TTT 112 omdat niemand durft haha

Goeiemorgen
Weing te melden vandaag. Ben gisteravond even naar het ZH geweest. Ze was wel wakker, reageerde ook wel, maar of ze er veel van begreep? Het is wel wat vooruit gegaan, maar nog steeds zorgelijk. Donderdagmorgen hebben we een gesprek.
@Marion: Succes vandaag
@Cyn: Spannend of het doorgaat, ben voor je aan het duimen
@TRL: Sterkte voor je moeder en succes met de oppaskids. Ik slaap wel redelijk, onrustig, maar het gaat wel
@Viva: Succes vandaag met alle drukte

@Cyn: Pfffff Je zou ze toch…Jullie gaan gewoon!!!

Hier is storing naar storing…Maar we werken saampjes goed

Toos: dankje… :kus: en sterkte voor donderdag alvast…

Beps: pfff ja wordt er echt gek van!!! :frowning:

cynnie ik zou daar ook wanhopig van worden, van het wachten…ik vind het toch slordig van zou’n touroperator.

Beps over storing gesproken, gisteren dus een lamp ontploft bij ons in de badkamer, dus hubs gisteravond kijken wat er aan de hand was geweest, blijkt dus er kortsluiting te zijn geweest in de leiding in de muur, de schakelaar blijft nu in het midden vast zitten, bel ik net de woningbouw krijg ik een hele preek over wat ik dan wel niet fout zou hebben aangesloten…pardon die lamp hangt er al bijna 6 jaar en is een waterdichte lamp…dus moet de electrischen komen klaar… volgens mij begreep ze het niet zo goed, maar goed ik wordt teruggebeld…dit is iets voor de woningbouw, niet voor ons. Er is gewoon een stroomstoot ofzo iets in de leiding geweest…pffffff mensen, mensen, mensen, hoe moeilijk kan het zijn.

Viva: hoezo slordig? Ze hebben gewoon een minimum aantal deelnemers nodig, en dat is nu nog niet behaald… Daarom kunnen ze gewoon niet garanderen of het wel/niet doorgaat… Officieel mogen ze ook geen aantal zeggen, maar ik krijg dat meestal wel voor elkaar omdat het mijn eigen reis is :wink:

@Viva: Das met een rondreis he, minimaal aantal deelnemers…en pas dan gaat een reis door.
EN wat je lamp betreft, bijna al dat soort kleine dingen hoort bij de bew tegenwoordig :retard: Je zou er gek van worden maar het wordt steeds gekker in de wereld!

Zo hier een chaos…steeds weer rare dingen dus! Maar nog even…pfffff

Beps: nog maar 25 minuten :wink: :tongue:

Nog minder ondertussen haha

Thuis, hond al geleegd en lekker ontspannen nu…mag me om 16 uur weer melden

Waar is iedereen ??? Ikke is siewig alleen !!!

:ninja:

ikke ben er wel maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel druk

Gelukkig, Raak kijkt mee, Viva is er maar druk… dan ben ik er niet zo eenzaam in haha

Ik lees af en toe mee, maar niet echt tijd om mee te kletsen.
We hebben op kantoor allemaal een nieuwe werkplek gekregen en mijn beeldscherm is nu ook zichtbaar voor anderen :frowning:

Verder een druk weekend achter de rug, hubs was namelijk jarig.
En voor de verandering ben ik weer vreselijk verkouden.
Ik verlang naar de zon en bloedheet weer!

@toos
Het blijft een toestand allemaal, ik denk aan je :kus:

@MK: Arme jij, hier een zakdoekje ;)! En nog gefeliciteerd met hubs…
Nog 17 wkn voor ons(dus voor jullie nog 18.5 hihi)

@MK: Gefeliciteerd met hubs en beterschap met je verkoudheid. Zou zeggen boek een vakantie, maar dat heb je al gedaan:cool:

@Beps: Over 19 weken zijn jullie alweer thuis en wij pas over 20.5 week hahaha

@Toos: :finger: :kus: haha EN…over 19 weken gaan we MORGEN naar huis hahahaha

En blijven wij nog 10 dagen enne ben ik over 19.5 week jarig. Lopen jullie een feestje mis, nou komt wel goed hoor:D