TTT 121: We zijn straks allemaal weg: Tot ziens in ADR

tja die bril… voor te lezen en de pc is het echt wel prettig, maar ik zie nu een deel niet (naar beneden kijken) en moet echt mn hoofd buigen en dat is ook niet prettig…

denk dat ik em alleen op doe tijdens werk en thuis achter de pc. met rondlopen enzo en eten is het alleen maar lastig…

Steek je nu alles naast je mond Bloem,hahhaa zal ook wel een kwestie van wennen zijn

Bloem: dat probleem heb ik ook… Als ik naar beneden kijk zie ik ook de helft niet… daarom zet ik hem alleen op indien nodig… :wink:

ja das dus echt lastig. als ik dus naar het computerscherm kijk, dan “zie” ik het toetsenbord niet. igg niet de lekker op de toetsen… ik moet dan echt naar beneden kijken… gelukkig kan ik blind typen maar voel me net een domme dodo :smiley:

@bloem
Volgens mij is dat echt wennen dat je je hoofd moet bewegen en niet alleen je ogen.

Vanmorgen een stukje gelopen met de kinderen en langs een vriendin geweest.
Nu het eten op, M. kijkt tv en G. ligt op bed. Straks even de markt op en neer, dat stelt hier niet zoveel voor en vanmiddag naar een andere vriendin, moet m’n schulden (€ 20,–) nog inlossen.

@beps
Er zijn meer hubsen hoor die niet van 3/4 broeken houden :wink:

@trl
Lekker een vrije middag en shoppen met mams.
Gaat C. nu 2 dagen naar het KDV? Passen je ouders de andere dagen op?

@cyn
Vandaag weer alleen neem ik aan, ik hoop dat de pc’s het nu blijven doen.

Zo ikke thuis… wel een flodderbroek voor mezelf(hihi lijkt flodder, maar wel netjes) maar voor hubs niets…

@Bloemmie: das wennen, je moet idd jezelf anders bewegen. Maar als je ‘eraan toegeeft’ heb je nog hoofdpijn! En… je went langzamer. Maar goed, het is wennen…

En nu…lunch: cup-a-soup komkommer en een tosti kaas…

nou ja,ik zie wel verschil op de computer maar niet voor dichtbij, dus ik denk niet dat ik em echt nodig heb, alleen voor lezen/computer/tv

Zo meisjes ben ik weer.

Bij paps klaar, en daar de boodschappen in de kast…
Naar de kapper geweest, dus dat zit ook weer goed ik ben helemaal happy met mijn nieuwe kapper, kan ik in de stoel gaan zitten en ik hoef niets te zeggen, niets uit te leggen. Wordt ik nog helemaal gefohnd en haarlak en betaal weer 7.50 echt een schijntje. Helemaal knippen is 28 euro, maar dat hoeft volgens hem nog niet, dus de achterkant weer helemaal netjes, geen happen meer.
Beps niet geslaagd…bij C.A hebben ze hele leuk 3/4 voor hubbie
Bloem, ja het is erg wennen een bril. Maar als hij maar helpt
Marion vroeg aan de boterham maar wel eerder vrij
Tlr. lekker aan het shoppen en misschien nog bij Roanna op de koffie
Mar een hele fijne tijd in Marmaris. Geniet er van. en hoezo diabetes voeten???
MK schuld afbetalen…wauw…tja dat kan niet he op vakantie gaan en dan nog schulden hebben.
Toos de toko aan het rechttrekken
Cynnie geen zin in ramenzemen, maar kan nu weer aan de gang.

Zo ik ga zo weer richting wasmachine…kan maar allemaal weer weg zijn nietwaar.

Je went er wel aan, hoe je m ook gebruikt!!
Ik merkte dat ik liever m ophield. Jij misschien meer afzetten…

Gewoon eraan wennen(op of af…hoe dan ook)

@viva
Zo jij bent er klaar voor! Nu alleen nog een paar dagen wachten.
Heb je nog 2 kg uit je koffer kunnen krijgen?

Niet hier, dus morgen of vanaaf nog maar eens naar almere…

MK, nee die 2 kilo krijg ik er niet uit, jammer dan…we zien het wel

Beps die 3/4 bij c.a zijn 28 euro hebben zakken overal en nergens, knoopsluiting en er zit een koppelriem in…hubs heeft er 2 een van verleden jaar en een nieuwe, allemaal in aardetinten…dus beige, caramel en donkergrijs.

Zo ik richting:was:

@Viva: NOGMAALS: HIER NIET!!! wel korte broeken geen 3/4de…(is een dorp hier he…)

@viva
Het is wel heel zonde dat die koffers zelf al zo zwaar wegen.

die 2 kilo maken echt niet zo’n verschil hoor… tenzij ze echt echt heeeel erg streng zijn…
kun je misschien niet een stel borstels, schoenen ofzo in de handbagage doen??

pfppff ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag…

Nou pearl belde net, mn glazen zijn binnen. Ze hadden een beschadiging gemaakt op mn glas, voor mij absoluut niet zichtbaar, maar wel netjes nieuwe glazen besteld…
Nu kan ik ze erin laten zetten…Volgende week maar…

2 kilo zou bij mij idd in de handbagage gaan…of 1 paar schoenen eruit…

En Transvertragia is de laatste tijd megaaaa streng… Ik had klanten die voor 2 kg al moesten gaan dokken… Vaak wegen ze tegenwoordig koffer + handbagage mag 25kg zijn…

Dat heb ik nog nooit meegemaakt, koffer en handbagage… Maar heb idd bij transavia vaak bij moeten betalen…