@Roanna: Het is de Actifry. Bak eerst de schijfjes iets van 15 min, mik dan de groente erbij nog 20 min ofzo. Ze draait alles in t rond… en na ruim 30-40 min KLAAR!!! Bak ik alles in 1 eetlepel olie(olijf of arrachide of zonnebloem…) Daarnaast doe ik een lamsbiefstukje op de gril(van de Lidl… al gemarineerd zooo lekker…
)
@Cyn: Dat doe ik al chronisch…eet alles met knoffie geloof ik haha
![]()
![]()
:hihi::hihi::hihi: :evil::evil::evil::lol::lol::lol:
@Zo, ikk al op. Moet alleen zo nog ff truussen.
@Beps: Oh, handig eigenijk. Die gril, daar bedoel je een losse gril mee, of ook in dat apparaat? Ga zo weleens even hier en daar zoeken.
@Cynthia: Knoflook… heerlijk. Ik kiep ook bijna overal knoflooksaus bij en verse knoflook in de wokgroente…mmmm… heerlijk!!!
Oh, jullie zijn te erg met die pizza.
:biggrin: :biggrin:
Roanna: Zo een bakgrilapp ook van Tefalles… heerlijk alle vetten lopen eruit, geen extra vet nodig… dus hele eten met 1 eetlepel gebakken…JAMMIE(en er dan magere knoflooksaus bij op basis van yoghurt JAMMIE>… smikkelen…Wordt echt behelpen in ADR!!)
Ik ben ook dol op knoflook hoor!! :P:P Bij de wok altijd ossenhaas met knoflook… VEEL GRAAG ![]()
Lieve schatten… ik ga er weer vandoor!! Nog maar 2!!! ![]()
:dag: tot morgen!!! :kus:
Doegggggggggggggggggg :dag: Tot morgen weer en wel thuis voor zo. :dag:
Het gaat goed hier. Als het zo door gaat l*llen we nog wel een deel meer vol voordat jullie naar ADR gaan ![]()
Nou … voor J met de korte achternaam naar de kapper gereden. Een wachttijd van 1.5 uur, gaan we niet aan beginnen. Misschien vanavond maar even terug als ik nog zin heb.
@Knoflook
Hoe meer hoe liever, ik ben er gek op.
En verders weet ik het ff niet, ga even naar mijn pannen voordat mijn kipfiletjes verbrand zijn.
@Marion: Ja, dat zag ik ook ineens. Zitten alweer over de 930.
Jij ook al lekkere kipfilet? Ik net ook gehad en gebakken schijfjes met heel veel knoflooksaus, maar dan geen mayo hoor. Mmmm … lekker en jullie… eet smakelijk zo.
Straks nieuwe poging om bij de kapper te komen. Nou, succes hoor! Ik ga ff een Sens** voor mezelf maken. Kokkie ligt ff te pitten op de bank. Is moe, die arme ziel. :unibrow::unibrow:
jaaa knoflook!! lekkerrrr… arme cyn!!
zo… ik lekker gesport… helaas niet veel lekkers gezien maar kan niet altijd feest zijn.
bij thuiskomst wel een feest in de brievenbus. ongelooflijk hoe mooi die dingen zijn!! word er helemaal blij van van binnen dat iemand aan de andere kant van de wereld mij zo’n plezier kan doen…
ik ga zo ff soeppie in de pan gooien en dan lekker onderuit voor de televee… ben benieuwd of de net5 film wat is…
@ viev al gepakt?!?! alles okey!!?!?!? al helemaal klaar voor vertrek?!??!?!
@ roanna, maar dan doe je vast geen leesboeken in je koffer? volgens mij weegt mijn favo koffer al 7 kilo ofzo… zal dit jaar eens een andere meenemen denk ik dan, want net wat cyn zegt… wel een beetje okey eruitzien (shampoo, conditioner, haarmasker, deo, bodylotion, aftersun, 2x zonnebrand, haarschuim, wax, 3 borstels, beetje makeup… pfew… weegt allemaal tonnen!! )
@Bloem: Nee, er gaan geen boeken mee in de koffer. Ik lees nooit in de vakantie. Hoogstens wat magazins die we op Schiphol kopen en zoals vorig jaar had de hubs van Toos het een en ander bij zich. Luister wel graag, als ik niets doe naar muziek op de i-pod. Alles wat ik aan boekjes meeneem is een puzzelboekje die ik al jaren in de koffer heb en maar niet vol komt. Misschien dit jaar, maar denk het van nie. :biggrin: Nu helemaal geen tijd voor.
Daarom heb ik inderdaad nooit zo’n zware koffer. Ha ha.
