deze week hiero avondvierdaagse evil grin
Hier ook hahahaha(en ik moet naar buiten voor de ringtraining…nou ik denk dat ik er geen zin in heb)
Hier was de avond4daagse al 2 weken terug ofzo
Middaaaaag. :dag:
Ik heen en terug droog overgekomen. En volgens mij heeft het ook nog niet geregend hier. Wel hele harde wind. Nu nog. Woeide zowat van de scoot af.
Nou inderdaad… je zal nu al maar vakantie hebben. Gets… moet er niet aan denken. :lol: Over 3 weken heb ik de koffer al ingepakt.
>>>
Ga ik morgen doen, de koffer inpakken…en naar de ha voor een shot antihistamine
Over 3 weken zit ik er al smkiek
Toch had het wel erg leuk geweest als Bloemmie en ik niks hadden gezegd… en dan gewoon surprise!!!
Hihi, dan pas??? :vak01::dag:
:vak02::vak02::vak02:
Ja, vond ik eigenlijk ook wel, maarja,… je kon je mondje weer niet houden he!!! ![]()
Ach ja… dan hadden jullie ALLEBEI je mond moeten houden,…alleen wisten Roanna EN ik het al…dus weg SURPRISE!!!
Beps… moet ik ff bij je komen daar! :lol:
Beps: ik schrijf toch Bloemmie en Ik… hahahaha… toen ik eenmaal wist dat jij het wist… dacht ik nou…
ik wil het ook iemand vertellen… en toen vertelde ik het Roanna… En die wist weer niet dat jij het wist ![]()
hahaha Cyn ook ik heb daar toen aan zitten denken van ik zeg niets, maar ik had het Toos al verteld, voordat ik geboekt had hihihihi… Ik moest wachten met boeken tot Damber en hubs vrij hadden gevraagd en dat goedgekeurd was hihihihihi…dus vandaar dat Toos dat al wist voordat ik het al geboekt had, die verwees toen steeds naar van ik ga duimen…
Tlr, al iets van je tickets en tijden gehoord???
@Viva: En toch had ik zo’n idee, dat jullie ook mee zouden gaan. :wereld:Zo ook van TRL, maar toen zat het helaas echt vol.
Meiden, we gaan ff naar Dirk de schapjes halen. Kan ik nog wat voor iemand meenemen?
Latersssssssssssss …:dag:
Roanna: doe mij maar aardbeien met slagroom!! ![]()
Nou die aarbeien mag je houden doe mij maar ananas met slagroom.
MK…heb neckervrouw gebeld, we staan nog op 5.15 uur met transavia, met alle boekingsnummers naar elkaar verwezen, en het staat redelijk vast nu.
Ik heb hier thuis ook zo’n aarbeienfreak, ik hoef ze dus echt niet…vind er niets aan. hihihihi, maar je kan mij begraven in verse ananas, dat is dan ook eigenlijk het ene fruit wat ik lekker vind en kersen maar voor de rest niets qua fruit.
Viva: ananas is ook goed hoor!! Of Galiameloen… eet ik zo een halve van op ![]()
Die heb ik dus net gehaald: Galiameloen…
Al kan ik ananas ook met kilo’s tegelijk eten…en aardbezien ook wel…eigenlijk al het fruit haha
Ohhhh meiden…waarom is mn energie weg…
Ik zelf denk omdat het nu mag…ik hoef even niet meer…