TTT 121: We zijn straks allemaal weg: Tot ziens in ADR

@viva
Goed nieuws!

Ik ben ook gek op fruit, lust eigenlijk alles.

@beps
Gewoon lekker niets doen, komt vanzelf wel weer.

Komt goed hoor, ik geef me er ook volledig aan over…heerlijk…

Jeetje, ben ik nog niet weggeweest. Willen net weggaan, komt er een ex-collega van kokkie weer ff aan hier en die stuur je dan ook niet meteen weer weg. Dus ik ga nu alsnog. Neem de schapjes voor jullie wel ff mee. :dag:

@Beps: Rustig aan meissie… je hebt nu vakantie. :vak02:

Hey meisjes, ik ook thuis inmiddels :dag:

En we hebben er weer een vakantieganger bij, Viva mag ook op de plaats rust nu. Alleen werkt het weer niet echt mee vandaag. Al valt het hier tot nu toe nog mee, het waait zo nu en dan wat harder maar verder alleen maar heel even een plensbui gehad. En toen zat ik binnen.

@fruit
Lust eigenlijk ook alles maar eet het te weinig. Met vlagen eigenlijk, het ene moment is het niet aan te slepen en het andere vergeet ik het gewoon. DDD he!

Demente Domme Dwarsligger hahahaha!!!

Zit al de hele dag domme afkortingen nog dommer te maken haha

Beps: haha je moet toch wat doen he… Soms zelf wat reclame verwijderen… ze is er weer :frowning:

En weer weg…

Lieve meiden ik ga er weer vandoor!!!

Tot morgen!!! :kus: pffff nog maar 4 deze week :frowning:

Ff volhouden meis… des te eerder ga je op vakantie hihi!!!
Fijne avond

Beps: ja dat is waar!!! En morgen zit ik niet de hele dag alleen gelukkig… Dus komt goed!!

Nou Ciao!!! :dag:

Zo al gegeten en opgeruimd…nu dus bankhangen. Ik meld me weer.

Ook hier gegeten(heerlijk gebakken krieltjes in De Pan, salade en varkenshaasje) en nu bakkie koffie…

Ga niet naar hondentrainen. Die muts hier is zo vies van water dat het gras daarvoor echt te nat is…

hoi dames…

ook weer thuis… hier waait het regen, aan de voorkant (woonkamer) slaat het tegen het raam, vandaar dat ik vannacht in de slaapkamer (achter) nix gehoord heb

@ cyn alsof ons dat OOIT gelukt was, nix zeggen

collega heeft een moestuin, een flinke ook en had vandaag aardbeien bij!! niet normaal… zo groot als pruimen en zoet!! mmhhh heeeerlijk!! echt geweldig… gisteren vers van het land gehaald… kun je nagaan dat je daar in de winkel 3 pleurie voor 500 gr betaald?

ze belden van de parel. kan mn bril ophalen. ga morgen op tijd beginnen en vragen of ik tussendoor ff een uurtje weg kan. kan ik meteen bloed prikken en langs de huisarts. is dat ook allemaal gebeurd…

nu lekker aan het eten en strax televee kijken…

Bij ons eerst aan de keuken kant(voor) en toen aan de kamerkant(achter)!
Werd er gewoon 2 keer wakker van hihihihihi!!!

Maar verder gewoon geslapen…en dat ga ik vannacht ook weer doen :slapen:

Wat een rust hier he!!!

Ik net even bezoek en samen weer ff het een en ander bij Bon Pri* besteld en nu vind ik het wel genoeg. Heb nu genoeg voor de vakantie. Nu alleen nog DE vakantie. Kan niet wachten, om alles in mijn nieuwe koffer te mogen doen. :zon02: Oh, ik heb mail. Ff kieken. :dag:

@Bloem: Oh, spannund dan. Wa zulle gij alles morgen helder zien. :idea:

@Bloemmie: Ik lees nu pas: MORGEN JE BRIL!!! Ohhh dan kunnen we hier geen foutjes meer maken dames…Bloemmie ziet ALLES…hihi!!!

Jemmg wat een rust hier… :retard:

Nou zeg dat wel. Ik werd weer opgehouden. Kreeg een verslag van mijn nicht van de crematie over mijn ene tante van gister, dus ben ook daarmee weer helemaal bij.

Nou, ik ga nog even wat bestellen bij Yves Roc**, want moet nog wat dingetjes hebben voor de vakantie.

>>>