Hi meiden, nou ik ben er ook even hoor, al gegeten kippenpoot uit de oven, met schijfjes en appelmoes met rauwe uien…jammie ook lekker.
Ja al gepakt ik kan nog het een en ander schuiven denk ik, maar dan moet ik 2 tassen handbagage meenemen en daar heb ik dus geen zin in.
Kijk nu weten we dus hoe het gisteren kwam dat mijn pc zo raar deed. thanx Roanna.
Is er eigenlijk al wat van dat meisje bekend? Die gisteren is ontvoerd.
Zo paps zijn was weer schoon en gestreken, alle bedden zijn ook verschoond, dus dat is ook allemaal al gedaan.
Bloem ja daar zit het probleem boeken wegen zo zwaar…en dan tijdschriften ect. en dan al die flessen, zoveel zooi heb ik echt niet bij me een paar slippers aan en een paar mee, dat is toch niet te veel. Hubs een paar slippers en een paar sandalen…en dan ook nog 3 pond koffie, en een stuk kaas van een kilo, dus ik weet dus echt niet hoe ik het anders moet doen.
We zien wel, vorige keer zat ik goed met het gewicht, moesten mensen bijbetalen voor extra kilo’s maar ook weer niet iedereen…want er zat een mannetje voor ons die had geloof ik 15 kilo in zijn handbagage, hubs dacht zal het mannetje even helpen zijn koffertje in het luik te leggen, nou die had dus bijna een hernia…
Marion…pfff lekker zeg zo lang wachten bij de kapper, nou dat deed ik dus ook niet jammer dan volgende keer beter.
Zo ik lekker bank hangen…
tja 3 pond koffie en kilo kaas eruit, dan bespaar je 2.5 kilo… jatoch?!
Mk,vanaf volgende week gaat C 2 keer per week naar het kdv,maar dan zijn we op vakantie,dus dat wordt pas daarna.Nu passen me ouders nog op,maar me mams vindt het nu al wel lekker dat ze de woensdag vrij is,is ook wel zwaar voor ze.Kan C de vrijdagoachtend ook naar vriendin brengen,maar zij is nogal makkelijk en laat C dan zo alleen als hij slaapt dus dat zie ik niet zitten…
Beps,straks moet je hubbie in zijn blote k*nt,zullen de dames vast niet erg vinden.
Viva,de haartjes weer kort,dus je kan er weer tegenaan.Ik morgen naar de kapper ff uitgroei bijkleuren en wat eraf,krijg altijd 10% korting niet veel,maar wel lekker.
Zit meestal wel aan de 20 kilo,vorig jaar wel fiks bij moeten betalen heen en terug weg…Dus dit keer maar wat minder mee,maar ja luiers voor de eerste dagen,potjes voeding,want weet niet of C die van Turkije lust…een zwemring,een badje,en me nieuwe koffer van vorig jaar is groter dan de oude dus ook wat zwaarder.Maar C mag gelukkig ook 10 kilo meenemen.
Gisteren even gekeken hoe het ging met C in de draagzak,dat ging makkelijk dus die gaat wel mee voor als we uit het vliegtuig komen en de buggy nog niet hebben.
Het was heerlijk in de stad aan de andere kant van de Veluwe.Alleen moesten we via de snelweg en dan lijkt het veel verder,de binnenweg is afgesloten.Roanna,heb nog getoeterd toen we langs je werk reden.
@trl
Let op hoor, het gewicht van de buggy gaat van de 10 kg af.
Mk,echt waar??? Nou dan wordt het bijbetalen,buggy weegt 6 kilo en met C zijn spullen red ik het niet met 4 kilo.Weet je of hij wel een eigen koffer mag of verschilt dat per maatschappij?
**Toegestane hoeveelheden bagage
**De bagagevrijdom van standaard ruimbagage op vluchten van transavia.com is maximaal 20 kg per persoon. Voor baby’s tot 2 jaar geldt een bagagevrijdom van 10 kg, inclusief buggy en/of Maxi Cosi.
Dit staat op de site van Transa***
BELACHELIJK!! Dat is extra toch die buggie. Mn moeder dr rollator gaat toch ook niet af van dr 20 kilo… Maar het zal wel
Koffie neem ik niet mee. Die koop ik daar wel(scheelt kilo’s in mn koffer!!) kaas…ok dat kan(maar geen kilo dus…)
EN TOEN…
Hubs een zwembroek, wat zeg ik 2!!! En een dunne spijkerbroek…(lang maar dat gaf niet zei hij!) Wel met bloemmetjes(of een soort van) maar ze zijn leuk haha)
Geslaagd dus.