Je mag dus wel 2 koffers per persoon van zeg maar 20 kilo samen, maar niet een buggy en een tas voor de kleine van 8 kilo ofzo…wat een onzin.
hetzelfde is met de handbagage zeg je heb 7 kilo in de 1 en 3 kilo in de andere dat mag dus niet bij transvertragia…
Beps,eindelijk geslaagd,klinken me bekend die broeken van de st*ng?
Dit staat op de site van s*nexpress
The baggage allowance per passenger is 20 kg. Infants have 10 kg baggage allowance. For a stay of 29 nights or more the free baggage allowance increases 10 kg per passenger (except infants under 2 years). An excess baggage fee of 8. - Euro per kilo is charged for each kilo above these limits.
Infant strollers, infant travel beds and infant car-seats are transported without charge. For the safety and comfort of passengers hand luggage up to 6 kg per passenger is allowed in the cabin.
According to international transportation regulations, it is forbidden to carry the following articles which are designated as dangerous materials or are unsuitable due to their size or content:
Staat niks over buggy’s
Handbagage laat ik nooit allemaal zien,laat ik meestal met inchecken bij degene staan die me brengt
hahahah Beps weer niet gelukt om hubs een 3/4 aan te smeren…hihihihi
@beps
1 verschil, je moeder betaalt en een baby gaat gratis mee.
ja maar hubs en beps wogen vorig jaar ruim 40 kilo meer…
daar hoor je ook niemand over… ik vind dat echt zoooo’n onzin…
kijk dat een koffer arbeidstechnisch niet meer dan 30 kilo mag weten, snap ik… maar waar gaat dit over… 1 kilo meer of minder…
wij werden in stockholm dus wel tegengehouden omdat we er nogal zwaarbeladen uitzagen… nou ja… als het 10 euro was geweest had ik het nog wel gedaan…
zo;n stom bureaucratisch geneuzel
Bij trans… betaal je 9 euro per kilo…
ik heb bij transavia ook weleens mijn handbagage moeten wegen, komt er een sticker op met cabine
Hi Dames, sorry maar ben zoooooo vreselijk druk geweest en alle avonden weg. Ben nu ook helemaal versleten, ga een beetje bijlezen en dan mijn bed in. Hoop echt morgen weer tijd voor jullie te hebben:kus:
Misschien dan wat minder potjes voeding meenemen,als hij honger heeft eet hij wel zei de moeder van een vriendin hahaha,maar ja durf het toch niet zo goed te wagen
Raak,lekker op tijd je bed in en morgen er fris en fruitig weer uit :kus:
Raak no problem toch…welterusten alvast.
@trl
Nu alvast proberen of hij het eet.
Voor fruit had ik plastic potjes mee, scheelt ook veel in gewicht.
Tlr…anders 3 pakken pap meenemen weegt niets en C krijgt genoeg te eten, melk is overal te koop
Nee Beps… wij hoeven ook geen koffie en kaas mee te nemen. Krijgen wel allemaal daar… alhoewel…kaas??? En koffie haal ik wel voor jou. Maar Viva gaat nu eerst wel even in een appartement en dan wil je toch wel graag je eigen Hollandse kaas mee. Tenminste wij (vroegah) toen ook altijd wel hoor. Heerlijk.
Toch geslaagd dus. Nou, ik ben nieuwsgierig geworden. ![]()
@TRL: Ja, ik heb je gezien en terug gezwaaid hoor. Was het nog een bietje gezellig in de stad vandaag?
een pak lange vingers en liga om te knabbelen en een stuk brood…een week zonder warme prak dat is voor hem geen probleem hoor.
MK,groente krijgt hij al,maar weet natuurlijk niet hoe ze in Turkije zijn,en volgens mij kennen ze daar geen olvarit,maar hier eet hij ook andere merken dus.
Poedermelk neem ik in elke geval voldoende mee,want friso zullen ze daar wel niet hebben.
Viva,hahaha als hij net als zijn moeder is niet nee hahaha,ach hij zal best wel wat lusten.
hahaha Roanna en ja idd hollandse koffie…ik ben nog nooit in portugal geweest, en nescafe vind ik dus niet te zuip.n…
@Viva: Ze waren er niet… 2 C&A’s in Almere…NERGENS!!! te erg… Want hij stond er helemaal open voor helaas…
Nu heeft hij 2 zwemshorts gekocht, en kortere en een langere…bijna met bloemmetjes…(ZOO FOUT…dat ze leuk zijn hihi!)
Tlr…ik heb wel potjes babyvoeding gezien in de Dim supermarkt in turkije…