En morgen verder kleuren Beps,wordt nog mooi weer dus geniet ervan,heb je een ondergrondje voor Turkije
Ohhh ja… heb zo een zin in het ‘nietsen’ … boekje… parasolletje…tuinstoeltje…
Al besloten dat we morgen maar eens gaan BBQ-en…nog niet gedaan dit jaar…
En ik net ge-BBQ-d. Heerlijk was het in de zon, en nee … niet verbrand, verbrand eigelijk zelden. Niet veel op maar zit bomvol. Heb alleen maar vreselijk dorst.
En nu even cappu maken want N komt even voor een bakkie. Zie jullie vanavond nog wel!
Beps : goed zo, al vakantie tot eind juni en morgen wordt het zomaar 30 graden dus prima voor de bbc zou ik zo zeggen
Trl : rode armen en niet smeren ? kijk je wel uit meisje, ook voor kleine C. was echt wel fel zonnetje vandaag
Bloem : afgewassen??opgeruimd , alles weer spic en span en nu heerlijk relaxed geshowered en ingesmeerd op de bank.voorbereiden op de nieuwe werkweek
Roanna : heel veel sterkte alweer vanavond he, hoop dat het hierna weer even ophoudt voor jullie
Marion : voor jan met de korte achternaam vandaag naar het werk gegaan, dat is niet grappig he
Cyn : met pinksteren een weekendje weg geboekt, groot gelijk en de belg zegt dat het heerlijk weer wordt !!! 23 graden en veel zon.laten we hopen dat die weerman gelijk heeft he
Marion,groeten een N.
Raak,wordt altijd eerst rood,maar na een nachtje slapen is het vaak weer weg,heb wel sproeten,maar geen hele lichte huid eronder.C niet in de zon geweest en wel ingesmeerd natuurlijk
Cyn,lekker met pinksteren er tussen uit.
Goedeavond,
Vandaag lekker op ons privestrand gezeten, in slaap gevallen en zie eruit als een zontomaatje. Rood dus. zal morgen vast bruin zijn, alvast een ondergrondje voor… uhh waarvoor eigenlijk
O ja hebben vandaag onze turkse traditie in ere hersteld, 5 uur cocktailtime
@Roanna: Sterkte vanavond voor jullie allemaal
@Beps: Al vakantie, bofkont. Je hebt het verdiend hoor, ga er maar vast van genieten
@Marion: Gebarbeknoeid en vanmorgen voor jan doedel aan het werk. Straks een bakkie met N., doe je haar de groeten?
@Bloem: Nu in de ruststand en met de kaarten bezig
@Raak: Ook rustig aan gedaan vandaag? Beetje bijgekleurd? Je had nog een ondergrondje
Enne toen was ik het kwijt, ga zo een bakkie doen met hub
@Toos: Ohhh nu al cocktailtime… ach kan ik ook al instellen nu…hoef toch niet te werken :hihi:
Goedenavond…nou hier ook in het zonnetje geweest bij de paarden, waren om 4 uur weer thuis, geen zin om te koken dus de chinees maar laten komen.
Dit weekend dus internationaal gegeten, vrijdag pizza, zaterdag turks, zondag chinees…Zo kan ik even de wereld rond in 3 dagen.
Nee niet gesmeerd, ik smeer alleen maar in turkije en dan nog alleen maar de eerste 3 of 4 dagen daarna hoef ik niet meer te smeren ik wordt indianenrood en de volgende dag bruin.
Toos ook in tomatenkleuren en heeft coctailuurtje weer ingesteld
Beps lekker vakantie…dat klinkt niet verkeerd he
Cynnie mij van de 1e plaats verdreven met een weekendje weg…nou het is je gegunt hoor.
Marion voor niets vroeg het bed uit, maar nu aan de koffie met N.
Bloem stuur me een mailtje met een voorbeeldje wat je wil hebben, hoeveel ect. uit Portugal. Ook al lig je uitgebreid op de bank.
Tlr. rode armen en lekker bbqen
Raak vandaag de hele dag in huis geweest?
