Nee ik dacht alleen…ben ik nu abuis ofzo hihi!!! DDD tenslotte…
ik zit nog in het zonnetje, moet nog showeren en oorlogskleurtjes op doen hoor en J. is de schapjes aan het halen. 16.30 zijn wij er ook:dag:weet alleen nog niet waar:mad:
@Raak waar we daar achterin die cappu gedronken hebben die ‘zuur’ was… daar
Heette dat niet Carre? Of ben ik nou de weg kwijt? Waar we de laatste paar keren hadden gezeten, waar je een trapje op moet, om ff rustig te kunnen zitten.
Niet die eerste tent, waar we in het begin de choco dronken toch?. Die niet toch? Even verder op links toch? Nou ik ga gewoon op het gekakel af, dan zit ik altijd goed! :unibrow:
Kokkie is inmiddels al aan het douchen, dus… >>>
Roanna: ja daar was inderdaad de cappu zuur…
Is met dat trapje inderdaad van de vorige keer…
Ja dat is het…
Nou meiden, hier gaan we poedelen(douchen ed…)
Tot straks
Ok we zijn schoon, oorlogskleuren ed… Ouders zijn gearriveerd, dus …
We gaan ook zo…
Tot laterssss
Nogmaals: have fun!!! :dag: :dag: :dag:
@Cyn
Gefeliciteerd met je broer en een fijne avond. Beetje laat maar ik was ook pas later thuis.
@Meeters
En … hoe staat het met het lijflied? Zitten de danspasjes van oma Carla er inmiddels al in? Was het eten weer zo goed als de vorige keer? De cappu nog steeds zuur?
Mijn dagje vandaag. Eerst gewerkt en daarna naar het veld. Ze hebben weer gewonnen met 4-0 en zijn als 2e geeindigd in de competitie. Mooi resultaat!!!
Daarna op pad voor de bank en ik heb hem gevonden denk ik. Een strak model van donkerbruin leer, en hij zit en ligt heerlijk. Ze hebben in ieder geval de gegevens genoteerd en ik heb bedenktijd tot volgende week zaterdag. Volgende week een rondje voor koelkast, wasmachine en dat soort spul en eens kijken wat ik daarvoor kwijt ben. Moet wel binnen mijn budget blijven he.
We waren laat terug, J opgepikt thuis en zijn met zijn drietjes een durum doner gaan eten. Bakkie cappu bij N en nu lekker lui op bed met de klepdoos.
Zo wij zijn er weer… wat een heerlijke middag weer…Lekker bijgekletst, de heren elkaar ontmoet, en ach ik denk maar zo dat we een hoop lol gaan hebben :vak01::vak02:
Nee (gelukkig) geen lijflied(moet er niet aan denken) Oma Carla zien we in ADR voor het eerst, dit was echt van ‘ons’ ploegje om de mannen te ontmoeten… EN EN EN …IK WIL GEEN DANSPASJES ![]()
:lol:
Trusten all
(het was echt gezellig weer…raar dat we elkaar nu in ons geliefde Turkije gaan zien…echt raar!!)
Hi ik ben ook weer thuis van een heeeeel gezellige middag en avond. Dat gaat daar in ADR helemaal goedkomen hoor. Enne die danspasjes vergeten we maar
Marion : goed hoor J.weer gewonnen en hoog geeindigd in de competitie.
Fijn dat je mooie bank ook nog lekker zit en ligt, is toch niet onbelangrijk he.
Nog ff bakkie gedaan bij N, daar alles een beetje ok?Hoop het wel voor haar. Suc6 bij het shoppen van het witgoed volgende week
ellow ladies
ik ook weer thuis (net… maar dan ook net op tijd) beetje regen onderweg
bijgelezen, weinig significants bijgelezen…
truste zou ik zeggen ofzo… of… ppff zit een beetje vol
tot morgen
Hier iedereen ook ‘overvol’ dus we gaan maar slapen
Tot morgen
Welterusten all, :slapen: lekker en tot morgen :kus:
Wij zijn ook weer thuis. Vonden het supergezellig enne gaat leuk worden daar in ADR. Hebben er nog meer zin in dan we al hadden. Ik heb meer dan genoeg gegeten, ga zo mn zopi nemen en naar mn mandje toe
Slaap lekker en tot morgen:kus::dag:
Zo, wij ook weer thuis. ( Al eventjes hoor) en ook ik wil iedereen weer bedanken voor het gezellige middagje en avond. Ook kokkie heeft zich goed vermaakt, al had hij al wel bijna in de broek geshit op HC. Gauw daar naar een toilet en toen ging het weer tot aan thuis. Hi, hi, weet hij ook eens wat dat is.
Iedereen weltrusten en tot morgen weer.
:kus: :dag: :slapen:
@ roanna, arme kokkie… ik zat gelukkig in de auto maar eenmaal hier in de straat… pppff dan is de rit naar huis toch wel lang he?
@ toos en raak, slaap lekker
ik ga ook het licht uitdoen hier… morgen weer hondjes uitlaten…
Goedemorgen all,
wow ben ik nog de eerste op deze zonnige dag ?
Ik ben al klaar om lekker in de tuin te gaan ontbijten hoor. Iedereen een heel fijne dag
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal![]()
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar