TTT 121: We zijn straks allemaal weg: Tot ziens in ADR

Linda: Waarom doe je een lijstje plaatsen??? Dat doet toch alleen TRL in de ochtend??

ja strax lekker lang weekend weer… echt zalig.
hier binnen is het altijd koud… had vandaag eigenlijk iets anders aangetrokken maar blote schouders en decollete is niet zo geschikt… dus toch maar zedig lange mouwen aangedaan…

:chin:

alleen vandaag en morgenochtend nog…:wub:

@viva
Nog maar 1½ dag… wat heerlijk.
Dan het hele huis nog even doorwerken, bij pa de boel nog straktrekken,
de koffers pakken en op naar Portugal!

@beps: omdat ik mezelf er vorige week nog een keer in had gezet, maar in het lijstje van hedenmorgen ik er niet meer in sta, dus heb mezelf er nog een keer ingezet

Linda er staat geen datum bij jou familieweekend.

Ja idd heerlijk…
en jij al naar neckervrouw gebeld???>>>

Nee ga ik tussen de middag doen, vorige keer stond ik ook een tijdje in de wacht en ik wil liever niet op m’n eigen werkplek bellen. Kan wel ergens anders bellen maar dan ben ik zo’n tijd ‘zoek’.

hihihi…Mk iedereen op zoek naar jou…nou hier valt dat reuze mee, ze lopen hier maa weg wanneer het ze uitkomt, en blijven vervolgens uren weg…dus dat doen wij dan ook maar.

Heb net afgesproken met collega dat ik als ik terug ben uit portugal 3x4 uur kom werken…dus dat is goed te doen he, om dan ook de boel tussen door weer strak te krijgen voor dat we vertrekken naar ADR

Ja Linda: het is een beetje raar om: A: alleen je naam erin te zetten, vervolgens geen datum(was eerder ook al) en B: Dan ook niet even de extra aandacht erop te vestigen…
Wij kennen het lijstje echt niet uit ons hoofd om te zien dat er iemand tussen gekomen is…
Kom op meis, je kent het heus wel, en dus… als je weer lekker mee wilt kletsen(en dat vinden we heel gezellig!!) Dan wel even alles duidelijk houden(ook voor ons…we zijn tenslotte DDD’s!!!)

Tssssssssss :tssk:

@ MK tussen de middag sta je juist langer in de wacht omdat iedereen dan pauze heeft en belt en de mensen aan de phoon die hebben ook lunchpauze… beter nu ff tussendoor bellen :stuck_out_tongue:

@ viva heb je een mailgestuurd

:NETHERLANCyn: 30 mei t/m 1 juni Weekend Sunparks Limburgse Peel :NETHERLAN
:portugal:Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal:portugal:

Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Linda: 12 tm 14 juni familieweekend
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

@beps: sorry dacht dat fouten maken toch menselijk is? En vorige week stond de datum er echt wel in!!!

Bloemmie mail terug.

Toch maar even gebeld.
Ze kunnen pas volgende week een wijziging doorvoeren dus ik moet volgende week maandag weer even bellen. Ze heeft de wens vast genoteerd. Wordt vervolgd.

@mk116: heb t echt gemist, maar wat wil je wijzigen?

Vreemd hoor, bij mij deden ze helemaal niet moeilijk ofzo. Meisje heeft 2x gebeld 1x voor adr en 1x voor gumbet, voor gumbet kon nog niet gewijzigd worden maar adr dus wel.

vlucht>>>