Hub is nog een uurtje of zo in de tuin bezig en dan gaan we richting utrecht
@Roanna: Dat had ik dus ook gister, 10 wachtenden voor me, 15 cent per minuut. Daarom naar het reisburo gebeld en zij regelen de rest… als t goed is
Toos: jullie bellen zeker het 0900 nr?
Ja, dat is het nummer wat op de site staat
Neckermann Reizen 0900 555 0555 l 023 513 5555
www.achter0900nr.nl
Deze site gebruik ik heel veel om nummers op te zoeken ![]()
Zag dat ze helemaal geen vluchten meer van S*n Express erbij hebben staan,nou maandag maar eens bellen dan.
Cyn,broer 29 dus volgend jaar een groot feest hahaha
@Cyn: dank je wel voor de tip. Als t nodig is kan ik zelf even bellen
@Trl: Zou er zeker een telefoontje aan wagen. Jou tickets zullen er toch ook haast wel zijn
Oh Toos… jij weet dus al waar je heen gaat?
Daar moet ik dan ook zijn. Nou, neem de TAmTam wel mee.
Latersssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
>>> >>> >>> >>> >>> >>> >>>
@Roanna: Jaaaaa, ga shoppen op hoog catharijnen. Zend wel een rooksignaal als we daar zijn. Zwarte rook… we bennen er nog niet, witte rook… gearriveerd
Nee, die heb ik niet gebelt. Ik heb een “normaal” nummer gebelt, maar dan nog.
Probeer het doordeweeks wel een keer en anders zie ik het wel. Hier zeiden ze ook niet hoeveel wachten er nog voor je waren, maar de wachttijd in minuten. In mijn geval dan 20 minuten à gewone tarief.
Zal je zien dat we o Bodrum moeten vliegen,dat ze die vluchten eruit hebben gegooid ofzo,dat hoop ik niet,moeten we 2.5 uur in de bus…Maar zal maandag wel horen.
@TRL: Zijn ze nu niet open dan?
TRL: hoezo kan je de vlucht niet zien dan? Misschien is de vlucht vol???
Ben er van tussen, wat eten en dan in de auto. Tot straks en anders een fijne dag/avond:dag:
Wij verzamelen toch om 16.30??? Of ben ik nu gek geworden :retard:???
Tot laterssssssssssssssssssss
@TRL: Als je nu wilt boeken op die site en je wilt met Onur, staat bij Kusa wel vliegen op Bodrum met de tijden erbij. Heb net ff gekeken.
Cyn,ook bij andere data staan de vluchten van s*n express er niet meer bij.Maar heb ze net ff gemaild,meestal krijg ik wel snel antwoordt van ze.Dus afwachten.
Roanna,sorry had het verkeerd neergezet wij vliegen met s*nexpress,omdat die de enige was die heen en terug op en van Izmir vloog.
Beps,niet te laat komen he…
@Beps: Zekers Beps… al zal misschien niet iedereen om die tijd daar kunnen zijn… We kiep in tuts. Dus begin gerust alvast.