Beps: ja begrijp ik… Voelt toch een beetje als je kind denk ik…
Nou meiden ik ben weer weg…
Morgen weer een dag!
:dag: :kus:
Beps: ja begrijp ik… Voelt toch een beetje als je kind denk ik…
Nou meiden ik ben weer weg…
Morgen weer een dag!
:dag: :kus:
Fijne avond Cyn…
JAAAAAAA
De mama hond is zwanger, en ze hebben iig 3 pupsels gezien(kunnen er altijd meer of minder zijn…) Maar ze is zwangerrrrrrr
@Beps: Nou meid, gefeliciteerd. Toch ook nog leuke berichten na al de verdrietige berichten. Mooi voor jullie. Weer iets om naar uit te kijken. ![]()
zo ik ook weer thuis, ff lekker een worssie in de grilpan gedaan, broodje erbij met wat groenvoer… jammie… nu ff uitbuiken…
@ beps poessie weg, hondje bij…dag van tegenstrijdigheden! maar 3!! poeheee! misschien dan, nu duimen voor een rood wijffie… duimduimduim
@ cyn weet niet of je morgen veel te doen hebt maar igg 1 betaling alloceren! heb betaald hoor, we kunnen op vakantie.
voor de rest ben ik vreselijk moe… zo sloom gaap…
@beps: gefeliciteerd, gelukkig ook nog mooi nieuws vandaag
Ikke eten op, omkleden en naar sportschool toe, tot later vanavond
Beps : na het droevige middagje nu toch nog positief nieuws gelukkig, gefeliciteerd hoor
@Raak: Goedenavond :dag:. Dus je weet het he… half zeven s’morgens weg. >>>
Good evening ladies … ik ook even in de relaxmode voordat ik een mand was ga wegstrijken.
Vandaag toch nog mmoi nieuws voor Beps en hubs, dubbel he? Nu maar hopen dat er een speelkameraadje voor Aiji bij zit.
Zo het bos ingeweest met Aiji en vriendin met haar 2 mannen…heerlijk gewandeld en het gaat ook met vriendin een btje beter. Maar wat een dag van tegenstellingen…hihihihihi
Roanna : jaaaaaaaaaa, wel vroeg he. maar goed dat ik geen last van ochtendziekte heb:tssk:
Marion : jij hebt het toch ook maar flink druk me meis. goed dat je ff tijd voor jezelf neemt tussendoor
@Raak en Roanna: Wij zullen een weekje eerder eens kijken of het goed te doen is haha
Beps : jaja wrijf het er maar in dat jullie een week eerder gaan:tongue:
@Raak: Oh, ik kan er ook goed uitkomen en al helemaal als ik weet dat ik weg mag. >>>
@Beps: Ja, laat ons even via je klepdoos weten, hoe het jullie is vergaan. Kunnen wij eventueel altijd nog annuleren als het niks is. :vak01:
Hihi ik heb er al om gesmokkeld(hihi, kijk maar in mn ticker… maar dat komt omdat we in de nacht vertrekken) Vandaag geregeld hoelaat en wanneer we Aiji wegbrengen naar vriendin.
Ja het begint echt te komen nu… afspraken maken, dingen kopen. Zo meteen gaat hubbie nog de koffer al beneden zetten hahahahahahahahaha(nee hoor, maandags, dinsdags de ‘revisie’ van beps…en dan GO GO GO)
@Beps: Nou, je kunt niet vroeg genoeg beginnen. Weet je bijna zeker, dat je het strijkgoed niet in de koffer douwt. :evil:
Maar het is wel zo. Jullie moeten natuurlijk best het een en ander regelen met de huisdieren en dat kun je beter ook op tijd doen. Gelukkig heeft Aiji alweer een goed onderdak.
ja vakantie plannen… ik plan om over 3 weken al aangeschoten met nog een cocktail te zitten ![]()
Hihi, mag ik meedoen!!!
jajhhaa want roanna is er nog niet en IEMAND moet toch mn rondjes halen ???!?!
Hallo meiden ik hier ook nog even.
HET IS HIER NOODWEER, ZWARTE LUCHT…vreselijke storm en keiharde regen/donder/bliksem.
Beps dubbel gevoel, maar mamma hond is zwanger.
Bloem wil dronken worden en Roanna moet lopen.
Ik nu bankhangen…en zo naar bedje toe…
Voor iedereen welterusten.