ja. we worden er allemaal stil van blijkbaar…
of zijn jullie allemaal ook zo druk…?
Goedenmiddag.
Ik heb het ook net gelezen van dat meisje. Bah… je moet er inderdaad niet aan denken. Dit is al de 2e keer in korte tijd daar in Ede he? Dat andere kindje hebben ze toen gelukkig terug gevonden. Hopen hier ook maar het beste van.
@Bloem: Zo, dus eindelijk je brilletje. Ik las, dat het een en ander in ieder geval al duidelijker is geworden. Je kan alles goed zien op de kalender en de rest is even een kwestie van oefenen en wennen. Echt! :dag:
Volgens mij hebben we het ook aleens eerder over de kleding tijdens het eten gehad. Ik ben nog steeds van mening, dat je best, vooral bij het avonddiner je eigen "netjes " kunt kleden. In heb in verscheidene hotels in Spanje gezeten, en in de meeste hotels kom je daar s,avonds als man, echt niet met een korte broek binnen.
Kokkie zal dan ook nooit, ook niet in Turkije, in een korte broek ( heeft hij eens niet , wel 3/4 ) aan tafel komen. Maargoed, daar moet ieder vrij in zijn, vind ik. Lekker doen, waar je zin in hebt en je lekker in voelt, als je je maar een beetje aan de regels van het hotel houd.
Oh, ik heb er ook zo zin an >>> Over 3 weken ben ik er al en zit ik nu aan de koffie met cake. :king:
Roanna ik ben het helemaal met je eens.
Pfff heb even op nu gelezen van dat kindje, wat een rare/vreemde/idiote mensen heb je toch.
Zo ik heb een stijf bil…lekker hoor zo’n dartbord te zijn, ik ben benieuwd of het helpt…
Ik net een offerte voor Vegas opgemaakt… Dus was ff lekker bezig!!!
Vegas baby!!
@ roanna, ben het met je eens dat je je aan de regels van het hotel moet houden
maar in dit geval vind ik het wel een beetje overtrokken… tis toch echt geen 5 sterren restaurant, je loopt heel de dag te zweten en te doen, tegen de tijd dat je gaat eten is het nog warm ook dus waarom zou je dan niet blote benen mogen hebben (man of vrouw), kijk… blote bast vind ik ook niet netjes, want je armen (en oksels enzo) hangen vaak boven/op tafel, maar de benen zitten toch onder het tafelkleed…
kijk, als het de regels zijn, je eraan houden, maar waarom zijn die regels er in zo’n resort?
tis maar goed dat ik weer geen man heb! geen discussie mogelijk ![]()
Ik ben druk bezig ja nog een kwartier, dan mag G. naar de kapper. Netjes voor de vakantie ![]()
Roanna: ik ben het met je eens… Maar vind een nette korte broek ook kunnen… Maar dan weer geen 1 waar je ass bijna uithangt zoals bij sommige “dames”
Bloem: nu mag je met bij discussieren op de kamer ![]()
Waaaaaaat hahahahahahaha… had hier echt een idioot!!! Kwam binnen met een korte broek, groene kaplaarzen… roze muts en een oranje voetbal-bril… In het nederlands en engels door elkaar… Wat een maf hahahaha
@Bloem: Oh, ik zeg niet dat deze regels gelden voor ADR. Daar weet ik eigenlijk niets van, omdat wij zowiezo altijd s,avonds al “netjes” gekleed aan tafel gaan, zoals trouwens de meeste gasten. Maar daarom mag jij, of wie dan ook gerust in weet ik wat voor een kleding komen hoor. Je hoort vanzelf wel wat toegestaan is of niet, al denk ik, dat ze bij de dames niet zo moeilijk doen.
Maargoed, in Spanje in het nu eenmaal in de meeste hotels wel zo, dat de heren in lange broek aan tafel moeten. Ik heb het echt gezien zowel in Malgrat, als op Gran Canaria, dat mensen terug gestuurd werden om eerst andere kleding aan te doen. En dat waren nog maar 3* hotels.
Nou, zo een zullen ze dus wel weigeren Cynthia. :lol:
hahaha idd goed voorbeeld van hoe het NIET moet… hahahah
ik maak me er echt niet druk over wat wel of niet mag aan tafel…
ben meer benieuwd naar het eten dan wat de gasten aanhebben/ mogen
hahaha
gaan we al?
Daarom. >>> En dat is al snel. Druk maken, doen we wel weer als we terug zijn. :unibrow:
O jee heb wel wat aangehaald hier zeg… discussie over wel en niet lange broek of netjes aangekleed.
hahahahah was alleen maar een vraagje of ik ook lange broeken mee moest nemen,ipv 3/4…
Hubs heeft overdag een korte broek aan maar bij het diner altijd een 3/4
Zo, gaan ff de familie ophalen. Komen terug van een busreis Benidorm :hihi:. Hebben net gebelt of we ze kunnen oppikken bij de Mac en tja… als je daar om deze tijd dan toch bent…
:lol:.
Latersssssss :dag:
en ik trek aan wat lekker zit, en is heus netjes …
Zo net ff z*ggo gebeld, extra pakketje met zenders op de tv besteld kost 3,95 per maand krijg je allemaal leuke zenders erbij…dus dat moeten we dan maar doen he.
Je hebt niets bijzonders aangehaald hoor Viva. Vragen kan en mag toch altijd, alleen ik weet niet meer hoe de dresscode in ADR voor de heren was. Ik geloof helemaal niet!
Bloem: gaan we al?? Wij gaan naar Mexico hoor
![]()
Pfff net even de afwas gedaan… Heb nu helemaaaaal geen zin meer in iets…
Nog 1 uurtje… en dan deze week nog maar 3… ![]()
Waar zit iedereen.
Ik problemen met het internet, youtube/google doet het niet…hebben jullie er ook last van?
hallo
Er geld geen dresscode 's avonds voor de heren. korte broek is gewoon toegestaan.
Alleen 's middags mag je niet alleen met een bikini in het restaurant. Je moet wat erover heen doen.
ellow… ik was ff weggedommelt…
nu eten koken…
@ cyn maakt me nu niet zo heel veel meer uit… gaan we al… als in…gaan we al op vakantie?
Wat een weer, het lijkt wel herfst.
En hier is indereen in een diepe winterslaap…