TTT 120....en we gaan maar door

Goeiemorgen! :dag:

Roanna: jeetje dat is ook wat… Sterkte vandaag en de komende dagen :kus:
Beps: een paar avondjes lachen… Lekker hoor! :smiley:
Bloem: Nee kan niet, hebben nu geen stagiaire… dus wordt alleen zitten… gelukkig komt mijn collega’s vader wel 2x per week… heb ik nog een beetje aanspraak haha…

Nou verder weet ik het weer ff niet… Vandaag dus te werk… En morgen lekker vrij, vrijdag & zaterdag werken en zaterdag-avond verjaardag van mijn broer (helaas) En zondag ga ik HELEMAAL NIKS doen haha… :smiley:

Nou tot later!

:dag:

Roanna gecondoleerd meis…jeetje wat een berichten toch allemaal.

Marion ik zie hem verschijnen…

Nou meiden laten we nu nog even 5 min doorkleppen, hebben we weer een nieuw deel hahahaha!!!

@Cyn sterkte en mail…(hihi, msn niet aan dus)

en zaterdag-avond verjaardag van mijn broer (helaas)

Als je om 22.00 uur binnen stapt is toch vroeg genoeg.:evil:

Beps moet lukken toch die paar berichtjes, misschien schiet jou landingsgestel er dan wel uit!!!

Nee joh… dan is de helft al dronken… :wink:

Dan komt er een nieuw deeltje, en dat is dan denk ik de een na laatste voordat hier de zomerstop in gaat.

Ach…dan neem je er 5 in een half uur, en ben je gelijk net de anderen helemaal kachel:biggrin: maar heb je daarvoor wel gezellig zitten kwebbelen.:wub:

Ahhh hebben we een zomerstop…nee hoor, wel een stapje langzamer…(maar ik kom nog wel langs hoor, als ik in de avond op mn kamertje zit, na het douchen ed…

dat denk ik ook haha

Ik moet zaterdagavond al we terug komen in den haag ook nog naar een feestje toe. Dus vind ik 22.00 uur een mooie tijd om daar aan te komen.

En een paar uur geslapen voor je om 22 uur binnenvalt :lol:

Beps tussen het zwemmen en het diner in denk ik dan zo…of heb ik het mis

Ja helemaal mis, tussen het zonnen/zwemmen/cocktails en het diner door haha(;))

Hoe noemen we het volgende deeltje…Beps bedenk wat…een pakkende tekst ofzo.

Gaat echt niet lukken… Utrecht is 1.5uur (ofzo) treinen… Moet werken tot 17.00 uur… Dus zie ik niet gemaakt :wink:

Ttt 121: We zijn zo allemaal weg!!!

Niet na de coctails Beps, dat wordt niets…staat er hier abracadabra…

ja dat is een mooie, maak jij hem aan Beps

TTT:121: Tot ziens in ADR???