:(:(balen Beps…maar ja wel foute zwemshorts:vak02:hihihihi…leuk toch:unibrow:
@Raak: Geeft niks hoor. Dat dacht ik al wel. Ga er maar lekker op tijd in, want anders ben je gebroken als je nog op vakantie moet. :unibrow:
:dag:
Beps misschien morgen nog een poging wagen in A’dam als je er zin in hebt.
@Viva: Ze hebben bijna overal in europa(ik weet het ook niet over Portugal) die van de deutsche boeren…ehh buren… Jacobs… ZO die is lekker… In Turkije kost dat ehhh 3 euro meer dan hier dacht ik. Nou daar ga ik geen kilo’s voor meenemen…(Turkije zeg ik he…) En kaas… ja iets. Maar ik ga naar Turkije…en daar eet ik Turkse worst, komkommer, tomaat, witte kaas. Gele hollandse kaas eet ik hier…(maar goed dat ben ik…hihi)
Niet om het een of ander, maar wij namen vroeger ook altijd de potjes van hier mee. Wou ook nooit dat risico lopen, maargoed… dat weet je zelf wel het beste.
Viva,ja ze zijn er ook wel hoor,maar zijn ook wel duurder en de smaak zal ook wel anders zijn,maar dat is natuurlijk wennen.
Beps,in ieder geval toch geslaagd.
Kreeg een brief van de ss bank,dat vanaf 12 juni geen contant geld meer gestort kan worden,kan dan via de tn met een speciale envelop en de kosten zijn dan €12.50 belachelijk gewoon.Dus als C zijn spaarpot vol is en ik wil het op de bank zetten,gaat er dus 12.50 vanaf.Er staat nu al een tijd zo’n apparaat waar je het zelf kan doen,maar waarom die dan weer weggaat.Geldklopperij
@TRL: Gewoon in een zak stoppen en naar de AH ofzo gaan, die zijn GEK op kleingeld!!! En anders in je knip en geld overmaken!!! Niet moeilijk doen, gemak zoeken!!!
En die potjes, ach ja, ze eten best wel veel, en beter iets duurder, en geen overgewicht in je koffer!!
Beps,snap ik wel,maar vind het gewoon onzin,houdt dus in dat je nooit contant geld meer kan storten,maar ja zal wel ouderwets zijn dan.Maar hoor er al meer over klagen,gaat ze denk wel klanten kosten zolang het bij andere banken nog wel kan.
@trl
Bij de ra*o kan het wel gewoon.
Net was Beps zegt, beter daar wat meer betalen dan € 9,- per kg bijbetalen.
Mk,dat vindt ik ook.Zouden straks niet alle banken het zo gaan doen?
En even een domme vraag,au bain marie,dat is toch een pannetje kokend water en daar dan het potje in verwarmen …Nu ik het zo typ moet ik er zelf om lachen…hahaha
Tja… bij de meeste banken nog wel… maar het gaat allemaal veranderen. Straks kan je alleen nog bij je geld komen, als je een pc hebt, wat ik ook belachelijk vind. Lang niet iedereen is daar bekend mee, of heeft een pc. Nouja, ik zal ook wel ouderwets zijn. ![]()
alle banken gaan steeds minder service verlenen, en steeds minder personeel. …
Yep… die gebruiken we op het werk ook, maar dan in het groot. M.a.w. pan in een pan.
tlr hihihi…ja dat is idd in warm water opwarmen
Zo net schoonzus gebeld, die vertrekt morgenmiddag naar egypte.
Zal wat zijn dan voor me ouders,hebben wel een pc,maar om ze nu te laten internetbankieren zie ik niet zitten,me pa klikt overal op…Die moeten de oude sok dan maar weer tevoorschijn halen.
Tlr. heb je geen flessenwarmer??? Daar pas namelijk ook een potje in.
Viva,dan had ik het toch goed hahaha dacht het al wel,maar dacht zoals Roanna zegt dat het alleen maar pan in pan kon…Maar het potje kan ook gewoon in kokend water.
Nee die heb ik niet.
Egypte lijkt me ook wel mooi hoor is lekker warm daar…
Hoorde net C zijn speen uit bed vallen,maar kan hem nergens vinden,en zo groot is zijn kamer niet…
hahahaha Tlr. mijn paps klikt ook overal op…veranderd zijn accountnaam ect…en krijgt dan geen email meer binnen ect… 527 mailtje spam binnen per dag…hij geeft zich overal op, en doet aan duizendeneen enquetes mee…Wordt dus ook 10x in de week gebeld door jan Rap en zijn maat. Hij krijgt werkelijk alle energieleveranciers aan de telefoon, ik heb hem nu zover dat hij nee zegt, maar heb daarvoor al wel 3x een contract moeten opzeggen.