TTT 121: We zijn straks allemaal weg: Tot ziens in ADR

Lust geen raki, maarre als jij er een wil schenk ik het voor je in hoor

@Roanna: Hub rijdt naar utrecht enne ben wel weer helder tegen die tijd

Ik ga toch zachtjes aan mn mandje opzoeken, zou zeggen slaap lekker en tot morgen:slapen::kus::dag:

Of een Ron Miel he Toos? Zal er ook wel ingaan, dacht ik zo.

Zat net ff een filmpje te kijken van onze zoon. Die was weer ergens op tv geweest ofzo en dan wordt ik daar weer op attent gemaakt, dus moest ff kieken op hun website.

Maargoed dames, ik ga er vandoor, want ik moet morgen wel fris en fruitig zijn. Ben nog niet naar de kapper geweest, maar dat zal en mag de pret niet drukken. Hi, hi.

Weltrusten all. Ga nu even B en K verder kijken in bed. :dag:

Trusteeeeeeeeee :kus:All.

@toos: slaap lekker, veel plezier morgen!

Ik ga ook naar bedje toe zo nog heel even bellen met R en dan lekker slapen, alllemaal heel veel plezier morgen en tot volgende week

denk dat iedereen al naar zijn bedje is.turkije slaapt ook al dus ik ga er ook maar van tussen, ben ook niet naar de kapper geweest hoor:o tot morgen alllllllll:dag:

Ik ben verslapen … sh*t. Maar voordat ik aan het werk ga …

**VEEL PLEZIER **
IN UTRECHT MEIDEN!!!

:portugal:Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal:portugal:

Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Adr-ers veel plezier in Utrecht,mooi weer dus misschien een terrasje aan de gracht voor het eten.

Viva,misschien bevalt Adr wel zo goed dat je in september ook weer gaat.

Linda,3 maanden alweer,gaat R ook mee naar Adr?

Marion,weer aan het werk.

Toos,in love met je autootje.

Cyn,gefeliciteerd met je broer.

Onze vlucht staat er bij de reisorganisatie niet meer bij :tssk:,vreemd alleen trnsvia en On*r maar die vliegen op bodrum,had juist degene gekozen die op Izmir vliegt.

Fijne dag allemaal

Goodmorning…
We zijn er weer, sluit me aan bij de nodige samenvattingen die ik de reveu heb zien passeren…(pfff wat een hoop moeilijke woorden op de vroege ochtend :retard:)
Net wakker, Bloemmie ook al, 1ste cappu al op…

Zo maar eens ontbijten, maar niet teveel, moeten nog heerlijk uit eten vanavond. Gezellig in Utrecht met een hoop vriendinnetjes en hun echtgenoten. Leuk iedereen te ontmoeten.

Tot vanmiddag zij die we gaan meeten, tot laterssss(of morgen) zij die lekker niet mee gaan hahahaha!!! :hihi:

Goeiemorgen!

Meiden: have fun!!! En neem een foto van me mee… ben ik er toch nog een beetje bij :wink:

Trl: thanks!

Goedemorgen ladies.

@Cynthia: Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je grote broer.

Inderdaad best jammer, dat je er vandaag niet bij kunt zijn, maargoed, jij hebt even andere prioriteiten en die zijn ook best belangrijk. We zullen uiteraard aan je denken en over je … ehhh… praten. Ha, ha. Jij ook veel plezier vanavond hoor! :zon02:

Zo ladies, iedereen al zo’n bietje op mag ik hopen? Ikke al wel en heb zelfs al het een en ander gedaan hier thuis. Zit nu even aan mijn 2e bakkie in dan ff de douche in , wachten op kokkie en dan gaan we jullie met aanhang vanmiddag zien.

Weet even niet meer waar en met wie, maar ik sms wel ff naar deze of gene.

Laterssssss :dag: en voor al de anderen… jullie natuurlijk ook een hele fijne en :zon02: dag gewenst.

:vak01: :vak01: >>>

Roanna: dankje!! Hij wordt een oud bokkie haha… is al 29 :wink: :dag:

Goedemorgen meiden.

Hier de boel strak, nog ff langs het wc…moet naar het reisbureau…TICKETS ZIJN BINNEN!!!.. Dus die haal ik maar ff op. Voordat we naar Utrecht vertrekken.
Marion werkse…wel verslapen maar toch nog hier langs gewaaid.
Linda ook aan het werk
Tlr…vreemd vlucht niet meer te zien, zou even bellen als ik jou was.

De rest…TOT STRAKKIES!!!

Mogge, kan nog net, ik zit al ff in het zonnetje, genieten !!
Trl : kleine C weer helemaal ok nu ? zou toch vlucht checken
Roanna : zo al op weg
Viva : tickets binnen, dat wordt nr. 1
Beps en Bloem : alvast een leuke dag
Marion : oeps, zomaar verslapen, naja moet kunnen een keertje he, werkse
Cyn : we zetten je foto levensgroot op een stoel haha, proficiat met je broer en een heel fijne avond. voor nu : werkse
Heb ook gemist waar geborreld word maar zal wel ff sms sturen
Tot strakjes :dag:

@Raak: Ik al op weg? Welnee… kokkie is nog eens niet thuis. Moeten dan nog broodje eten en dan… :dag:

Maar als die thuis komt… yehhh… wij zijn snel hoor! >>>

O helemaal vergeten…Cynnie gefeliciteerd met je broer…29 jaar mooie leeftijd

Oj ja… ik had vanmorgen ook nog even naar Neckerding gebelt om de eventuele tijden te vragen. Nadat ik eerst door een heel menu was… was de wacht tijd 20 minuten. Nou… daoggggg… dan zie ik het vanzelf wel.

Zo, ik al gedoucht, nu nog even mooi maken, lunchen en dan kan die… denk ik. ( Bijna)

>>>

Goeiemiddag,
@Cyn: Gefeliciteerd met je broer, jammer dat je er niet bij bent. Maar we denken wel aan je hoor. Werk ze vandaag en een fijne avond. Het is lekker weer, straks naar utrecht ,eerst wat shoppen, terrasje pakken en verder zien we wel. Heb er in ieder geval zin an.
Voor de niet ADR’ers een hele fijne dag en avond en de rest tot strakkies!!