TTT 121: We zijn straks allemaal weg: Tot ziens in ADR

@Linda::dag:, autootje bevalt prima:wub:

Goh, iedereen weet al zo’n beetje hoe en met wie die gaat vliegen. Zal morgen ook eens bellen naar Neckerding.

@Linda: Meid toch. Da’s al best lang dan. Geweldig. :wub:

Viva en MK : mooie updates
Linda : al weer 3 maanden, wat gaat de tijd snel he
Toos : naar de kapper geweest en reisbureau gebeld, hoop de je de goede tijden vlucht krijgt hoor
Viva : morgen nog ff de boel rechttrekken en dan uurtje rijden, hebbie afsprakie dan ?
MK : see you soon too

@Toos: Moet jij ook weg dan van het weekend, omdat je naar de kapper bent geweest? :ninja:

Jac en ik vliegen met pegasus kan iemand daar mer over vertellen qua service, eten aan boord etc.

@Linda: De vliegtuigen voor zover ik weet, zijn prima en de service ook. Het eten en drinken kun/moet je net als bij Transav** kopen. Ik ben vorig jaar met ze naar Bordum gevlogen… werkelijk niets mis mee.

Ja, ga morgen even shoppen, denk in utrecht en daarna ergens een happie eten, zijn tenslotte een eind van huis:wereld:

@Raak: Ook weer lekker ( nouja) thuis meid? :dag: Jij ook nog weg van het weekend of nu maar eens lekker thuis?

@Toos: Oh zo ja. Hebben ze daar waar jullie heen gaan dan, een beetje leuke winkels ?

En ja, als je te ver van huis bent, ga je niet meer koken. :retard:

@Allemaal: heel veel plezier morgen in Utrecht

Heb geen idee of ze een beetje leuke winkels hebben, zal toch wel. Nemen daar wel ergens een maccie of zo;)

maar ja als jullie terug zijn uit adr hebben jac en ik het nog tegoed haha

@Linda: Nouja, wie weet gaan wij dan ook wel weer. Weet je maar nooit! >>>

@Toos: Oh , jullie gaan naar Utrecht? Heb je ook zo’n groot overdekt winkelcentrum. Weet even niet mee hoe dat heet. Ja, daar heb je vast wel een Mac of een BK. :paranoid:

Roanna : nee hoor blijf nu verder lekker thuis in de tuin hangen het weekend. Heb alleen geloof ik morgen nog een afspraakje, moet ff in de agenda kijken
Linda : misschien gaan wij dan ook wel weer haha
Toos : morgen lekker shoppen, heb je iets nodig dan, ga je op vakantie of zo ?

Hoe mer ziel hoe meer vreugd, lijkt me leuk als jullie dan weer gaan

Goh Toos ook al naar Utrecht, we gaan catharijntje onveilig maken…Best leuke winkels daar, dus wij wilden ook die kant op…

Linda gefeliciteerd hoor al 3 maanden in love, het is je gegunt hoor meis. Nee in september ga ik niet naar ADR, wel in augustus die kant weer op maar dan zit ik in het buurdorp.

zit muziek te downloaden, weet toch echt niet meer hoe die leuke turkse zanger heet, die had verleden jaar zo’n goed nummer, ben hem kwijt.

@Viva: Niet terug te vinden op subforum Turkse muziek?

@Viva: Ik heb geen bal verstand van turkse zangers, dus kan je niet helpen. Jij ook al naar utrecht, gezellig. Wie weet komen we elkaar nog tegen daarzo
@Raak: Ze geven moor weer op hoorde ik enne zoek nog een bikini. Op vakantie?? Zou zomaar kunnen. heb een afspraak in juni, weet alleen niet waarheen en met wie. Ohhh ik weet het alweer, ben jarig in juni

Roanna : wij hadden dezelfde gedachte he
Viva : bedoel je de Nederlandse Turk Ozan ?