hahahaha ja daar zijn jij en Cynnie echt de types voor om in je blote kont door die eetzaal te lopen…:lol:
Zo ik ga snel verder anders ben ik straks niet klaar om weg te gaan. Ik meld me weer.
En ik weet dat het waar is…:unibrow:
misschien moeten die heren zich gewoon helemaal scheren!? geen haan die erna kraait…
maar goed, ik ben weer terug hoor… pfeww
wat een bevalling
eerst bloedprikken… eerst een bonnetje halen, dan wachten, dan bonnetje afgeven, dan wachten dan bloed afgeven…
net toen ik aan de beurt was, stapte er een dame voor me, die geen bonnetje had en al 2 mensen stond te wachten en die ‘EVEN’ iets wilde vragen
jaja… 2 dames aan de balie, allebei een klant voor hun neus en ze gaan beiden die ene mevrouw helpen… de een kijkt naar het formulier en de ander loopt formulieren rond te schuiven van… ik weet het niet… ik weet het niet…
grgrgr en dan ook zeggen: ja sorry voor het wachten, mevrouw kwam even tussendoor… moest me echt inhouden!! grgrgr
vervolgens darten bij de assistente van dr van der ploeg, was de assistente gehandicapt met dr arm in een mitella en andere assistente-assistente mocht nog niet darten,… moesten we op de dokter wachten en die was net op house call…
zucht…
nu een pijnlijke bil… jaiks…
maar goed, ik heb mn brillie op hoor… was ff schrikken, ik dacht, heb ik dat uitgezocht! hahaha
maar goed, hij staat op mn neus, is wel ff wennen want ik kijk door een paars randje, maar ik kan nu wel de cijfers op de calendar zien aan de overkant van the office en terwijl ik zit te tikken zie ik het idd wel helder. voor de rest merk ik nog niet zo… alleen moet ik nu echt blindtypen want door de paarse rand zie ik het toetsenbord niet meer als ik naar het scherm kijk… nou ja, gelukkig kan ik dat
ppffff
@ cyn, ik wil ook wel omboeken… hoor dat mexico nu erg goedkoop is :biggrin:
@Bloemmie: Alles door eeen ‘donker-roze-bril’ hihihihi!!! Komt vanzelf dat wennen…haha…ooit…haha!!!
En ohhh die MUTSEN die EVEN tussendoor moeten,…jij bent toch ook aan de beurt, en hebt NETJES OP JE BEURT GEWACHT!!! ik zeg altijd standaard(meestal zijn ze OUD…die voordringers): *ga gerust even voor, u moet de kinderen zo van school halen denk ik, of ze liggen net even op bed en moeten ze de fles…:finger: *
Natuurlijk stress-kip: je hebt nog 4 dagen!!!
Wij doen dit de laatste dag allemaal haha(echt niet eerder dan maandagavond/dinsdag bij vertrek op woensdag)
Bloem: Mexico is geregeld hoor… Viva Mexico ![]()
Meiden we gaan. Amsterdam word de bestemming, en meteen maar even door naar mn ouders denk ik dus: Tot heeeeel laat of morgen
:dag:
Griep ze :kus: :dag:
(hihi…)
Beps: have fun!! Ijsje bij vd linde???
mjammie!!!
@ beps veel plezier!!
@ cyn okey mooi dan! lekker ver weg ![]()
nee hoor, geintje… ik verlang veeeel te erg naar mn kofte! hahaha
@bloem
Even een prik halen, mooi niet dus…
hahahha stresskip, ikke hoe kom je daar nu bij…nee ik bedoelde om zo naar de dokter te gaan.
Maar de boel is recht, ik ben gebadderd en annie staat aan om de vaat te doen.
Nog ff wat shoppen, niet veel maar toch…en ff een bloempje op tafel, heb vanalles en nogwat weggekieperd en dus ook mijn planten die het niet meer zo best doen.
Zo ik meld me nog
Bloemmie last van een paars randje
Cynnie omgeboekt naar VIVA mexico…hiihi…ikke ga niet mee hoor…
Beps naar Amsterdam, doe de groetjes aan je ouders.
Nou ik ga doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Bloem: ja nu is het al omgeboekt… ![]()
Ohhh de vader van mijn collega is vandaag op kantoor bij mij… en ik ben al 1 uur over Bodrum/Gumbet aan het vertellen… haha krijg er steeds meer zin in!!
![]()
Pffff hoor net dat hier om de hoek een meisje van 7 tegen haar wil in,in een auto is geduwd…Hoop dat ze snel gevonden wordt
TRL: ja ik had de amber-alert al binnen… Bah!! Vind dat altijd wel enge berichten!! ![]()
@ cyn owh als het dan omgeboekt is, dan moeten we misschien maar gaan he?! kennis van mij zit op dezelfde vlucht als wij… ![]()
Bloem: ja ik las het… dat is grappig!!! ![]()
Een meisje van 7, gatver, mag je toch niet aan denken…
zi ik weer terug Tlr, hopelijk niet het zelfde meisje als vorige keer bij jullie