TTT 121: We zijn straks allemaal weg: Tot ziens in ADR

@TRL: Tja, vreemd hoor. Maarja, zit me miss weer druk te maken om niks.

Had ik ook last van…

Wat een rust hier…

Bij mij logt ie ook uit… Vaag!!!

Ik nu met Y op msn… eens kijken of ik eruit krijg waarom hij daar gaat werken… en waar het nou is… haha

Gezellig Cyn,succes.

Beps,stil op het werk?

@TRL: nu wel… daarstraks wel een beetje druk, maar we zien wel. Ik ga iig op tijd naar huis!

Ja Beps… waar stil?

D,r komt me trouwens een donkere lucht opzetten hier.

Ja Cynthia… even lekker uithoren. Toe dan. :vak02:

Pfffffffffffff…het regent al en beetje onweer. He bah…

Nou ik weet het al… :smiley: Haha is zo makkelijk bij hem… Zijn broertje werkt in dat hotel en daarom gaat hij daar ook werken… Het ligt dus inderdaad wel bij Torba… hij d8 zelfs dat hij dat geschreven had… :D:D:D:D :thumbsup: weten we dat ook weer :smiley:

Roanna,hier net de bui gehad,maar nu weer een zwak zonnetje.

Beps,gelijk heb je.

Cyn,ook weer wat wijzer.Niet moeilijk om niet te zeggen dat je die kant opgaat?

Zo meiden, ik ga om 13 uur naar huis hah!!!
Dus meld me weer thuis

Doeggie!!!

Beps: wel thuis!! :dag:
Trl: ja en nee… Aan de ene kant wil ik het hem niet zeggen… maar aan de andere kant denk ik waarom zou ik liegen… Maar ja… Ik laat het maar even zo…

Beps,wel thuis.

Cyn,ja wie weet krijgt hij dan weer een beetje hoop…Je kan altijd zeggen dat je last minute geboekt hebt…

Toch niet naar Gouda vanmiddag,me oma is er niet andere keer dan maar

Have a break, have a …
De morgen is voorbij gevlogen, was bij een schat van een man van in de 90 jaar. Moest meteen aan kokkie denken omdat hij indisch was. En volgende week mag ik zelfs 2x naar hem toe.

@MK
Nog gefietst gisteren?

@Roanna
Naar de braderie vanmiddag en nieuwsgierig naar de stoompan (voor kokkie)

@Raak
Weer langzaamaan op huis aan.

@Cyn
Oeps … komt Y wel erg dichtbij te werken. Dubbel lijkt me, wil ik hem wel zien of liever toch niet.
Jeetje je collega heeft wel heel veel pech. Is ze eindelijk op de plaats van bestemming zit ze weer zonder koffers.

@Bloem
Te laat op, dan maar na de lunch voor de spuiten, of kan dat niet?

@mystery guest
Wazige post van sweet apple.

@marion
Ja wel gefietst, maar eerst alles tegenwind en er stond bij ons een behoorlijke wind. En met zo’n 40 kilo extra aan m’n fiets was dat best zwaar. Ik was helemaal op toen we weer thuis waren. Goed voor de verbranding zullen we maar zeggen.
Nu een rondje wandelen…

TRL: en anders: SURPRISE!!! :smiley:

Zo thuis…
nu eens lekker…ehhh zonnebankje, lekker nietsen, tukkie…zo lekker een surprise vrij middagje…

:lol::lol::lol:

En ik vind al dat ik zo’n “oude” man heb! :redface: Maar 90? Ha, ha.

Hihi… ach hij is in ADR zeker de oudste niet haha