TTT 121: We zijn straks allemaal weg: Tot ziens in ADR

Zo is dat Toos. Per slot van rekening heb je toch vakantie en moeten ze ons maar nemen zoals we zijn. :wink:

Wou je nu nog wat te drinken hebben dan? Wat kan ik nog voor je halen, want ik ik deed eigenlijk net de bar dicht. :dope:

@Roanna::dag:, ging je al naar P&W? Doe mij maar een colaatje light enne neem zelf ook nog wat

@Toos: Nee, P & W zijn al afgelopen. Nu heb je KvdB en die zijn wel net zo goed. Staat nu ook aan, maar ik zal nog ff die cola voor je halen. Met iets erin, of moet je morgenochtend al weer vroeg werken?

En dan zo lekker een Zopi erbij… wat zullen we weer slapen. Moet ze trouwens nog even bestellen voor de vakantie.

Leuke dingetjes had je weer gekocht. Warm wordt het er zeker! :zon02:Ik kreeg net van mijn schoonzus ook nog een leuk (ahum) bloesje uit Spanje. Toch lief dat ze er aan gedacht heeft.

Had jij vandaag ook zoveel vrienden op de mail? Ik ook al!!!

@roanna: had vandaag ook heel veel vrienden op de mail, heb alleen niets terug gestuurd aangezien ik niet reageer op doorstuurmails

Ja, had ook veel mail vandaag. Nee hoef er morgen niet vroeg uit, mag uitslapen. Hoef pas zaterdag weer te beginnen. Maarre het is maar een doordeweekse dag, dus er niks in. O en neem zelf ook nog wat
Zopi voor de vakantie, ga je weg dan??

@Linda: Ik normaal ook niet hoor, maar vond deze wel leuk en ach… krijg dagelijks van deze en/of gene ( ik noem het altijd flauwekulmail), maar deze vond ik toch best aardig en je hoeft er toch geen postzegel op te doen.

@Toos: Ja, wij hebben een weekje uit geboekt. Het is een verrassingtocht, dus een soort van Bingoreis. :wereld: Kan erg lawaaierig worden, dus neem de Zopi wel mee.

Ik hoef zelf even niets meer, want dan moet ik er veel te vaak uit. Heb ook nu nog niet zo’n vakantiegevoel, weet je wel! :wink:

Haal ik daar wel weer in. Ik ga nu naar boven. Zien of daar nog wat te beleven valt. Denk het nie. :slapen:

Allen die er nog zijn, weltrusten en tot morgen weer en Toos… geniet van je vrije dagen. Groetjes thuis he!!! :dag:

:kus: Allen

@Roanna: Jij ook de groetjes aan kokkie. Ik ga ook mn mandje opzoeken, dus slaap lekker en tot morgen:dag::slapen:

Slaap lekker allemaal tot morgen!

mogguh

en weer een dag… werken… ppff begin dat vroege opstaan nu wel een beetje beu te worden… morgen lekker late dienst, dus uitslapen (maar ook pas laat naar huis :tssk: das dan weer het nadeel)

fijne dag allemaal

:NETHERLANCyn: 30 mei t/m 1 juni Weekend Sunparks Limburgse Peel :NETHERLAN
:portugal:Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal:portugal:

Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Linda: 12 juni familieweekend
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Goedemorgen meiden…zo jullie waren lekker aan de klets gisteravond.
Nu hier doet alles het weer zo als het moet, heel vreemd, kon wel op ww en hyves maar niet op google en youtube ect…
Vandaag naar paps, en naar de kapper…Ik meld me weer.

hey toos… over een maand ben je jarig…
heb je al plannen voor je b-day? ga je ergens leuks heen…?

Goedemorgen all.

Wat ben ik vroeg he? Nou, mijn schoonzusjes uut de achterhoek komen straks hier ff op de koffie, want die gaan van hieruit naar de Pasar Malam in Den Haag.

