@Toos: Goed he… tig weken : NIETSEN…HELEMAAL NIETSEN…(Hihi)
Net gewoon bijna 1 uur achter de Wii gezeten, ook al maanden niet gedaan…
@Beps: Zou moe worden van het niksen. Nou ja je kunt straks bijtanken in, ben even kwijt waar en wanneer>>>. O ja ben jij straks fit genoeg om de drankjes te halen:D.
Heb vannacht mooie foto’s gemaakt van het onweer, krijg ze er niet op:mad:
Goede middag …
Boterhammetje is binnen, lekker eitje erbij. Ik kan er weer tegen vanmiddag. Bij gelezen ondertussen.
@onweer
Heb er weinig last van gehad. Ik heb de balkondeur dicht gemaakt en ben het bed weer ingekropen, heb me lekker neergenesteld en ben weer in slaap gevallen. Dat is het voordeel van het voorgaande korte nachtje.
Vrouwtje waar ik vanmorgen zat was in paniek beneden gaan zitten, tas met alle belangrijke papieren mee naar beneden gesjouwd. Och arm, ze had de traplift niet durven nemen omdat ze bang was dat de stroom uit zou vallen en ze halverwege ergens zou blijven steken. Gelukkig was ze wel heelhuids beneden gekomen met haar tas.
Koeien dood, hoe triest ook, vaak lopen ze idd in weilanden kilometers ver van huis in grote getalen. Onmogelijk om ze te halen omdat ze meestal maar met een koe of 6-7 tegelijk vervoerd kunnen worden.
@Toos
WEER problemen met het rooster, en weer wil je leidinggevende niet luisteren. Moet toch echt iets aan gedaan worden hoor. Ze sloopt haar personeel.
@Beps
Nog niets uit je vingers gekomen vandaag. Toch altijd ff wennen zo’n 1e vakantiedag. Vooral als je daarvoor zo druk bent geweest.
En toen was het leeg van boven. En de pauze zit er ook weer op.
marion: :dag: :kus:
@Marion::dag:, Werk ze nog vandaag
@ marion, mmh lekker geluncht en goed geslapen, hier nog zo een
@ toos, tja dat rooster he?! tis natuurlijk niet goed en ze hoeft het niet dicht te plannen over jouw rug maar het zal ook te maken hebben met bezuinigen en te weinig personeel… denk ik zo maar…
gewoon voet neerzetten en aangeven wat beps al zei… dikke pech voor haar maar jij hoeft het niet op te lossen, dan maar een beetje opstandig genoemd worden… vette pech
@toos
Ben benieuwd waar ze vanmiddag dan mee komt.
Anders neemt ze zelf maar een dienst over…
@beps
Er komt niets uit je handen, geniet eerst maar lekker van je vrije tijd.
@marion
Ik denk dat er heel veel mensen bang geweest zijn vannacht.
@viva
LEKKER VAKANTIE!!!
Zo stap 1: Schapjes inhuis, tosti’s gemaakt met een beker karnemelk…
Wie weet kom ik nog onder de :zon02:bank
Zo meiden ikke thuis en IK HEB VAKANTIE !!! 3 weken vrij…
Viva… lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr zeg!!!
Jaaaaahhh heerlijk ff niets…althans buiten de noodzakelijke dingen in en om het huis…maar ff niet naar kantoor heerlijk.
Ik zeg niets…ik zeg niets…
http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/lipsrsealed.gif
:chin:
Ach ja, soms kan ik mn mond houden(op mn handen blijven zitten zodat ik niet typ dat ik 5 weken vrij ben…OEPSSSS ;))
:finger:Beps je zou niets vermelden ![]()
Bah! Het giet hier pijpenstelen gedverdegedver
Zo boodschapjes al in huis…eten vanavond tonijnsalade (zelfgemaakt) op vers gebakken pistolets jammmieee
Zo lekker snel en makkelijk … en zooo lekker.
Je zal maar vakantie hebben ![]()
:finger: en ik maar 12 dagen :crybaby: