TTT 121: We zijn straks allemaal weg: Tot ziens in ADR

Dan pas :finger: :evil: :beef: :vak02:

Zelfs Cyn en Bloem zijn er dan al hahahaha

Beps: hahahaha jij bent gemeen!!! :smiley:

:hihi: errug he… maar ik heb er dan ook zo een zin in…:hihi:

Zo hubbie belde, rond 12.30 is hij thuis…dus ikke ga dan lekker shoppen hoop ik haha

Beps: zin?? Ik heb er totaaaaal geen zin in… Probeer nu ook mijn reis om te boeken… Maar wil niet echt lukken… :frowning: :wink:

Ach boek mij dan om, kunnen jullie gewoon gaan…boek mij maar 2 wkn langer(haha)

Zo dan jullie kleppen lekker,
Nou de koffers bijna gepakt, maar altijd weer hetzelfde liedje hier…zit op 22 kilo in een koffer en 20 in de andere, waarom zijn boeken, en flessen haarlak/shampoo/deo/zonnebrand zo zwaar…weet echt niet wat ik er nu nog uit moet laten…

die koffers zelf zijn al bijna 5 kilo en dan zit er nog niets in…grrrr

Trouwens ff een vraagje tussendoor moeten de heren in ADR tijdens het diner in een lange broek of mag het ook 3/4 zijn???

@Viva: Ik zag echt 3/4 en capri’s maar ook korte broeken hoor bij ADR…(mag ik hopen, want anders moet ik ook druk aan de shop haha)

@viva
Hoeft niet in lange broek.

@MK: hihihihihihi…ik zag m al weer dwalen…HELLUP,…,… broeken…hahahahaha

O gelukkig…een spijkerbroek zit niet echt lekker bij 30 graden…nee dan is het goed.
In side star park moest het 3/4 zijn of lang, net onder de knie bij heren mocht niet, maar de dames liepen bijna in hun blote reet…rokjes die net onder de billen eindigen mag wel, en een decolete tot aan hun navel…daar werd niets van gezegd.

Raar is dat he. Mannen moesten t-shirts aan(hemdshirtje mocht) vrouwen liepen in shirts…waar mn string(als ik m had ;)) meer stof had…dat mocht heren in de blote bast niet…(ok logisch maar als vergelijk!!)

Zo nu even stofzuigen en badderen, en dan naar het winkelcentrum voor nog een paar boodschapjes en naar de huisarts voor een prik…time fly’s wen you having fun nietwaar.

Was in de kasten aan het struinen wat allemaal mee te nemen, gelijk het een en ander weggepletterd, 2 vuilniszakken met zooi wat je nooit meer aan hebt staan nu buiten…weg moet de troep.

Ja dat bedoelde ik dus ook, is echt te krom, er was een griet die had een gehaakt topje aan echt als hij 20 cm lengte had was het lang, eindigde net onder haar borsten, maar het was met gaatjes gehaakt en ze had er niets onder aan…dat mag wel tijdens het eten…:so:
Je keek er dwars doorheen…

Haha, de mannen kijken liever naar vrouwen…

Ik ga ook in mijn halve blote reet in de eetzaal hoor :wink:

Ik heb ook allemaal van die kleren, kan toch prima in de eetzaal…

Ja ik snap wel dat dik behaarde mannenbenen en borstharen tot aan hun kin, niet echt lekker er uit ziet maar gelijke monniken gelijke kappen, de heren netjes aangekleed, dan de dames ook. En je hoeft echt niet als non erbij te lopen maar een topje waar je dwars doorheen kijken met een broekje of rokje aan waar het hele walhalla eruit komt vind ik ook niet netjes.