Heb ook snel even wat tussendoor hier gedaan en nu aan de koffie en de WW.
@Linda: Je hebt hier echt met DDDDDDers te maken, dus moet het echt even heel duideijk zijn en dat is het nu. Dus meisje… van de administratie… goed opletten ook de volgende keer. :chin: Hi, hi.
Leuk hoor Linda. Gaat R. ook mee?
Iedereen zowat wel goed geslapen op Marion na. Oh, kasian. :kus:Nou, ik ook hoor.
Beps al weggeweest of moet het nog? Als het nog moet… sterkte nogmaals.
Dus jij hebt al vakantie? Oh ja, had je al verteld en jullie gaan ook nog weg he? Zijn nog wat aan het zoeken toch!!!
Ik zal nu eens even proberen naar Neckerdinges te bellen voor de tijden.
@Roanna: We moeten nog, dus thanks…vanmiddag om 13 uur komt mn vriendin me halen…
EN vanmiddag na 17 uur horen we of Hana zwanger is…ohhh wat een dubbele dag…
Meld maar wat ze tegen jou zeggen bij Neckerdinges…dan weet ik het ook hahaha
@viva
Ze vertelde dat alles 3 weken van te voren vast wordt gezet.
Misschien omdat we anders kans hebben dat het weer wordt teruggezet, ik weet het ook niet. Ze heeft het iig genoteerd. Ik heb wel duidelijk gezegd dat het NIET de bedoeling is dan jullie meegaan naar de Pega vlucht, maar ik naar de Trans vlucht.
pffff meiden, ik vind het echt zo vervelend om straks naar die dierenarts te moeten… Pffffff ben echt er een btje rot van…misselijk, onbestendig…weet niet, onrustig dus…
Nou, ik heb gebelt en antwoord gekregen. In ons geval, precies zoals het op de site staat, 17 Juni heen om 6.25 uur met de HV 805 en teruggaande om 11.50 uur met de HV 806. Alsnog wel onder voorbehoud… zei ze, maar ik kon me hier wel zo’n beetje aan vast houden.
@beps
Ik ben 1x meegeweest naar de dierenarts.
De hond van hubs thuis kreeg toen een spuitje.
Het was eigenlijk de hond van de zus van hubs, ik vond het echt vreselijk.
Hij keek ons echt aan met van die ogen alsof hij wist wat er ging komen.
Mijn schoonzus was zo kapot, ze kon niet eens meer afrekenen, dat moest ik doen.
Als ik dit typ en er weer aan denk dan krijg ik zo weer tranen in mijn ogen.
Sterkte hoor voor straks!
Ja Beps ik weet het, verleden jaar mijn kleine boef ook in laten slapen, ik ben er dagen van beroerd geweest,…maar ook in dit geval je moet je verstand boven je hart uit laten komen, maar die 2 liggen dan nog wel eens in conflict met elkaar.
@Roanna: Mooie tijden…hihi… denk ik zo maar eens hahahaha… we wachten het af, eind vd week, begin volgende week zullen de tickets er wel zijn…hihihihihihihihi
Roanna vergeet je niet extra schoenen in je tas bij de tena’s te stoppen voor al dat heen en weer lopen naar de coctailbar…en Toos en MK en ik verwachten bij aankomst natuurlijk wel wat te drinken he…we hebben er dan al een hele reis opzitten en we zijn dan lichtelijk uitgedroogd…hihihihihi
@ all : werkse deze nieuwe week en voor sommige alvast een prettige vakantie:p
Beps : sterkte bij de dierenarts strakjes
Roanna : wil jij aub alvast niet over de terugreis spreken:tear:
Linda : leuk familieweekend, waar gaan jullie naar toe ?
MK : nog nix bekend over vlucht
Viva : nog een heeeel klein beetje werken
Bloem : heeft al 7 nachten lekker geslapen
@raak: kan t hier niet neerzetten ik zit in organisatie weet wel naar toe hoor, pb het je wel even, je weet nooit of iemand hier meeleest vd familie haha