ik zo vroeg wakker al wer vandaag om triest van te worden, nou ja niets aan te doen.
Raak lekker genoten…het lag in de provincie luxemburg, nou ja in ieder geval een lekker tripje gehad.
Toos naar de film geweest…en zitten nagelbijten van de de spanning
Beps op het werk, en straks komt vriendinnetje
Bloemme vandaag werken of ben je vrij??? Jij straks een goede reis.
Tlr hoe is het C. al opgeknapt.
Marion aan het werk vandaag??
Roanna lekker een zopi gehad om de herrie niet te horen…en lekker zitten babbelen over vakanties
Ik vandaag niets op de planning, hubs straks de partytent opzetten bij de buurtjes, die hebben morgenavond feest, dus na het eten morgenavond wij naar een party
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
@Marion: Ga dan maar gauw, want je moet wel een goede indruk na laten he! :dag: Je gaat neem ik aan naar je werk, of bedoel je op de boerderie? Werkse en blijf genieten van jou J.
Verder ook even niets te melden, dan dat ik lees dat de meesten van jullie weer leuke dingen voor de boeg hebben dit weekend. :redface:
@Raak: Klinkt weer gaaf waar je bent geweest. Heerlijk. Wat zul jij er zaterdag weer fris en fruitig uitzien.
@Viva: Jij ook vrij vandaag neem ik aan? Ikke ook. :dag:
Bij ons op het WC iseen soort van braderie vandaag, met het motto life en cooking… dus echt weer iets voor mij dus… NOT. :evil: Wil wel even gaan kijken bij een demo van die stoompan bij Expe*t. ( van beps)
Ja meiden het was wel even schrikken hoor woensdag… Maar goed het gaat goed met hem en dat vind ik ook wel belangrijk… Gister smste hij dat hij in Turgutreis gaat werken… Dus dat was weer schrikken… Maar niet in ADR gelukkig… Hij weet ook niet dat ik volgende maand ga…
Gister naar Amsterdam en heel veel smsen met mijn collega… Zij zou woensdag om 14.00 gaan vliegen… is uiteindelijk donderdag 20.30 uur geworden… En nu belde ze net dat de koffers er ook nie zijn…
Goedemorgen vanuit een zeer zonnig Marche en Famenne
Wow wat zijn jullie allemaal aktief op de vroege morgen
Sluit me voor het gemak ff aan
Voor iedereen die moet werken : werkse en voor iedereen die vrij heeft : lekker genieten.
Ga nu ontbijten en rustig weer terugrijden richting huis want volgens mij heb ik morgen ook nog ergens een afspraakje staan :kus:
@Cynthia: Maar dan nog… wel spannend dan hoor. :wub: Wel toevallig he, hij ook in Turgutreis. Hi, hi.
@Raak: Nou, zo vlot ben ik ook niet. Ik heb nog geen fluit gedaan hier dan achter de pc te zitten en koffie te drinken, dus zal zo maar eens snel aan de slag gaan, want heb ook morgen ergens een afspraak. Dus moet nu een beetje in voren werken. Ha, ha.
TRL: ja misschien kom ik hem wel tegen… geen idee… Hoop eigenlijk ook wel een beetje van niet… En Amsterdam was heeeeel druk… dus maar een rondvaart gaan maken, en daarna in Haarlem uit eten…
Jullie mogen allemaal s’middags tegen vijfen bij mij op de koffie komen in ADR, in de poolbar. Thee hebben ze ook. Lekkere koekjes erbij, gaat helemaal goed komen.
Meiden… even hier nu de koffie opdrinken. Kokkie inmiddels al thuis en gedoucht, dus gaan we zo maar.
Werkse allemaal nog en een fijne dag . Gelukig is het weer.