TTT 121: We zijn straks allemaal weg: Tot ziens in ADR

Wij morgen(of anders voor het weekend) nog een zwembroek(hij wil zo een lange :retard) voor hubbie…(die past hij ook niet meer dus hihi) scoren, en wat t-shirts voor hem

Nou en dan zijn we er wel…hahahaha

Inderdaad Beps… jullie zullen wel aan de nieuwe kleding moeten he? Och nouja, wel leuk toch!! Maargoed, je hebt daar natuurlijk ook leuke dingetjes, vooral op de markt. :wink:

Hihi, de markt… hihi…
Nou nee…op de markt heb ik geen ‘leuke dingetjes’ nodig :wink:

@ roanna ik dacht dat je klaar was…?!
ik koop nix meer… op t werk is het zo koud dat ik toch gewoon lange broek met lange mouwen aanmoet, dus voor die 11dagen rokjes kopen… dan maar een beetje in hetzelfde lopen, ja toch?

@ beps… zo’n lange zwembroek… nou ja, beter dan zo;n hele korte speeedooooo hahahaha

ik was ff lekker televee aan het kijken. denk dat ik zo maar naar bedje moet, morgen weer vroeg opstaan

@Bloem: Ja, ben ook al klaar. Alleen nog ff wat leuk underwear besteld. :smiley:

Enneh… tuurlijk. Je hebt gelijk. Wat heb je daar nu eigenlijk aan? Valt heus niemand op hoor, als je bijna aldoor maar in hetzelfde loopt. Hi, hi. Ik let er in ieder geval niet op.

@Marion: Volgens mij heb jij het echt naar je zin he bij die menskes? Het is ook zo dankbaar werk he? Hoor de verhalen van mijn schoonzus ook vaak. Er kunnen lastige tussen zitten, maar ook die wind ze snel om haar vinger, zodat ze toch aardig worden.

Nou meiden… ik doe de boel hier dicht. Iedereen…er is haast niemand meer, maargoed, toch weltrusten all en tot morgen weer. :dag:

:slapen:

slaap lekker roanna, of moet ik zeggen, enjoy P&W

weet iemand misschien met wie cyn en ik ookalweer vliegen!!! ik weet t echt niet…

nou ja, slaap lekker allen

Hi meiden ben ik dan weer even…

Bloemmie jullie vliegen met trans.via ik zou bij b.x dezelfde vlucht hebben gehad vertrek geloof ik 16.55 uur.

Roanna weer geshopt
Beps nog op zwembroeken jacht voor hubbie.
Voor de rest hier heel rustig geweest…ik lekker gerommeld adm. gedaan en alles weer in de mappen gestopt, ik heb daar een broertje aan dood hoor al die polisdingen en weet ik veel wat, en dan nog garantiebewijzen.
Moest ook nog t.mt.m opsturen dus daar het garantiebewijs van bijvoegen ect. ect.
Gelijk maar de paspoorten en iheckaarten erbij gepakt, labels zitten schrijven enz. dus lekker bezig geweest.
Iedereen verder een fijne avond, en degene die al gaan slapen welterusten.

gooood morning

hier een stralend strakblauwe lucht… dat beloofd wat voor vandaag…

Ik ook wakker, heerlijk rustig buiten, vogels kwetteren, langzaam start het leven op…zalig…

geen plannen, gister ineens omgevallen, en heerlijk geslapen

:NETHERLANCyn: 30 mei t/m 1 juni Weekend Sunparks Limburgse Peel :NETHERLAN
:portugal:Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal:portugal:

Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Linda: 12 juni familieweekend
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Hier ook een mooie blauwe lucht.

Bloem,vandaag de bril ophalen,wil wel een foto zien hoor…

Viva,heb tickets binnen,heen gewoon om 19.50 uur en terug 16.00 uur.

Marion,zo maak je nog eens wat mee he met die oudjes,moest wel een beetje lachen hoor toen ik las dat dat vrouwtjes alles mee naar beneden had genomen…

Roanna,nog wat laatste spulletjes besteld en dan ben je er helemaal klaar voor.

