owh heerlijk weer… word ik echt helemaal happy van… blijkbaar met pinksteren ook? beter!!
Goedemorgen,
Vandaag lekker vrij. Ga vanmiddag samen met W. shoppen in breda. Wil nog het een en ander voor de zomer kopen.
@Trl: Zoals ik het lees zou vloeibare babyvoeding, dus klaar gemaakt wel mogen. Maar zou voor de zekerheid even bellen
@Viva: Ook al lekker vakantie, koffers pakken en zo, schiet al aardig op voor jou
@Bloem: Vandaag de bril ophalen, ben benieuwd. Zal vast een hoop hoofdpijn gaan schelen. En ook een feestje in leo’s bar
@Toos: En…heeft je gesprekje met je ‘lijdinggevende’ nog geholpen??
Meiden… als het meezit is hubbie heeeeeel vroeg thuis(voor 12 uur) en dan moesten we vanmiddag maar eens gaan shoppen(pffff kost geldddddd maar goed, moet rollen, ehhh pinnen…ehhh uitgegeven worden…:lol:)
@ toos owh gezellie in B winkelen… jammer dat ik moet werken :tssk:
ook beps aan het shoppen! nu in iedergeval gewoon bij de normale winkels met de maatjes minder
Vond dit op de site van brussel airport, regelgeving is europees, dus zal hier ook zo zijn.
In de handbagage zijn zowel babymelk als andere babyvoeding toegestaan. De toegestane hoeveelheid is de hoeveelheid die nodig is voor de reis, dus voor de dag zelf. De ouders kunnen van de security wel de vraag krijgen om de babymelk of -voeding te proeven om aan te tonen dat het daadwerkelijk om babyvoeding gaat.
Goodmorning…
Bloem: wij vliegen inderdaad met Transvertragia… met vertrek om 19.15 :finger: (k*ttijd)
Verder sorry maar heb 2 problemen die ik eerst hier op het werk moet oplossen voor ik kom kletsen!! :dag:
@Bloem: Dat is nou net jammer dat je moet werken, hadden anders even een bakkie kunnen doen.
@Beps: Ja het gesprek gister heeft geholpen. Heb duidelijk aangegeven hoe ik er over denk en dat dit ook klaar moet zijn. Ze zou er op letten en mocht het voorkomen of ik dan aan de bel wil trekken. Kostte geen moeite om de uren meer te verspreiden, nou kan het ineens wel.
@Toos: Ohhhh zo irri he,… Dan is er ‘ineens’ niets meer aan de hand… GRRRRR :finger:!!!
Meiden net uitzendbureau aan de lijn, heb gewoon ruim 25 vakantieuren MEER dan ik verwachte…nu red ik het zeker tot eind juni…haha
kijk toos!! goed zo… voet neerzetten en gewoon regelen! ![]()
ja ik vind het ook wel jammer. zie het wel zitten om de hele dag op het terras in breda te zitten ![]()
@Toos: Hopenlijk houden ze zich er nu ook eens aan dan, want had jij dit probeem al niet eens eerder en ook al eerder aangekaart bij je leidinggevende? Hopenlijk houden ze zich nu dan ook eens aan de afspraken, anders kun je aan de bel blijven trekken. Maargoed… wie weet heeft dit gesprek dit keer wel geholpen.
Jij ook al lekker inkopen doen? Voor de vakantie ofzo? Jullie gaan toch ook? :zon02:
@Beps: Oh, leuk inkopen doen. Is ook mijn hobby en over 2 weken ben je al met de landing bezig. >>>
@Cynthia: Succes ermee dan. :unibrow: Zal niet meevallen. :drugged:
@Roanna: Ja dat zei ik net tegen mn moeder…hahaha… ach misschien al geland hahahaha!!! Ohhh komt nu wel dicht bij. Wilde ergens voor een afspraak maken…maar dan zijn we al weg hahahahaha
lekker beps “onverwachts” nog vakantieuren
hier schiet het ook al op… al zal die laatste week wel erg langzaam gaan
ga nu ff langs het ziekenhuis en darten bij de dokter, ff brillie ophalen denk ik en dan weer back to work…
see you later…
Ohhh brillie ophalen, en darten…in de darTroom hihihihihihihi… toch naar de mart…hahahahaha
Man ben ik melig…
@trl
Ik zou afgepast (koud) water meenemen in een flesje en het poeder in zijn drinkfles.
Vlak voordat je gaat boarden, doe het je water bij de poeder en gooi je het waterflesje weg.
Babymelk mag je gewoon meenemen en ik het vliegtuig vraag je of ze de fles warm willen maken.
@bloem
Vandaag de bril ophalen, wat zal je een helder zicht hebben als je weer naar huis rijdt.
@viva
Alvast de koffers pakken, met dit weer heb je je zomerkleding toch niet nodig.
@beps
Nog meer vakantiedagen! Hubbie lekker vroeg thuis en samen een nieuwe zwembroek scoren.
@toos
Nu ineens wel…. raar mens hoor!
Lekker shoppen, gezellig samen.
@roanna
Ook nog wat besteld bij BP, kijken of het er nog is voor de vakantie.
:retard: pffffff
@cyn
Wat is er aan de hand??
Wat is er Cyn??
allemaal gezeik… pfff
Mensen verwachten ook alles van een reisbureau hahahahaha(zeg ik, die net nog zegt: Heerlijk bij een ‘winkel’ kan ik ze lastig vallen hahahaha)
@Cynthia: Weet ook niet wat er aan de hand is, maarre… :kus:.
Dames…smkiek ik ga… Nog 2 1/2 week werken.
Over 3 weken zit ik er al. >>>