TTT 121: We zijn straks allemaal weg: Tot ziens in ADR

Zo wij weer thuis. En wat de ‘dresscode’ betreft… Ik vind een nette korte of 3/4 broek ook keurig staan. Zoals Bloemmie al zegt: het is er in de avond soms nog 30 gr… dan loopt hubbie hier dus ook gewoon in zn korte broek…(een nette korte broek, zelfs zakken enzo…) maar goed… Ik moet er dan ook niet aan denken om die dikke spijkerbroek aan te hebben…:retard:…

Nu maar naar bed, hij moet om 6 uur de deur UIT…(dus rond/voor 5 uur op!!!)

@ beps en geslaagt met shoppen? was het gezellie?

@ MK ja en vooral dat het zo donker is… ik denk dat ik maar weer terug ga naar mn bedje

slaap lekker

Vind t buiten ook zo koud, had vanavond tijdens de hardlooptraining gewoon kippenvel op armen en benen.

Ben vanavond druk bezig met de voorbereidingen voor het familieweekend, best veel werk

@linda
Het weer schijnt goed te worden, dus dat hebben jullie mee.

@beps
En de ene man is in korte broek netter dan een andere in lange broek.

@bloem
Goed plan van dat bed, ga ik ook zo doen.

@beps: hoe was het shoppen? nog leuke dingen gekocht? Slaap lekker en tot morgen.

Ik morgen tijdens avondpauze eens op zoek naar nieuwe schoenen, zaak waar ik normaal kom heeft de komende drie dagen 20% korting op de gehele collectie.

@linda
Is pas over 2 weken, ik dacht komend weekend al.
Cyn gaat dit weekend.

@mk: we gaan pas over 2.5 week, hebben dan hopelijk mooi weer, het mooie weer schijnt er iig aan te komen

@linda
Dat is de moeite om even mee te pakken.

@mk: ben ook blij dat er voor komend weekend mooi weer wordt voorspeld, heb komend weekend ook een lang weekend, ga dan van vrijdagavond tot en met dinsdagmorgen naar R. toe

Ik ga naar boven, tot morgen.

@linda
Ga je dat straks wel redden 2 weken zonder R.

@mk: ja vind ik ook een mooie korting en een leuke donatie van oma hebben mij er toe doen besluiten om morgen daar maar eens een kijkje te gaan nemen, had t eigenlijk niet meer willen doen

mk: hoop t haha, zal wel moeilijk worden, maar Jac gaat me er door heen slepen haha, ach we hebben altijd nog een telefoon en internet

Ja in zoverre: Hubbie 2 KORTE broeken(hihi) ikke 3 shirts/tunieken en 1 legging… Wat de zwembroek betreft hij wilde zo een lange sportbroek. Maar we vinden het allebei Niets…dus nog maar eens kijken voor een sportieve zwembroek, of iets van een boxer-achtige ofzo…maar komt goed
Gezellig bij mn ouders geweest, meegegeten, en nu dus echt naar bed…hihi!!!

Tot morgen :dag:

@beps: goed geslaagd dus, nu nog een zwembroek, slaap lekker en tot morgen

Dames… iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe hij/zij gekleed gaat. Het is jullie vakantie, dus wie ben ik? Maar ik mag toch wel zeggen, dat mijn kokkie beslist niet in een korte broek aan het diner gaat.

Hem staat namelijk juist een korte broek niet, dus zul je hem daar in ook niet/nooit zien, in ieder geval niet aan het diner. Hij draagt al jaren een lange, meestal spijkerbroek s,avonds, al vallen de mussen dood van het dak.

Verder heb ik er nog steeds heel veel zin in en over 3 weken om deze tijd… zit ik aan de cocktail en heb ik al een paar keer voor iemand wat te drinken gehaald. :redface::vak02:

Had de hele avond visite van onze familie die net terug is uit Benidorm. Pffff

@roanna: ik zal over drie weken aan jullie denken. troost me met de gedachte dat ik in september naar adr ga haha

@Linda: Misschien zitten wij er dan ook wel weer. :lol:

Nou ladies… voor wie er slapen gaan… weltrusten :slapen: en tot morgen weer.

Slaap en droom maar lekker.

:dag:

@roanna: lijkt me leuk als jullie er dan ook weer zijn! Slaap lekker en tot morgen.

Kom nog even een afzakkertje halen. Vandaag lekker wezen shoppen in breda, heb tenslotte over zo’n 3.5 week ergens een afspraak>>>. Heb wat t-shirts en topjes gekocht voor het geval het warm gaat worden.

In ADR wordt 's avonds door de mannen vooral 3/4 broeken gedragen. Een echte dresscode is er niet, officieel mag tijdens het eten zwemkleding niet, maar heb weinig gezien dat iemand weggestuurd wordt. Wat mij betreft… trek aan waar je je prettig in voelt