het morgen wat beter. Voor jullie beide :kus:.
Verder iedereen nog een leuke hemelvaartsdag gehad? Wat een weertje was het weer he!! :zon02:
Ik zie dat er niemand meer is, dus zeg ik maar alvast voor degenen die misschien nog wel komen, of nog even lezen, alvast… weltrusten en tot morgen weer.
:dag: :slapen:
goeieavond,
Kom nog even aanwaaien. Vandaag tot 2 uur geslapen en versleten mn bed uit gekomen. Vanavond naar de film angels and demons (bernini mystery) geweest. Vond hem superspannend, echt de moeite waard om naar toe te gaan.
@Beps en Bloem: Alvast veel plezier morgen
@Trl: Beterschap met C
@Raak: Weekendje weg geboekt, veel plezier
@Roanna: Over vakanties zitten beppen. Wanneer ga je weer en weet je al waarheen?
@Viva: Aan het tuttelen geweest, moet ook gebeuren he af en toe
@Marion: Vandaag een vrije dag, morgen weer aan de slag?
Toen kon ik het niet meer rechtbreien, dus voor wie ik vergeet een dikke:kus:
Ga ook naar mn mandje, welterusten en tot morgen:dag:
Ikke ook nog ff welterusten zeggen. sluit me aan bij update van Toos.
Alleen google was echt fout hoor. Marche en Famenne ligt gewoon in de Belgische Ardennen. Bij Durbuy en Han en la Roche. Hebben zalig weer gehad en de hele weg open kunnen rijden. Terrasje gedaan, massage en spa en daarna heerlijk wezen eten. Nu lekker bijtijds bedje in. Moe maar voldaan. Had het nodig, was al een week thuis he:oTot morgen :dag:
hahahaha al een week thuis
hahaha
slaap lekker allen
Zo ik ben ook al weer in t land der levenden. Zo naar t werk en dan komt mn vriendinnetje…hihi!!! Filmpje pakken en weer naar bed want morgen(en overmorgen) heb ik weer de vroege dienst!!!
Meld me op t werk nog wel!
@TRL: is iedereen wat opgeknapt??
@Toos: Ben benieuwd, we gaan vanaaf dus…
@Raak: Klinkt als een lekker dagje…(ben een btje jaloers!!!)
en toen…geen idee meer haha