TTT 121: We zijn straks allemaal weg: Tot ziens in ADR

Beps: ik hoor er meerdere klanten over en heb het zelf ook weleens moeten doen… Zeikerds… :finger: (bij trans bedoel ik he :wink: )

je handbagage mag toch gewoon 10 kilo zijn???

nope… 5kg… Zie hier

Er zijn overigens ook airlines met andere regels… Sommige is 6, 7, of inderdaad 10kg… Maar Trans helaas niet… :frowning:

kunnen we omboeken dan? hoe krijg ik dat OOIT voor mekaar???

Bloem: hahahaha dat vraag ik me ook wel af… Nou ja dan maar niet elke avond iets anders aan :frowning: En maar niet alle 5 mijn teenslippers mee… Mams vertelde gister dat ze me niet kan wegbrengen… haha ze zit er zelf meer mee dan ik zelf :tongue:

Overigens is Thailand ook gelukt met 20kg… en dat was bijna 3 weken :smiley: :smiley: En die rugtas zit bij mij meestal vol met eten/snoep haha… Misschien ook nog ff wat op schiphol eten?? MACCIE :smiley: :wink:

Mij ook gelukt, Thailand, zelfs met 37 kilo saampjes, en voor hubbie het meeste mee…(ook voor zn loopstok ed…)

nou dames
ik ga eens ff weer sporten… ciaoooo

Beps: denk ook wel dat dat komt omdat je daar gewoon je kleren laat wassen voor een knikker en een scheet… En daar boeit het me niet wat ik aan heb… Maar in Turkije… met al die mooie :wub: mannen :smiley: :wink:

Bloem: sportze!!! :dag:

@TRL
Dat is zekers makkelijk. Geniet maar lekker in de stad.

@bloem
Is even wennen, ALS ik mijn bril op heb 's avonds of op een flodderdag is het ook altijd weer even omschakelen, kijk ook tegen de rand aan. Dat heb je met de kleine brilletjes van nu.

@Beps
Nog geen broek voor hubs, je hebt nog heel eventjes en anders zal ie toch in zijn korte aan tafel moeten verschijnen. Wie was het toch weer die zijn knietjes niet wilde zien?

@Viva
Haren ook weer klaar voor een prikkie. Ik ga zo meteen maar even want ze zijn me toch een partij gegroeid.
Transvertragia was vorig jaar erg streng. Ze wogen idd ook de handbagage. Wij moesten ook dokken maar hadden ook a-sociaal te veel bij met ons drietjes. Had ook geen rekening gehouden met de beautycase, voorheen ging die altijd met de handbagage mee. Sinds de nieuwe regel gewoon het vliegtuig in. En daar moest ik dit keer bij Pegazus weer 10 euro voor betalen want mocht maar 1 stuks per persoon het ruim in.

Goedenmiddag.

Heb met belangstelling jullie verhalen gelezen over de koffers. Heb ik nooit last mee. Neem voor iedere dag wat anders mee, wat schoenen en (bad)slippers, mijn zwemspullen, een paar grote badlakens en de toiletspullen, kom ik zelf bijna nog niet eens aan de 17 kilo en kokkie al helemaal niet, want die gaat er altijd vanuit, dat hij op terugweg veel “moet” meenemen. :stuck_out_tongue:

Mijn handbage bestaat uit een gewone, wel wat grotere schoudertas, waarin mijn medicijnen, reisbescheiden, toilettas en portemonee zitten. Thats all.

@Beps: Nog niet kunnen slagen voor hubs? He, wat vervelend nou en jullie gaan al gauw toch!!! :biggrin: Moet je miss toch maar annuleren dan.

@Marion: Ik dacht dat het Toos was, die niet goed tegen blote knieen kon. :biggrin:

@Bloem: Ik had dat ook in het begin met die bril. Vond de trap afgaan ook zo eng eerst met dat ding op. En de krant lezen is inderdaad een kwestie van je hoofd meebewegen met de zinnen, maar je went er zo snel aan. Wat niet wegneemt, dat ik het heel goed herken, wat je zegt.

@Viva: Ik las net op nu.nl dat er gister een grote storing was bij KPN en dat daarom sommigen niet op b.v. Google konden komen. Wij hebben nergens last van gehad, dan misschien een ietsje tragere verbinding.

Roanna: Wij hebben op het werk ook KPN dus zou heel goed kunnen… Al deed bij mij natuurlijk helemaal niks het :frowning:

Ik heb het even opgezocht.

**Grote landelijke storing bij KPN **

Uitgegeven:27 mei 2009 20:40Laatst gewijzigd:28 mei 2009 10:53
**AMSTERDAM - In heel Nederland hebben klanten van KPN urenlang last van technische problemen gehad. Dit gold zowel voor internet, telefonie als internet-tv. **

De problemen ontstonden woensdagavond. Veel mensen klaagden over haperende verbindingen. Bij andere klanten werkte internet naar behoren, maar was Google onbereikbaar.
Wie de helpdesk belde, kreeg een bandje te horen: “Op dit moment is er een landelijke storing. U kan daar last van hebben bij internet, telefonie en iptv”.

http://m1.emea.2mdn.net/1372803/pixel.gif

Wat de exacte aard van de storing was, is nog niet bekend. De problemen zouden woensdagavond laat weer zijn verholpen.
© NU.nl

Bron: Nu.nl

mmm ok… Nou ja weten we dat ook weer :smiley:

@Roanna: :finger: !!! NIETS ANNULEREN!!! Dus vanaaf maar naar Almere…haha

Zo De Pan maar eens aan, met paprika, en uien en knoflook…en aardappelschijfjes dus…(verse zijn t lekkerst) en dan…draaien maar…

Beps: pffff hoop niet dat jij chronisch naar knoflook gaat ruiken :wink: haha :kus:

@Beps: Anders miss in A’doorn nog wel. :evil: Doe je die gerechten dan allemaal tegelijk in die PAN? Lijkt me zo lekker zoals jij het nu schrijft.

Wij eten gebakken schijfjes, zelf (kokkie dan :redface: ) bakken in de koekpan, ( wel in olijfboter) gemengde sla en ik kipfiletje en kokkie tartaartje.

Roanna: ook lekker!!! Ik eet vanavond spinazie met een boerenomelet… En morgen naar de dietist… oh nee… ik eet gewoon pizza :wink:

@Beps: Miss had je het aleens gezegd, maar is dat die multicooker van Tefa* wat jij gebruikt?

@Cynthia: Ook heerlijk. Echt.

Oh, ik wordt geroepen…ik moet nu eten. :dope: