Limonade is ook goed hoor na zolang >>>:wub::vak02::wereld:
Voor diegene die mijn hyves hebben op mijn hyves staat een leuke foto van ons samen die mijn zusje gisteren gemaakt heeft
@Viva, MK en Toos: Dat gaat helemaal goed komen. We vormen daar wel een welkomscomitè, incl drankorgel. :lol:
@Raak: Och meid, maak je niet druk om de terugweg. Ik heb persoonlijk altijd zoiets van heel leuk dat we gaan, maar ook wel weer fijn om naar huis te gaan en dan… METEEN weer kijken voor het najaar. :zon02:
Zo dames, ik ga me klaar maken om naar het werk te gaan De scoot staat al voor dus wegwezen zo. >>>
Werkse allemaal nog. :dag:
@linda
Leuk dat R. ook meegaat, gaan jullie met een grote groep?
Een leuk verliefd stelletje.
@roanna
Werkze, mooi weer voor de scoot.
@mk: we gaan in totaal met 16 personen, toen we in september boekten waren dat er nog 13 we hebben plek voor 16 dus we zitten nu helemaal vol haha
@Linda: Ja wat leuk zeg dat hij ook meegaat. Leert hij gelijk de hele familie even kennen. Kan hij zich nog bedenken. Nee hoor… heel erg leuk voor je. Ik gun het je van harte.
@roanna: werk ze, mai jou de foto vanavond wel even door
Roanna werkse meis.
Linda leuke foto.
Oke. Leuk.
:dag: :dag: >>>
Beps,een beetje dubbele dag voor je dus,sterkte voor straks en zal duimen dat jullie vanavond positief nieuws krijgen.
waar is iedereen??? Haha
hallo ! Kom ook nog maar eens “binnenwippen” na een lange tijd ![]()
Lees wel nog regelmatig mee hoor, maar reageren gaat me niet zo goed af momenteel.
Iedereen al serieus aan 't aftellen !! Voor ons dus nog 19 daagjes !! Jippie !!! >>>
Het zal deugd doen, want we hebben die vakantie echt wel nodig ! :vak02:
Lekker ontspannen, niks doen (ikke toch …) en genieten !
Is vandaag ventje zijn verjaardag, dus gaan we deze middag lekker etentje doen (Grieks) en even naar de zee toe rijden. Het is toch prachtig weertje en kunnen we even lekker uitwaaien met de hondjes.
Verder is ventje tamelijk goed genezen, en ziet hij al volop uit naar het waterskieën en surfen. Moet zich momenteel wel nog wat kam houden natuurlijk, maar 't komt in orde !
Zo, even een klein egootje gestuurd dus :dag:
@kaylo: gefeliciteerd met je mannetje! fijne dag
@kaylo
Gefeliciteerd met je mannetje en gelukkig is hij voor de vakantie weer genezen. Zou toch zonde zijn als hij het waterskieën moest missen.
Wat dacht je van werken ![]()
Kaylo gefeliciteerd met je mannetje…en ook al aan het aftellen.
@mk: wist wel dat je aan het werk was hoor vanmorgen waren er hier zoveel en opeens niemand meer haha ikke werken van 13-18 uur in Enschede
bedankt iedereen met de felicitaties ! :kus: Zal ze zeker overbrengen !!