TTT 121: We zijn straks allemaal weg: Tot ziens in ADR

mogguh

zo wat heb ik een rotnacht gehad. dacht ff dat het misschien voedselvergiftiging was, maar zo te lezen hebben jullie nergens last van gehad… rond 6-en heb ik echt vreselijke buikpijn gehad en voelde me in en in misselijk… gelukkig is nu de druk een beetje van de ketel, maar ik ga maar niet te ver van huis voor het geval dat…

hier ook stralend weer, moet veel achter de pc doen, is wel zonde… misschien kan ik wel op de fiets naar de hondjes??

owg change of plans…
mams en paps zijn pas laat thuis van het werken dus of ik even wat langer op de hondjes wilde passen… ja hoor… doen we… ga ik wel ff lekker bij hen in de tuin liggen :smiley:
moet kunnen., kan de vaat ondertussen draaien

@Bloem: Nou, ik denk dat kokkie verder nergens meer last van heeft ( gehad?), want weet natuurlijk niet hoe het verder is gegaan, maar denk dat het nu wel mee zal vallen, anders was hij wel eerder naar huis gekomen.

Wel vervelend dan weer he!!! :thumbsdown:

Jij het een, met het ander combineren, dus is het voor je ouders en voor jou vaat, ook weer goed geregeld. Hi, hi.

Ik nu net klaar met strak trekken en nu gauw onder de douche en dan heerlijk de tuin in. :zon02:

Nou, fijne dag weer verder iedereen. :dag: :zon02:

:dag: goed dat iedereen het leuk heeft gehad… Mijn avond was ook geslaagd… :smiley:

Nu op zoek naar een bungalowhuisje voor Pinksteren :smiley:

Goede middag intussen … was al vroeg op vanmorgen om te werken maar bleek er personeel te lopen. Weer goed geregeld … NOT … zo komt mijn potje niet vol.

Goed te lezen dat jullie het zo gezellig hebben gehad. Een zootje ongeregeld … gaat helemaal goed komen in ADR!!!
Kokkie moeten rennen naar de wc op HC en Bloemmie ook ziek geweest vannacht, dat is minder, beterschap!!
De vlucht ban TRL ligt eruit, vreemd, nu maar hopen dat je rechtstreeks op Iamir vliegr. En … ze hebben nu zomerstop. Gelukkig nog wel wat toernooien.
En nu maar eens in de kleren voordat mijn moeder me het bed uit komt halen. Vanmiddag misschien naar de BBQ bij de ouders van …, maar weet het nog niet zeker, heb er niet zo’n zin in.

Tot straks!

:NETHERLANCyn: 30 mei t/m 1 juni Weekend Sunparks Limburgse Peel :NETHERLAN
:portugal:Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal:portugal:

Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

@Cyn
Een huisje geboekt voor het pinksterweekend. Zit je niet ver bij ons vandaan. En meteen even op de 1e plaats in het rijtje!

Marion: Ja leek ons wel ff lekker er tussen uit… :smiley:

Is ook leuk. Nu maar hopen dat het weer zo blijft he!!

zo meiden… ik heb voor vandaag wel ff genoeg zon gezien… al dat zweet… kreeg al een extra krokant laagje…

nu ff weer kibbelen en kaartjes versturen… ik hoop dat mn collega het gelukt is de hongaarse maps mee te nemen :smiley: hihi… zo komt mn collectie nog wel rond

Wij terug uit monster en…

Ik heb vakantie tot eind juni!!! :vak02::vak02::vak02:

Meteen maar gisteravond een mailtje gestuurd, dat dat me wel lekker leek!!!
Dus… jajajaja… ikke heb vakantie…

Nou heb bijgelezen, iedereen hoopjes lol gehad, Bloemmie de vaat met de tuin en de hondjes gecombineerd, Marion voor :mad: vroeg opgestaan en niet gewerkt…en Kokkie gestoken en gevangen…:chin:

Nu eens even een bakkie en even een boekkie…en de tuin

Zo, ik ook even weer naar binnen, want te lang kan nooit goed zijn voor mij. :zon02: Ha, ha.

@Beps: Nouja zeg… nu al en heb je nog plannen om weg te gaan dan? >>>

@Bloem: Druk geweest met de kaartjes. Verder alles weer onder controle?
Kokkie geen last meer gehad, dan ook vanmorgen om een uur of 6, maar dat is zijn “normale” (stoel) gang van zaken. :unibrow:

@Cynthia: Tja… je hebt altijd baas boven baas he!:vak02: Jij MOET bovenaan he? Maar weer heel leuk voor jullie hoor!!!

@Marion: Ook nog even aan wezen wippen. :dag:

Wij zo even naar de achterhoek voor de condoleance, maar wachten nog ff op smsje van dochter, want die wil met ons mee.

Laterssssssssssss :dag:

Sterkte vanaaf Roanna, zeker ook voor je dochter…
En of we weggaan: ZEKER!!! Over 17 dagen zelfs haha(moet jij gewoon 7-8 dgn langer wachten!!! hihi)

17 dagen klinkt echt al heel kort… wow

@ roanna sterkte dan vanaaf… hier alles rustig… heb verder nix meer gegeten dan ontbijt vandaag

@Bloemmie: hier ontbijt, en…hihihihi een GROOT stuk appeltaart…(zooo was die lekker…)

mmhh lekker hoor appeltaart…
ik ben klaar voor vandaag, afgewassen ( nou ja…) gestofzogen, wasje gedraaid, konijnen gedaan, gekookt… pfew… zo nog ff lekker douchen en insmeren en ik ga lekker onderuit denk ik zo

Beps,Heerlijk nu al vakantie.Dat heb je wel verdiend.

Bloem,druk geweest vandaag,huisje weer schoon.

Ik de armen rood,bij me ouders in de tuin gezeten en dat ging wel ff hard.

Wij dus langs het strand gewandeld met de hondjes…Maar me wel ingesmeerd met bescherming 30 haha!!! Niet rood, en morgen heerlijk bruin haha!!!

Smeer me nooit in in Nederland en morgen is het bij mij ook bruin

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Hihi… in het zonnetje langs het strand…, en ik verbrand al als ik naar de zon kijk…pfffff
Dus…gelukkig gesmeerd :smiley: