MK gewoon morgen even necker bellen, vertellen ze je wel…
@MK: Als je bij HV op de site kijkt, zie je dat ze op woensdag en zaterdag alleen 1 vlucht hebben…nl die vroege!!!
Bij necjermann hebben ze (meestal) die vroege vlucht…(ga eens kijken of je bv een week later kunt vertrekken, dan staat er onder voorbehoud dezelfde tijd als de meiden zeggen!) Inderdaag hebben Oad, Hotelplan en Bex een ‘eigen’ vlucht ingekocht bij HV, waardoor ze pas in de middag vliegen(zoals Cyn en Bloemmie, helaas…)
DUs… zoals het nu lijkt: op woensdag om 6.25 en de zaterdag om 5.15…
De bevestiging zit in m’n tas, ga morgen wel even bellen.
Mk je laat het wel even weten he.
Op de site van Transavia staan alleen de "lijn"diensten, niet de charters.
@Beppie:
Wij hebben geboekt bij OAD, dus dat zou betekenen dat wij vrijdag 12 juni in de middag vertrekken ?
ook de charters hoor… eggie…
@Carla: www.transavia.com en dan vluchten en kies de data heen en terug nadat je de luchthavens gekozen hebt.
Carla…vrijdag 12 juni 2009
**vluchtnummer: **HV 541
**van: **Amsterdam
vertrek om 19:20 u (lokale tijd)
**naar: **Bodrum
aankomst om 23:50 u (lokale tijd) dit zou hem kunnen zijn…
je kunt ook op schiphol op de timetable kijken.
en zo staat hij op schiphol.
AMS19:20BJV23:50
http://timetables.oag.com/ams/images/SelectedOpDay.gif
HV 541 Non-Stop
Timetable
Het vluchtinformatiesysteem van Schiphol toont alleen actuele vluchtinformatie. Vluchten na morgen worden daarom nog niet weergegeven. Informatie over geplande (lijndienst)vluchten vindt u in de timetable van Schiphol (online en in PDF).
Let op: De timetable geeft geen info over chartervluchten. Voor info over chartervluchten dient u contact op te nemen met uw touroperator.
[ul]<LI class=arrow>Online timetable
[li]PDF Timetable[/li][/ul]
Carla, transavia heeft helemaal geen lijnvluchten maar worden wel vermeld (sommige dan op de timetable hetzelfde geld voor corendon, die heeft ook geen lijnvluchten maar staan ook op de timetable.
Dit is de vlucht van oad op vrijdag 29 mei a.s.
<LI class=choose> <LI class=departure>29-05-2009 19:20
Amsterdam <LI class=arrival>29-05-2009 23:50
Bodrum <LI class=large> Economy-Klasse A La Carte, A Economy-Klasse V, V U vliegt met: Transavia.Com
Ga maar naar www.travelbits.nl daar hebben ze heel veel pakketreizen van oad/hotelplan ect. Daar kun je bij sommige al de tijden zien van deze touroperator. Hopelijk hebben we het mis wat betreft de tijden van 12 juni.
@Viva:
Sinds 2006 voert Transavia behalve chartervluchten voor touroperators ook reguliere vluchten, de zgn. lijndiensten, uit.
Mijn zus werkt bij Transavia, anders had ik dit ook niet zo zeker geweten hoor.
Hoop inderdaad dat die tijd niet klopt…pffffff, gelijk de 1e vakantiedag helemaal naar de ratsmodee
Carla ik heb voorheen vaak bij oad geboekt, je kunt het hoofdkantoor bellen en met een beetje geluk vertellen ze je wel onder voorbehoud je vluchtnummer en tijden.
Ik heb in januari geboekt voor augustus naar gumbet, en zelfs daar had ik in januari al de tijden van.
Ja ik wist het ook al vrij snel…
reisbureau gaf onder voorbehoud de tijden mee…ook dat als we dinsdags vlogen, met Het Vliegend Paard, we waarschijnlijk een tussenlanding hadden in duitsland(omdat ze veel vluchten combineerden daar)…
maar blijft dat je moet wachten tot vertrek
Hi hi, mijn schoondochter werkt op het hoofdkantoor van OADEEE, dus zou het zou even kunnen vragen. :vak01:
hihihihi…Roanna leve de connectie’s hierzo op TTT…TNT/oadddd ect…overal is er wel iemand die ergens achter kan komen.
en wat maakt het uit…
sorry… deze ophef gaat ff helemaal langs me heen, maar dat zal wel aan mij liggen…
cyn zal wel precies vertellen hoe het met ons zit, mij kan het eerlijk gezegd geen ene kl**** schelen…
anyways… ik mot geen chinees… grote gele lange nagels… nee… brbrbr… wel het chinees indische eten graag… eens in de zoveel tijd…
gaap ga zo slapen