ellow ladies…
ziekenhuis was dicht, dokter ook… moest nog naar T. om boodschappie daar te doen… :retard: ben helemaal tuureluurs van al dat rondrijden, hardstikke druk op de weg met allemaal van die slome duikelaars… grgrg
maar goed…
@ marion gezellige mensen dus… lijkt me ook wel raar voor hen, zij weten ook nooit precies wat ze over de vloer krijgen
@Bloemmie: Hoorde van de monteurs dat het verder lekker rustig was op de weg…haha behalve bij jullie dus hihiihihihi!!! Sund van je tijd weer, dat ze dan dicht zijn, niet waar…
Zo huis bijna aan kant…Hubbie was al druk, ik nog een stukje meegeholpen. Moet straks weer naar t dorp voor de kaartjes(en meteen maar wat schapjes…)
Zo … ik heb de boodschappen ook binnen. Nu de vetpan maar aan want moet vanavond hier aan de slag, ff beunen, de pot moet vol he! Morgen wil ik op pad voor het bankstel, heb een mooie gezien met ook nog een mooie prijs. Zit ie lekker dan maar meteen bestellen. Heb mijn andere meubels ook in die zaak gekocht en toen kon je je meubels daar op laten slaan als je ze nog niet kwijt kon. Hopen maar dat dat nu nog zo is.
@Bloem
Geen prikkies gehad omdat de toko gesloten was. Nu bij Beps. Veel plezier vanavond meiden!!
@Cyn
Wil naar buiten, de zon in, gelijk heb je want ik vond het binnen zo benauwd.
@MK
Zekers goed voor de calorien … fietsen met bepakking.
@Marion: Gelijk heb je. Vooral ook nog als die eens lekker zit. Hopenlijk kunnen ze het nog voor je opslaan. Zou nie gek zijn dan he!
Wij ook de schapjes binnen, maar hoefde niet zoveel te halen, want hoef morgen niet te koken, geloof ik. :o Voor zondag zien we wel weer.
We waren dus even naar die meimarkt geweest hier op het WC, maar vond het niks. Helemaal geen leuke dingen. Allemaal plantjes voor de tuin, ik geloof wel 8 kraampjes met van die byoux, zelfgemaakte kaarten enz. Die (stoom)pan deed wel leuk aan tijdens de demonstratie, maar vond 'm te hoog. Zou niet weten, waar ik die dan weer moet neerzetten.
Hebben teruggaande maar grote loempia’s voor ons beide meegenomen naar huis.
Marion op jacht naar een bankstel, en heeft een lieve oude man om voor te zorgen
Roanna vind de pan te hoog en weet niet waar ze hem laten moet
Bloem richting Ldorp
Beps in afwachting van visite
Een vaag bericht van een appeltje
Toos niet gespot
Linda niet gezien
Raak vanochtend ook nog langs geweest in belgie
Mk een zware fietstocht gehad
Tlr…C. gelukkig weer wat beter
en toen wist ik het niet meer.
Wij vandaag even wat boodschapjes gehaald, lekker in de tuin gezeten in het zonnetje
net bbq gegeten en nu even de toko weer wat opruimen en morgenochtend de boel strak trekken…en dan een klein uurtje rijden.
Halloooooo,
Klopt hoor, was ook nog niet langs geweest vandaag. Vanmorgen wezen darten, toen naar de fysio, vanmiddag even naar z. en naar de kapper. Wil er wel strak uitzien van het weekend.
Mooie update gegeven door Viva, sluit me er gemakshalve maar bij aan. Mysterieus bezoek van een zoete appel, lekker interessant.
Vanmorgen even naar het reisburo gebeld over de vluchttijden. Wij zijn ook ingedeeld bij pegasus, maar ze zou volgende week nog bellen naar neckerdans of dat zo blijft. Vluchttijden van tronsovia zijn wat beter dus aangegeven dat daar mijn voorkeur naar uitgaat. Zou ze doorgeven, dus afwachten