Fijne dag allemaal

Goede morgen meiden …
Hier ook een strak blauwe lucht. Weer een mooie dag vandaag.

@Beps
Moet nog met hub op zoek voor een nieuwe zwembroek

@Roanna
Heeft snel nog wat lingerie besteld

@Bloem
De bril is eindelijk klaar, tijd voor de nieuwe look!

@Viva
Heeft de administratie weer bij gewerkt

@TRL
Schiet ook al lekker op voor jullie. Ben je er bijna klaar voor?

jij ook TRL.
vlieg je nu wel gewoon op Izmir? of Bodrum? de tijdens zijn wel schapelijk, niet te vroeg en niet te laat.

kwam er dus vanochtend achter dat cyn en ik samen vliegen met een andere kennis die 18 juni d’r 50e verjaardag viert in Leo’s bar… toeval

goedemorgen allen.

Hier lekker wakker geworden met een zonnetje…
De was draait en ga zo lekker rommelen, en de koffers inpakken
Bloemmie vandaag kunstoogjes halen, ben benieuwd.
Tlr gelukkig is het dus de dezelfde vlucht als dat je geboekt had.
Beps langzaam op gang komen.
Ik ga op meeleesstand.

Jep,zelfde vlucht als geboekt,alleen toen ik boekte waren de tijden anders,was 16.00 uur heen,vond dat wel prettiger met de voeding.Nu maar ff kijken,want mag volgens mij maar 100ml water meenemen geloof ik,moet dan ff rekken,hopen dat dat lukt.

Marion,ach ja klaar voor moet alles nog inpakken en kopen.Andere jaren was dat wel anders keek ik er echt wel naar uit…

Bloem,dus nog een feestje ook in Turkije…

is flesvoeding niet uitgesloten van de 100ml regel??

Van de schipholsite(bagage en handbagage)

Babyvoeding
Vloeibare babyvoeding in hoeveelheden boven de 100 milliliter is toegestaan in de handbagage mits men met een baby reist (bijvoorbeeld soyaproducten).
Gekookt water (om te mengen met babymelk in poedervorm) in hoeveelheden boven de 100 milliliter is echter niet toegestaan in de handbagage. Check bij de airline of de mogelijkheid bestaat om aan boord het benodigde water voor de baby te laten koken.

Eventueel water mee, pal voor je het vliegtuig ingaat(boarden) water laten koken, en de voeding klaarmaken(tot die tijd mag je tenslotte water bij je hebben)

Goedemorgen all.

Hier ook mooie blauwe strakke lucht en dan doe ik ook met genoegen de gordijntjes (lamellen) open hoor.

@TRL: Nou, misschien toch nog een oplossing wat Beps heeft gevonden. Ik vind de tijden ook wel oke, althans als je met een baby reist. Niet zo van die ontijden, die wij juist vaak wel willen hebben. Nu je eigen er nog even voor oppeppen en dan komt het vast wel goed.:kus:

@Bloem: Nou, ben benieuwd. Ik heb het nogeens niet gezien, maar het zal je vast goed staan en nu maar hopen dat ie ook doet, waar je 'm voor gekocht hebt. Minder hoofdpijn dus!!!

@Viva: Ga jij ook al op vakantie dan, dat je de koffers gaat inpakken? Hi, hi. Oh heerlijk meid. >>> Was het voor mij ook al maar zover.

@Marion: Nou niet echt lingerie hoor, maar van die buikwegslipjes. Sttt… niets zeggen hoor! :redface:

@Beps: Lekker he weer zo’n nietsdoendagje, waar alles mag en niets moet? Geniet ervan.

Oh, ik hoor net op de radio dat het met pinksteren ook weer mooi wordt en goede temperaturen. :zon02:

Zo, ik ff showeren , :dag:

Dan zou ik C vlak voor het boarden moeten geven.Dus het mag ook niet warm als de voeding er al doorzit,of dan weer wel?

@TRL Geen idee… Maar een maatschappij zal toch wel voedingswater verstrekken??? Even bellen lijkt me(of via de operator waar je geboekt hebt…ohhh dan ben ik dus weer zo blij met een ‘winkel’ waar ik zo heen kan lopen…)