TTT 120....en we gaan maar door

Marion vandaag weer aan de arbeid, ach ja dat peukie he…

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_slap.gif

maar ja het is zo lekker.

Meiden: Kijk een objectief naar ‘t peukkie’… wat is er lekker aan…???
(en dit vond ik al toen ik nog ruim 12 pakjes per week rookte he!!!: )

Het stinkt…
Anderen vinden het rot/stinken en jij voelt je bijna een paria…
Je loopt de hele dag te zoeken naar: WANNEER mn volgende PEUK(hoe zo maken we stress??)
Je hebt een ranzige smaak in je bk…
Je meurt uit je b
k…
En je gaat er failliet aan…

Ja…HEERLIJK PEUKJE…:retard:

(en daarom ben ik 4 jr geleden gestopt…)

Je hebt helemaal gelijk Beps. Dat vroeg ik me dus ook al af, wat is er lekker aan. Dus wie weet over even, als ik nu ga stoppen spring ik helemaal uit mijn panty zoals Viva pas zo mooi zei.

Maar ik ben er weer van tussen meiden … tot straks!!

(@MArion: Dat zou inhouden dat mensen die NIET roken nooit een stressperiode zouden overleven zonder uit hun PANTY te springen…het zit tussen je oren…maar doe het op je eigen manier!!! :kus:)

Beps ja je hebt gelijk…maar datzelfde vind ik van alcohol…het stinkt, sommige mensen worden agressief, stappen met een dronken kop achter het stuur en veroorzaken ongelukken.
Het is slecht voor je lever, als je iedere dag drinkt en je krijgt het niet meer ga je trillen en beven cq zweten.

Het is allemaal niet goed voor je.

Weet je wat wel goed voor iedereen is…

VAKANTIE…

maar alcohol is WEL lekker!! :smiley: :smiley:

goedemorgen allemaal,

Wat een heerlijk :zon02:netje. Voel me gelijk een stuk beter.
Zit te wachten op mijn nieuwe fornuis, geen idee hoe laat het komt, dus aan huis gebonden.
Ben zelf 1 maand geleden gestopt met roken, heb COPD dus …
Het is me tot nu toe niet echt tegengevallen, afgezien van die bepaalde momenten. En, het allerbelangrijkste: ben een stuk minder benauwd. Ik ben gestopt in een periode van werkeloosheid, dus eigenlijk niet het meest “geschikte” moment. Maar ja, wat is een geschikt moment ?

@Bloem: sterkte met de bergen werk.
@Viva: ook sterkte met het duimendraaien en wachten op werk.
@Raak: wat een prachtige foto’s.
@Beps: veel knuffelplezier vandaag.

Ben vast wel weer iemand vergeten, waarvoor sorry :o

En alweer een dag weggestreept :vak02:

Cynnie:dag::wereld:druk…

Alleen kun je ook drinken zonder al deze dingen…gewoon een keer een wijntje/cocktail…stinkt niet, lekker zoet en doe je niemand kwaad mee
met nicotine kan dit (bijna) niet…plus het feit dat je je longen zowiezo beschadigd, en met een (af en toe) drankje niet…
En dan tril je en beef je en zweet je ook niet dus, bij af en toe een drankje

Je hebt heus gelijk…het is allemaal slecht…het is alleen zo raar dat mensen die ‘verslaafd’ zijn zich altijd METEEN aangevallen voelen(wat helemaal niet de bedoeling is, of de insteek van mn reaktie…en zoals Marion ook zegt, en ik ook, als je wilt stoppen dan sta je ervoor open)terwijl ik al zei…toen ik rookte, en fors, toen vond ik dit ook al…

Onderwerp gesloten(voor mij)…(en verslaafd blijf je, want ik kan echt geen sigaretje opstekken of ik ben weer de piemelput!!)want anders gaan we vast persoonlijk worden, en dat is nooit de bedoeling, van niemand…

Goedemorgen all.

Zo, de was in kast en nu even tijd voor alles en nog wat.

Over stoppen met roken gesproken. Ik heb ook ruim 25 jaar stevig gerookt( shag) en wilde ook vaak stoppen met roken. Ook ik had altijd wel argumenten waarom ik er ( nog ) niet mee op houden kon/wou. Dan waren mijn ouders ernstig ziek, dus denk je dat je die tijd beter doorkomt met een shaggie, wat ook wel zo was. Dan weer van… oh ik moet van de zomer in het vleigtuig dus… spannend en hou ik NA de vakantie wel op. :mad:

Zo had ik iedere keer een argument om niet te hoeven stoppen. Ik heb het altijd als “heerlijk” ervaren en vind het zelfs nu nog lekker ruiken, als iemand in mijn buurt een sigaretje rookt. Heb ik geen moeite mee.

Zelf zou ik er nooit meer aan beginnen. Heb een behoorlijk waarschuwing toendertijd gehad, dus…nee. Ook niet voor de gezelligheid, want dan zal het bij mij de hele dag gezellig zijn.

@Beps: Ik zal wel te laat zijn, maar heel veel plezier vandaag.

@Carla: Spannuuund.

De rest…allemaal hard (ahum) aan het werk, dus meiden… sterkte ermee en werkse nog even.

@ Raak: Mooiiiiiiiiiie foto’s. :zon02:

Hoelang nog? >>>

Nope ik ben er nog… maar ga nu weg doeggie…

Goeiemorgen!

Gister een cursus dus kon daarom niet langskomen… Heb wel bijgelezen, maar ben de helft alweer kwijt!
Raak&Jill: welkom thuis!!! :dag:
OmaC: ik heb even voor je gekeken en jou vlucht staat gepland om 19.20 heen en terug om 23.59 (na middernacht dus officieel).
Bloem: ook onze vlucht is veranderd… staan nu om 19.15 :frowning: Nog later dus… :finger:
Beps: lekker gewokt dit weekend, prijs gewonnen en kroelen vandaag…
Roanna: gecondoleerd…

Roken: tsja weleens geprobeerd, nooit mee doorgegaan… Bah… vind het niks!
Songfestival: heb wel gekeken maar die winnaar… :puke: BAGGER!!!

Voor nu moet ik weer even aan de slag!! :dag: :kus:

@Cyn:
Hartstikke bedankt voor het nakijken :kus:
Ben best wel blij met deze tijden eigenlijk. Bij aankomst gelijk :slapen: en dan gelijk de volgende dag bijtijds opstaan en GENIETEN :vak02:
Vertrekdag nog een hele dag ADR…jippie !!

Kreeg net koffievisite en nu wegwezen.

@Cynthia: :dag:

Iedereen…fijne dag nog verder. :dag:

>>>

Iedereen werkse.

Voor mij vandaag een beetje nare dag eigenlijk…mijn moeder is vandaag 1 jaar dood.

@ viva :kus: sterkte

Viva: sterkte… :kus:

Wij bij neckervrouw andere vliegmaatschappij en andere tijden voor ADR …

“dank jullie wel” ik voel me wel goed hoor, maar het is gewoon een rotdag.