TTT 121: We zijn straks allemaal weg: Tot ziens in ADR

@cyn
Alleen een dagje minder dan gepland helaas…

Ja inderdaad… Maar dat was wel erg zonde… want ze gingen eerst 2 nachtjes naar Hongkong… daar bleef nu maar 25 uur van over… :frowning:

Ja inderdaad, die reis schuift natuurlijk niet op.

Zo weer terug van het terras, ff een broodje gegeten, was lekker maar het trekt hier helemaal dicht…dus de onweer is denk ik al onderweg.

Beps:kus:

MK: nee precies… de reis wordt korter :frowning:

lieve meiden… wat zijn jullie allemaal rustig!!! :frowning:

Ja, moeten onze energie sparen voor de vakantie. :wereld:

Zo, nu eerst even op de fiets wat schapjes halen. See you later. :dag:

>>> Bijna.

@Kaylo: Mocht je nog komen vandaag… van harte gefeliciteerd met je “ventje” en dat hij nog maar heel lang jou "ventje " in goed gezondheid mag blijven.

Voor ventje.

http://www.annasanimaties.com/!cid_00a801c2eda1$cf4d9180$1aea3c50@AVERO72N8PZNP4.gif

Hier nog steeds druk meissie…

Hier ook lekker bezig.
Inmiddels hebben we hier sluierbewolking, zag op de buienradar dat er wel wat aankomt.

Hier is het bloedjeheet, alles is grijs buiten, en binnen niet om uit te houden zo benauwd…
Zo de stapels weer weggewerkt, en heb nu last van een dipje…moet je ook maar gelijk in slaap vallen he als je naar bed toe gaat.

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_yawn.gif

Hier ook wit… niet echt heel benauwd… Maar heel rustig :frowning: :crybaby:

Net bericht dat mijn vaders oom is overleden… was 72… ik ken hem verder niet…

Vanavond ga ik weer ff mario karten denk ik… :smiley:

cyn voor jou ook de condoleances hoor…blijft altijd vervelend zulke berichten.

Lief van je… maar ik heb hem echt nog nooit gezien… Mijn vader heeft hem ook al 29 jaar niet gezien… Dus hebben er niet zoveel mee… Maar wel vrij jong nog…

Zonnetje wel een beetje weg, maar het is nog heerlijk hier buiten. Hier binnen lekker koel.

Dan toch ook de condoleances voor jou Cynthia. Oke, je kende hem niet eens, maar je kreeg er toch net wel het bericht over.

Ben benieuwd hoe het Beps en vriendin is vergaan. Ook zo kasian.

Roanna: ook jij bedankt hoor :kus:

Hier helaas geen zon meer… Pfff nog 1 uur… dan lekker naar huis… Hoop dat het morgen wel ff drukker zal zijn…

Zo wij weer terug…(al eerder hoor!!)
Was heel droevig en triest…maar het is nu goed…

Saampjes met hubs nog maar even in de tuin geBBQt…
en dan straks met die vriendin nog maar even wandelen met de hondjes…(haar zinnen verzetten…)

Nu eerst koffie…

Beps: :kus: kan me voorstellen dat het verdrietig is… :kus:

Ach met mij gaat het weer…maar haar verdriet, en het een plekkie geven…pffffffff

Maar goed…cappuutje…en zo maar eens een broek aan doen…want…het zal wel koud worden in t bos…