Roanna weer naar de condoleance geweest bah vervelend allemaal.
Toos : als een tomaatje?
ikke ook heerlijk in het zonnetje en weer aardig gekleurd maar vanmiddag werd het te warm en zijn we ff klein stukje gaan rijden en terrasje gedaan en iets gegeten
Trl : als je maar niet door verbrand want dat is niet goed he
Viva : lekker al 3 dagen internationaal gegeten, nou wordt nog wel internationaler hoor:vak02: ook een beetje kreeftenkleurtje en daarna bruin.Jij zag anders al flink gekleurd hoor.wij idd lekker rustig daagje gehad
Zo ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond, en alvast welterusten…
ik ga stoppen voor vandaag, klepdoos moet weer aan de prik.
Ik meld me morgen weer vanaf kantoor.
Viva : fijne avond nog,:slapen: lekker en zie je morgen weer op kantoor:dag:
@ viva, ik stuur het morgen ff duur, info staat op mn usb stick en die zit nog op t werk in de pc.
@ rood/verbranden/smeren…
dames dames… jullie weten toch wel dat ookal word je wel of niet rood en daarna bruin… je smeert om je huid gezond te houden!!! ooit gehoord van iets als huidkanker?? ik smeer zelf ook niet met een hele hoge factor, maar wel vaak en ook ik verbrand desondanks wel eens maar helemaal onbeschermd in de zon :tssk: heel erg slecht voor je huid en je gezondheid…
verder ga ik nog ff rondkieken en dan zo naar bedje toe. weinig (nacht) rust gehad vannacht
Roanna : alweer thuis meisje? was het een beetje meegevallen?
Goedenavond luitjes.
Zo, wij weer terug en was mooi, voor zover je dat kan zeggen. Ze lag erbij zoals ze echt is, in haar geval… mooi dus. Weer vele bekenden gezien en weer hele verhalen van deze en gene gehoord, dus ben ook daarmee weer helemaal bij.
Jullie allemaal genoten dus van het :zon02:. Ik ook. Enneh Bloem… je hebt echt helemaal gelijk. Dat zegt mijn huidarts ook steeds tegen mij en raad eens… vooral mijn linkerkant is nu behoorlijk rood en inderdaad ook overmorgen bruin, maar het mag eigenlijk niet zo. Had het zelf niet zo in de gaten en zag het nu net in de auto pas. Ga er toch echt beter opletten en zeker insmeren.
@Raak: Ja hoor. Het is gelukkig heel erg meegevallen. Ik heb er altijd wat meer moeite mee, als ze wat jonger zijn, maar dit… och 83 jaar en zo’n mooie dood eigenlijk. Practisch nooit erg ziekelijk geweest, maargoed als het dan toch je moeder is, is het natuurlijk wel heel verdrietig voor mijn nicht en neef en aanhang, omdat het zo plots is gegaan.
@ roanna, ja 83 is een mooie leeftijd om te gaan en tis maar goed dat er zoveel mensen nog verdriet hebben om het verlies… dat geeft aan dat er van haar gehouden wordt.
ik ga slapen, tot morgen :dag:
@Bloem: Precies.
Weltrusten, slaap lekker en tot morgen weer. :dag: :kus: Hopenlijk wat meer nachtrust. :slapen:
Ook ikke naar bed. Morgen met een vriendin mee haar kat laten inslapen… ze is er wel stuk van…
Meld me morgenochtend wel weer
@Beps: He bah, wat naar dan ook. Nou, jullie ook sterkte daarmee gewenst.
Ik ook maar eens op tijd erin. Twas gister ook al laat, want we waren uit eten geweest met een groep ( hele leuke) mensen.
Ik vertelde het vanavond nog aan een oude vriendin van me en ze zei ook van… jeetje, wat uniek zo.
Maargoed ladies… sleep well en tot marden, zeggen ze hier. :slapen:
:dag: Ik dan nog 24 dagen. >>>
Hey Toos… ben jij er ook nog? :dag: :dag: