TTT 121: We zijn straks allemaal weg: Tot ziens in ADR

Roanna,misschien eind van de middag even naar Apeldoorn,maar eerst ff kijken of ik vanmiddag vrij neem.

Beps,op zwembroeken jacht Succes.Als je Hubbie nooit zo’n 3/4 heeft gehad moet hij gewoon ff eraan wennen.

iedereen al weer up dan about…

ik heb echt geen puf meer de laatste dagen…totaal geen inspiratie

@ trl, nee sorry,… ff nog geen foto’s :smiley:

@TRL: Hij vind het NIETS… gewoon NIETS… ik denk dat dat net zoiets is als met Kokkie, hij vind een korte broek niet bij hem passen, dat heeft hubbie met een 3/4 broek…dus…ik ga er weer voor haha

Jaaa mijn systeem doet het weer :D:D:D:D

Jammer dan moet je weer werken :lol:

Goeiemorgen,
Zit een heel stuk te typen, is het kwijt:finger:. Vandaag vrij, moet zo even naar de assistente van dokter van der ploeg, wil de hut een beetje strak trekken en wat ik verder ga doen weet ik nog niet.
@Beps: Verplicht 3/4 broeken voor hubs kopen, mooi zo, wil zn blote knieeen niet zien
@Cyn: Systeem doet het weer, hoef je in ieder geval niet te zemen
@Bloem: Nog een zere bil? Gebeurd bij mij ook een enkele keer, is dan maar even. B-day over een maand, wie is er dan jarig. Ohh ikke:idea:. Denk dat ik maar een feestje geef, ga er nog eens over denken:vak02:

@Toos: Oeps… hoe doen we dat overdag…hihihihi 3/4 zwembroeken zijn er niet :tongue:

Beps: haha nou liever werken dan niks doen… dan wordt ik gek hoor :wink:

Hallo allemaal,
Even een kort berichtje van iemand die jullie hier (bijna) nooit meer zien. Maar dat betekend wat mij betreft niet uit t oog uit t hart hoor!
Het gaat redelijk goed met me, nog steeds tobben met de diabetes voeten, maar zal ooit wel een keer goed komen!
Wij gaan a.s. woensdag weg naar Marmaris. Ik weet niet of het gaat lukken dat ik nog even naar Bodrum kom om een paar van jullie te ontmoeten. Heb best al een vol programma eigenlijk…hellup…tis vakantie ja!
Ik wil iedereen die naar ADR gaat een hele goeie reis en ontiegelijk veel plezier wensen, maak er wat moois van met z’n allen daar!
Hoop jullie snel wer eens te ontmoeten tijdens een meeting.
Doei, dikke knuffel Marjan

MARRRRRR!!!
Nou als het niet gaat lukken, dan lukt het niet, en moeten we gewoon bij terugkomst SNEL een meeting plannen(al is t maar om de foto’s uit te wisselen haha)!!!

Komt goed hoor meis… en voor die tijd gaan we je toch nog een fijne reis wensen!!!

fijne reis Mar! enjoy! als je komt dan kom je en zo niet zien we je weer als we terug zijn

Crazy: fijne reis!!! :dag: Zoals de anderen ook al zeggen… kom je wel of kom je niet… we denken evengoed aan je hoor!! :wink: :kus:

Wat ben ik stikjaloers op jullie die allemaal nog naar ADR gaan.
Ik heb gewoon heimwee.:frowning:

Zo haartjes weer in model, zo de kleurtjes op en dan ga ik eens ‘shoppen’!
Nee hoor, moet eea regelen in t centrum, en meteen maar eens kijken of ik een broek (3/4) voor hubbie vind

Een vroege pauze vandaag. Beetje vreemd maar wel lekker want dan ben ik vanmiddag een uur eerder vrij.

Beps op pad voor een 3/4 broek voor hubs.
Een jaloerse vogel op bezoek
Cyn haar systeem lag plat
Crazy ook nog even langs geweest, een fijne reis meid, geniet er van.
Bloem heeft nog geen brillenfoto. Hoe vind je het zelf?
Toos heeft ook weer een shot gehaald vandaag
Roanna een ‘leuke’ bloes gekregen, heb je vast en zeker al in je nieuwe koffer zitten
TRL misschien naar A’doorn vandaag, hoop dat je vrij krijgt.

Heb het hele rijtje gehad geloof ik, en anders dikke kus voor degene die ik vergeten ben.

Crazy,alvast een hele goede reis.

Cyn,ja werken is beter dan niks doen,gaat de dag zo langzaam.

Ik vanmiddag vrij genomen,heb geen werk meer liggen dus vanmiddag ben ik met C en me mams denk ik in de stad aan de andere kant van de veluwe te vinden.

@Marion: Dikke kus terug…:wink:

Marion,heb gewoon gemailt dat ik vanmiddag vrij wilde aan me collega(nee niet die ene) en toen naar me chef dat ik in overleg met me collega vrij nam,makkelijk he.

Marion: :kus: geniet van je pauze…
TRL: ja van helemaal niks doen wordt ik ook gek… haha :smiley: Geniet van je middag met C. en Mams!!! :kus: :dag:
Beps: druk?? Geen msn?? :frowning:

Dank je Cyn.