viva : jij mag eerst nog lekker naar Portugal !!! >>>
@kaylo: graag gedaan!
hier ineens stapels werk…
jaah eerst voorbruinen…:vak02:
@linda
Scheelt wat reistijd.
@viva
En daar heb je nu precies nog 1 middag en 1 ochtend voor.
@mk: en stuk leuker, maar helaas geen vaste plek daar voor mij!
viva : ja, zal al een pak schelen voor je kleurtje !
Wij deze week “stapeltje” zonnecrème inslaan. Ik heb echt wel een heel gevoelig velletje en mij zie je dan ook nooit zonder een laagje op. Ik bruin wel, maar doe het toch heel voorzichtig aan … Heb ook altijd steeds een “rooie” kop, dus daar heb ik factor 50 voor ! :o
Zie het nu pas !!! En dan ook nog eens lekker naar Gümbet !!! Gelukzakske !!! Hihi !
Kaylo : proficiat en vanmiddag lekker naar de zee, wil ook wel. idd schiet de vakantie nu al op hoor en je ventje gelukkig genezen:D
Linda : zal zo ff de foto gaan bekijken, maarre ook ik moet tussendoor een beetje werken he, niet overdrijven natuurlijk:slywink:
Nog even lekker douchen en dan lekker smullen en daarna even lekker uitwaaien !!
tot later iedereen !
IK was boodschappen doen, voor ik naar de dierenarts moet met vriendin…
@Kaylo: proficiat met je ventje…
En dan…dan hoop ik nog tijd te hebben vanmiddag om me af te reageren in t zonnetje…(al kan dat morgen en overmorgen en overovermorgen en…en…en… ook nog wel hihi)
@beps: heerlijk zo’n lange periode vakantie, hopelijk heb je de periode die in je dan in nederland verblijft ook mooi weer
ik ga me omkleden en dan werken, vanavond na werken snel effe wat eten dan naar sortschool, afwassen en strijken afmaken en dan nog effe bankhangen en op tijd naar bed
@Linda: Wel lekker, maar niet gepland, dus op eigen kosten(anders moeten er weer mensen uit, en daar kan je zomaar tussen zitten tenslotte…)
Pauze en even bijkomen want het was me een partij benauwd binnen vanmorgen. En het manneke had schijnbaar nergens last van, hij zat nog in een trui. Zoals ze vroeger zeiden, wat goed is voor de kou is ook goed voor de warmte.
En vanmiddag wordt ik helemaal lekker gemaakt, daar hebben ze een zwembad in de tuin, zou je echt spontaan in willen duiken dan :unibrow:
@Viva
Is het op het terras wel uit te houden of ook om af te pikken?
@Bloem
Zedig naar het werk.
@Linda
Verdwenen uit het lijstje en gaat samen met R naar het familieweekend. Gezellig!!
@Mk
Wil de vlucht wijzigen en zoekt naar de ideale belplek
@Roanna
Ook gebeld en heeft mooie tijden.
@Beps
HEEFT SUPERLANG VAKANTIE!!!
Maar eerst met vriendin mee vanmiddag, dat is minder he? Wel lief van je want het valt niet mee. Sterkte!!!
@Kaylo
Gefeliciteerd met ventje!!! Veel plezier samen aan de zee, jullie hebben in ieder geval het ideale weer ervoor.
Fijn ook dat hij weer een heel eind opgeknapt is. Laat hem wel uitkijken met het surfen, je kan niet aan het verzorgen blijven he!
Hello!! :dag:
Beps: sterkte vandaag!! :kus:
Verder wel bijgelezen, niet veel blijven hangen… Gister voorzichtig mijn oma verteld dat ik over 3 weekjes naar Turkije ga… en ze was zomaar enthousiast!!
Dus dat was wel heel leuk!! :biggrin:
Nu aan het werk, niet zoveel te doen geloof ik… Dus kom zo wel weer!!
:dag:
Nou meiden…ik ga…tot laterssss
:dag: :kus:
@cyn
Weinig te doen en nog alleen ook, waar is je collega eigenlijk heen?
Indonesie…
Lekker hoor!!