Alle dames en heren natuurlijk, we hebben een leuke avond gehad met elkaar.
Wij waren 23.35 weer thuis. Hubs mag vandaag uitslapen en ik heb ‘vroege dienst’.
Trl : dat is idd al vroeg in het seizoen om volgeboekt te zijn of ze hebben gewoon veel te weinig ingekocht. Maar je komt toch wel in Turkije hoor
MK : vroege dienst vandaag, maar is gelukkig lekker zonnig weertje, dat verzacht wat he. Wij vonden het ook heel gezellig gisteren en hebben ook nergens last van
Goeiemorgen,
Was ook vroeg wakker vanmorgen, hub ligt nog in coma, dus maar een bakkie cappu in mn remi. Hebben geen plannen voor vandaag, ga van de :zon02: genieten.
@Trl: Is te hopen voor je, zou vervelend zijn als je 3 uur in de bus moet met C. @Marion: Mooie bank gezien die behalve lekker zit ook lekker ligt, is ook niet onbelangrijk. Nu nog op pad voor het witgoed. J. gewonnen gister, hebben ze weer goed gedaan @Roanna: Wat zal kokkie het benauwd hebben gehad, gelukkig goed afgelopen. Wij hebben tot nu nergens last van gehad @Mk: Ga ook lekker genieten van het mooie weer vandaag:zon02: @Beps: Wandel ze
Beps : veel plezier in Monster, dat wordt een flink eindje rijden
Toos : ook al aan de cappu, hier ben ik ook nog Remy hoor
Trl : gaat best goedkomen met jouw vlucht, die was tenslotte al geboekt he
MK : misschien toch wel lekker weer om een stukje te fietsen, hier is de grond nog wel nat want heeft vannacht flink geregend, maar dat mag he af en toe een buitje voor het stof
@Raak: Vandaag geen ritje in de auto? Het is goed weer om met de kap open te rijden. Je zei dat je regelmatig bij mij in de buurt bent, als je trek hebt in een bakkie, je bent altijd welkom
Toos : dank je wel, dat is lief maar ben donderdag en vrijdag al weg geweest en gisteren ook dus denk dat ik vandaag maar in de tuin ga hangen:slywink: J. is inmiddels ook alweer beneden en aan de cappu
Pff… wat zijn jullie allemaal al aktief zeg op jullie vrije dag. Nou, ik ook in mijn remi aan de koffie hoor, want kokkie alweer vroeg op pad om de stelen te steken. Enneh…en niet geheel onbelangrijk… zijn loonzakje weer gevuld mee te krijgen vandaag. Ha , ha.
Hij heeft verder ook geen last meer gehad hoor en ik helemaal niet, dus zal wel een kwestie van ff weer wennen geweest moeten zijn, want hij had heerlijk gegeten zei hij. Vooral die vis.
@TRL: Ik weet het niet zeker hoor… maar volgens mij vinden die ouders van Beps het best tof bent ons. Althans die indruk heb ik gekregen en heb het ze ook nog gevraagd en ze zeiden, dat het best goed gaat komen daar.
Ikke zo dadelijk ff de boel hier strak trekken en dan lekker naar buiten de krantjes lezen, want daar is gister ook niks van gekomen. Vanavond even naar de condoleance, hebben we dat ook maar weer gehad.
Nou, als jullie toch gaan rijden… de aspergeboer is de hele zondag open hoor. Krijg je ze vers gestoken van het land. Ha, ha. Enneh… de Veluwe is toch zo mooi he!!! :zon02:
@Marion: Even weer een chapeau voor J. en zijn cluppie. Geweldig gedaan! De complimenten. Nu jij nog even voor je huishoudelijke dingetjes. De bank al “bijna” goed, dus… la ma komen dat huisje. :kus:
Jullie hebben allemaal groot gelijk .Lekker genieten en niet al te druk maken vandaag.
Iedereen in ieder geval een hele fijne :zon02: zondag en gewenst.
@Toos: Nog ff een paar uurtjes extra werken :lol: , heb je zo je eigen zwembad verdiend. Ze zijn nu toch aan het graven in je tuin, dus doe ff zo’n lekker badje erin.
@TRL: Ouders hebben genoten, merkten wel dat we elkaar goed kennen, maar vonden het een leuk groepje ongeregeld!! (ze zeggen wel dat ze morgen om gaan boeken…maar… dat zeggen ze met zo een lol op t gezicht…:lol:)
Hi meiden, nou wij ook al weer fris en fruitig wakker hoor, moesten gisteren nog naar het feest bij de buren, dus ben ik hier niet meer langs geweest. Was reuze gezellig, ja dat wordt wel wat in ADR ook met de mannen…zooitje ongeregeld dus.
Vandaag hier even naar de paarden kijken en voor de rest zien we wel.
Kokkie bijna een {ongelukje}gelukkig alles goed gegaan.
Beps naar Monster dus je zit bij ons om de hoek.
Toos parkeert haar stoel op het privestrand
Raak blijft een dagje thuis
Marion op banken jacht geweest en nu nadenken of ze hem neemt
Tlr. dat is mooi balen zeg, dat ze de vluchten niet meer hebben, wordt dus nog spannend voordat je je tickets krijgt. We duimen dat je toch op Izmir vliegt.
Bloemmie overvol nog van gisteren
en iedereen weer veilig thuis…zo ik ga wat doen, weet alleen nog niet wat.
Ik meld me weer