@Viva: Je vroeg dat gister ook over dat Google enzo, maar hier deed alles het toen goed. Wel heb ik hier op WW met aanmelden dat het erg traag is.

@Bloem: Weer een een dag om je brilletje uit te proberen. Succes.

Nou, verder even niets te melden. Ik wens ook iedereen een hele fijne dag verder en werkse en voor diegenen die thuis mogen blijven/vakantie hebben, geniet ervan. :zon02:

>>> Bijna!!! >>>

Goede morgen meiden …

Het was weer een gezellige boel hier gisteren. Ik had gisteren bezoek van buuf, toen telefoon, daarna wel bij gelezen maar had geen puf meer om te reageren.

Babyvoeding … er zijn ook kleine pakjes met kant en klare babyvoeding. Misschien is dat wat voor onderweg.
Meisje ontvoerd … echt akelig nieuws, het zal je kind maar wezen wat ze mee nemen
Viva … heeft de koffer al gepakt. Ben je je gehaakte doorkijk truitje niet vergeten?
Toos … het rooster aangepast nu, die planster kan toch luisteren
Linda … ook weer vaker langs geweest
Beps … heeft de ideale zwembroek voor hub nog niet gevonden
Bloem … kijkt wat rozig maar ziet alles wel scherp nu
Roanna … familie opgehaald en bij de M blijven plakken
MK … kijkt ook niet naar de dresscode en laat haar billen zien op vakantie, ikke denk van niet dus

En ondertussen is mijn bakkie leeg, over tot aktie nu want ik zit al weer te lang hier.

Marion,heb de opvolgmelk van friso nog niet in kant en klare pakjes gezien,wel van nutrilon,maar C krijgt friso.Maar gaat vast wel goed komen.

Beps,nog geen zwemshort voor hubbie,vandaag weer op zoek???

Roanna, is het vandaag bij jullie koopavond of op de vrijdag,ben het ff kwijt.

Bloem,al een foto met bril?

Fijne dag allemaal

Goodmorning…

Mijn internet deed gister niks meer… :frowning: Dus kon geen dag meer zeggen…
Nu doet alleen mijn reserveringensysteem het niet… dus heb niks te doen :frowning: Ga maar opruimen een beetje ofzo…

Beps: goed geslaagd!!! :smiley:
Bloem: werkse… Nog 2 weekjes meis… dan gaan we bijna :wink:

Verder… iedereen een dikke :kus: voor als ik wat vergeten ben… (zoals altijd)

Zo, alles klaar voor vandaag. Al gedoucht, aangekleed, opgemaakt en de scoot al voor gezet, zelfs de vuilnisbak volgestouwd en aan de weg gezet. Ik doe niks meer. :drugged:

@TRL: De koopavonden hier in het centrum zijn op donderdag, vanavond dus… en in de wijken op vrijdagavond. Had je plannen? :idea:

@Cynthia: :dag: Jij ook een fijne werkdag dan zo, nu het syteem eruit ligt. Schiet ook niet op dan he!!! Inderdaad, misschien ff tijd om andere dingen te doen op je kantoor. Ramen zemen ofzo :unibrow: :unibrow: Succes ermee en werkse nog hoor meisie.

Ik ga er vandoor. Krijg zo visite. :dag:

Ramen zemen!!! Hahaha neeeeeee dat doen we mooi niet vandaag hoor… :wink: De zon staat erop :wink: krijg je strepen :tongue: en NEE ik wil geen advies hoe ik dat kan tegengaan… heb namelijk geen zin om de ramen te lappen :biggrin:

Zo meiden ikke ook beneden, fris gedouched, en mn cappu voor me met mn ontbijtje…

Hubbie dus maar eens opzoek naar zn zwembroek morgen…(en een 3/4 broek :hihi: ik vind ze ZOOO leuk, hij niet…HAHA LEES het is ā€œVERPLICHTā€ dus meiden onthoud…>VERPLICHT< haha)

geen plannen voor vandaag, moet even naar het uzb, en naar het dorp…en dan verder…hihi…niets